Test drive: Hyundai i30 1.4D iView

Test drive: Hyundai i30 1.4D iView

Εάν κάτι έλειπε από το μικρομεσαίο Hyundai, ήταν ένα σύγχρονο σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων.

Το i30 της Hyundai αποτελεί γνωστή ποσότητα και είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών οικογενειακών.

Η τελευταία αναβάθμισή του που δοκιμάζουμε εδώ αφορά το νέο στάνταρ σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων iView με την έγχρωμη οθόνη αφής 7” που δεσπόζει ψηλά την κεντρική κονσόλα. Λειτουργεί με ελληνικό μενού, διαθέτει πληθώρα λειτουργιών, τρισδιάστατη πλοήγηση και χάρτες που έχουν δωρεάν 3ετή αναβάθμιση. Το iView συνδέεται με όλες τις «έξυπνες» συσκευές, με DVD, παρουσιάζει όλα τα ψηφιακά κανάλια της τηλεόρασης, προσφέρει ίντερνετ με αντίγραφο της SIM σας, συνεργάζεται με την κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα. Αυτό που μας ξένισε λίγο ήταν η όχι και τόσο γρήγορη ανταπόκριση στις εντολές μας και η κάμερα οπισθοπορείας. Η τελευταία δεν είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πίσω μέρους του i30, ενώ η τοποθέτησή της στο γείσο της πινακίδας στον προφυλακτήρα, ίσως επιφυλάσσει εκπλήξεις σε περίπτωση που σας χτυπήσουν από πίσω.

Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη σας, αυτή η δεύτερη γενιά του i30 παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια στην αγορά και προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου στα 1,4 λίτρα. Το 1.400άρι ντίζελ διαθέτει 90 ίππους και 22,4 kgm ροπής και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που είναι ακριβές και έχει θετικό κούμπωμα. Οι επιδόσεις που δίνει στο βάρους 1.340 kg i30 είναι μέτριες, αλλά η ποιότητα λειτουργίας είναι πολύ καλή και η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλό επίπεδο (6,6 lt/100 km).

Οδηγώντας το, αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι η άνεση ήταν η προτεραιότητα στη ρύθμιση της ανάρτησης, ενώ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα και η καλή ηχομόνωση εξασφαλίζουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι Flex Steer διαθέτει τρεις ρυθμίσεις, αλλά δεν προσφέρει αρκετή πληροφορία.

Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση τέσσερις ενηλίκους και ο χώρος αποσκευών των 378 λίτρων θα χωρέσει κάτι παραπάνω από τις αποσκευές τους. Η ποιότητα της καμπίνας είναι καλή και το ταμπλό αποτελείται από μαλακά και σκληρά πλαστικά, με τη συναρμογή τους να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο.

Εν κατακλείδι, το i30 εκσυγχρονίστηκε με το iView σε μεγάλο βαθμό, και σε συνδυασμό με την ελκυστική τιμή και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, ολοκληρώνει ακόμα πιο πολύ πολυτάλαντο χαρακτήρα του.

Τι λέει το DRIVE
Η τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος στο i30 ήταν επιβεβλημένη και κρίνεται επιτυχημένη, καθώς πλέον βρίσκεται και αυτό στο κλίμα της εποχής
Τιμή από € 18.800 (€ 15.640 με απόσυρση και προσφορά)
Τεχνολογία 1.396 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο, 90 PS/4.000 rpm, 22,4 kgm/1.500-2.750 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,6”
0-400 m 18,5”
0-1.000 m 34,7”
50-80 km/h (3η) 4,8”
80-110 km/h (3η) 8,0”
110-140 km/h (4η) 14,3”
110-140 km/h (5η) 14,5”
Φρένα 100-0 km/h 45,3 m
Τελική ταχύτητα 170 km/h
Μέση κατανάλωση 6,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 109 g/km
Διαστάσεις 4.300 x 1.780 x 1.470 mm
Βάρος 1.340 kg
Μετρήσεις Drive

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube