node/16000

LA Auto Show: Νέο Hyundai Elantra

Παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα, στην Έκθεση του Los Angeles η 6η γενιά του Hyundai Elantra. Το νέο μικρομεσαίο σεντάν της Κορεάτικης φίρμας θα είναι πιο ασφαλές, πιο στιλάτο και πιο ραφιναρισμένο σε λειτουργία.

Το νέο Elantra, ουσιαστικά η σεντάν έκδοση του i30, σχεδιαστικά είναι αρκετά κοντά στο μεσαίο σεντάν της Hyundai, το i40, με το οποίο μοιράζεται και τους ίδιους, υπερτροφοδοτούμενους, κινητήρες. Έχει μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, κατά 2,5 cm, είναι πιο αεροδυναμικό, ενώ έχει και πιο άκαμπτο αμάξωμα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχουν δύο βενζίνης. Ο μικρότερος είναι 1.6 turbo, άμεσου ψεκασμού και αποδίδει 204 PS και 27 kgm ροπής και προέρχεται από το Veloster.

Ο 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 150 PS και 18,1 kgm ροπής αντικαθιστά τον υπάρχοντα 1.8 με την ίδια ιπποδύναμη. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μεγάλη σχέση συμπίεσης 12,5:1, μιας και δουλεύει στον κύκλο Atkinson και επιμένει στον έμμεσο ψεκασμό. Η συνδυασμένη κατανάλωση φτάνει τα 7,1 lt/100 km με αυτόματο κιβώτιο

Σύντομα αναμένονται ένας ακόμα ατμοσφαιρικός 1.6 βενζίνης, ενώ από τα μέσα του 2016 θα διατίθεται και με έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.4 της οικογένειας Kappa.

To Elantra θα διατίθεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με κλασικό αυτόματο ή με το νέο 7άρι διπλού συμπλέκτη. Αυτό το τελευταίο θα διατίθεται αποκλειστικά με τον 1.6 turbo κινητήρα. Για πρώτη φορά στον βασικό εξοπλισμό θα διατίθενται στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτόματο φρενάρισμα, επιτήρηση τυφλού σημείου, αυτόματοι προβολείς και ραντάρ προειδοποίησης όταν βγαίνεις με την όπισθεν από πάρκινκγ. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Το νέο Elantra πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 Cd.

Στον εξοπλισμό του Elantra επίσης περιλαμβάνονται LED φώτα ημέρας, επίσης LED πίσω φωτιστικά σώματα και αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού (από τους 7 που υπάρχουν συνολικά) Στο εσωτερικό, ο διάκοσμος είναι μοντέρνος, με κυρίαρχη μια κεντρική έγχρωμη TFT οθόνη 4,2”. Ολόκληρο το ταμπλό είναι στραμμένο κατά 7 μοίρες προς τον οδηγό, ενώ και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δείχνουν προσεγμένα.

Η Hyundai λέει πως το νέο μοντέλο θα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά, με τεχνολογία που στόχο έχει έναν πιο «διαισθητικό έλεγχο».

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.