node/15728

SEMA Show 2015: Mazda MX-5 Spyder & Speedster Concepts

Η Mazda Β. Αμερικής συνεργάστηκε με διάφορους προμηθευτές aftermarket προϊόντων για την δημιουργία των πρωτότυπων.

Στην Έκθεση SEMA 2015 ντεμπουτάρουν τα δύο νέα πρωτότυπα της Mazda Β. Αμερικής που βασίζονται στο εμβληματικό roadster MX-5. Τα δύο νέα πρωτότυπα πάνε την αρχική ιδέα του διασκεδαστικού και ανοιχτού MX-5 μερικά βήματα παραπέρα, μειώνοντας ακόμα πιο πολύ το βάρος και δίνοντας έμφαση στην οδήγηση χωρίς οροφή.

Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από διάφορα παλιά roadster. Το MX-5 Spyder διαθέτει οροφή bikini, ασημί χρώμα Mercury, αεροδυναμικό κιτ από ανθρακονήματα, εμπρός γρίλια με προβολείς ομίχλης, ελαφριούς τροχούς ADVAN Racing RS II 17” και «μπιμπικωτό» φυσικό δέρμα στην καμπίνα. Σύμφωνα με την Mazda USA, το βάρος της Spyder έκδοσης είναι 1.043 kg,ενώ τα φρένα είναι της Brembo και η ανάρτηση έχει ρυθμιζόμενα coilover.

Το MX-5 Speedster από την άλλη θυμίζει πως πρέπει να είναι το απόλυτο roadster. Μάλιστα, δεν διαθέτει παρμπρίζ αλλά ένα μικρό σπόιλερ για να δίνει την αίσθηση αέρα που προσέφεραν τα παλιά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα προσπαθεί να μειώσει αρκετά το βάρους του μοντέλου, με τους μηχανικούς να έχουν τοποθετήσει πόρτες και καθίσματα από ανθρακονήματα. Οι τροχοί εδώ είναι 16” RAYS 57 Extreme Gram Lights με ελαστικά της Kumho, τα φρένα της Brembo και η ανάρτηση της K&W με ρυθμιζόμενα coilover. To βάρος της έκδοσης Speedster είναι ακόμα χαμηλότερο (943 kg), ενώ χάρη στη νέα ανάρτηση έχει χαμηλώσει και κατά 30 mm σε σχέση με το απλό Mazda MX-5.

Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο Σχεδιασμού της Mazda Β. Αμερικής, Ken Saward, τα δύο νέα πρωτότυπα αναδεικνύουν ακόμα πιο πολύ τα κύρια χαρακτηριστικά του ελαφριού και διασκεδαστικού στην οδήγηση MX-5. Και συνεχίζει λέγοντας ότι «Το νέο Mazda MX-5 μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή βάση για να δείξουμε στην Aftermarket αγορά πώς μπορεί να επέμβει στο μοντέλο μας χωρίς να παρεκκλίνει από την αρχική “αποστολή” του μοντέλου».

TAGS