node/15960

LA Auto Show: Νέα Cadillac XT5

Η απάντηση της Cadillac στο Audi Q5 θα διατεθεί στις ΗΠΑ την άνοιξη και μπορεί να έρθει και στην Ευρώπη.

Η Cadillac XT5, αντίπαλος των Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC και Lexus NX, αποκαλύφθηκε λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles.

H παραγωγή της ΧΤ5 θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ και την Κίνα την ερχόμενη άνοιξη. Πρόκειται για το πρώτο από μια νέα γενιά crossover μοντέλων της Cadillac που θα έχουν την ονομασία XT”. Η νέα ΧΤ5 αντικαθιστά την SRX στην γκάμα της φίρμας.

Η Cadillac λέει ότι η ΧΤ5 βασίζεται σε μια εντελώς καινούργια πλατφόρμα και είναι πάνω από 126 kg ελαφρύτερη από την SRX. Στις ΗΠΑ, το νέο crossover θα έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα V6 των 3,6 λίτρων και 310 ίππων που ήδη κινεί τα μοντέλα ATS, CTS και CT6 της εταιρείας. Στην Κίνα, το μοντέλο θα πωλείται με έναν 2λιτρο 4κύλινδρο τούρμπο βενζίνης. Το στάνταρ κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων.

Αν και κανονικά η ΧΤ5 είναι προσθιοκίνητη, προσφέρεται ως έξτρα ένα σύστημα τετρακίνησης «διπλού συμπλέκτη». Το εσωτερικό της ΧΤ5 έχει παρόμοια σχεδίαση με εκείνο της κορυφαίας CT6.

O επικεφαλής της Cadillac, Johan de Nysschen, δήλωσε ότι η ΧΤ5 είναι «το πρώτο από τέσσερα νέα crossovers της Cadillac» και «τοποθετείται στην πιο δημοφιλή κατηγορία της παγκόσμιας αγοράς πολυτελών αυτοκινήτων».

Περιγράφοντας το νέο μοντέλο ως «ζωτικό για τη συντελούμενη ανάπτυξη», ο de Nysschen πρόσθεσε: «Εξελίξαμε την ΧΤ5 από μέσα προς τα έξω ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας περισσότερο χώρο, περισσότερη τεχνολογία, περισσότερη πολυτέλεια και περισσότερη αποδοτικότητα».

Αν και μέχρι τώρα έχει ανακοινωθεί ότι η ΧΤ5 θα πωλείται μόνο στις ΗΠΑ, η νέα Cadillac θα μπορούσε να εξαχθεί και στην Ευρώπη στο κοντινό μέλλον, καθώς ο πρόεδρος της General Motors, Dan Ammann, είχε δηλώσει πρόσφατα ότι η Cadillac σχεδιάζει μια επίθεση μεγάλης κλίμακας στην Ευρώπη, «με ντίζελ μοντέλα στο πρόγραμμα».

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.