node/15983

LA Auto Show: Lamborghini Huracán LP 580-2

Χαράς ευαγγέλια για τους σκληροπυρηνικούς! Η Lamborghini παρουσίασε στην Έκθεση του Los Angeles τη νέα, αποκλειστικά πισωκίνητη, Huracan με λιγότερους ίππους, αλλά ελαφρύτερη και με πιο σπορ ρυθμίσεις

Η πισωκίνητη Lamborghini Huracán είναι γεγονός! Η νέα έκδοση της «μικρής» Lambo εγκαταλείπει την μόνιμη τετρακίνηση και έχει μεν μικρότερη ιπποδύναμη, αλλά είναι ελαφρύτερη, με πιο σκληρή ανάρτηση και «πιο σκληροπυρηνική οδική συμπεριφορά», σύμφωνα με την Ιταλική εταιρεία. 

Η νέα έκδοση θα αρχίσει να διατίθεται πολύ σύντομα και το κυριότερο θα είναι σημαντικά φθηνότερη από την τετρακίνητη LP 610-4 (στις ΗΠΑ αναμένεται να είναι 50.000 δολάρια πιο φθηνή).



Η ίδια η Lamborghini στο επίσημο δελτίο τύπου χαρακτηρίζει τη νέα πισωκίνητη Huracán με λέξεις όπως «σπορ» και «συμμετοχική». Έχει τρία προγράμματα οδήγησης τα οποία και τα τρία θα είναι ρυθμισμένα «με υπερστροφικά χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη μιας αυθεντικής πισωκίνητης συμπεριφοράς.

Δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε το γεγονός ότι η πισωκίνητη Lambo θα προσφέρει μια πιο «διαισθητική» υπερστροφή ισχύος. Επίσης θα βοηθήσει τη Huracán να πάρει τις αναγκαίες αποστάσεις από το αποκλειστικά τετρακίνητο Audi R8, με το οποίο μοιράζεται αμάξωμα και μηχανικά μέρη. Η ισχύς φτάνει στους τεράστιους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων. Ο τοποθετημένος στο κέντρο 5.2 V10 κινητήρας αποδίδει 580 PS και 55 kgm ροπής. Αν και είναι ριγμένος κατά 30 ίππους και 2 kgm ροπής σε σχέση με την τετρακίνητη LP 610-4, επωφελείται ωστόσο από την απώλεια 33 κιλών βάρους, γι αυτό και η τελική της ταχύτητα υπολείπεται κατά μόλις 5 km/h, αγγίζοντας τα 320 km/hΣτο 0-100 km/h η νέα πισωκίνητη Huracán είναι επίσης 0,2” πιο αργή από την τετρακίνητη με χρόνο 3,4”.



Με κατανομή βάρους 40:60 εμπρός πίσω η LP 580-2 υπόσχεται μια εντελώς νέα οδηγική εμπειρία, με πιο επιθετική και κοφτερή οδική συμπεριφορά. Ο πνευματικός διάδοχος της Gallardo LP 550-2 θα έχει μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και πιο σκληρά ελατήρια, προκειμένου να οξυνθεί η απόκριση στις εντολές του οδηγού, όταν στρίβει.

Η Lamborghini φρόντισε να διαφοροποιήσει την πισωκίνητη Huracán και οπτικά, αν και θα πρέπει να είναι κανείς ειδήμων για να εντοπίσει τις διαφορές. Στο εμπρός μέρος οι αεραγωγοί χαμήλωσαν και απέκτησαν νέο σχήμα, ώστε να βελτιωθεί και η αρνητική άντωση μπροστά. Με την ίδια λογική, η πίσω αεροτομή και το diffuser επανασχεδιάστηκαν ώστε να «καθαρίζουν» τη ροή του αέρα γύρω από τον εντυπωσιακό πίσω προφυλακτήρα. Το εσωτερικό είναι πάντως ίδιο με της τετρακίνητης Huracan με κύρια χαρακτηριστικά τον TFT πίνακα οργάνων 12,3” και τα εμπνευσμένα από μαχητικά χειριστήρια.



Η Lamborghini λέει πως οι επιλογές χρωμάτων και συνδυασμών για το εξωτερικό και την καμπίνα είναι «απεριόριστες». Υποστηρίζει ακόμα ότι όσον αφορά τη συμπεριφορά και την οδηγική εμπειρία, η Huracan είναι ισάξια των Miura, Countach και Diablo.
 «Η πισωκίνητη έκδοση ταιριάζει γάντι στην γκάμα της Huracán και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια ακόμα πιο έντονη και σκληροπυρηνική οδηγική εμπειρία ή σε όσους ήδη οδηγούν γρήγορα πισωκίνητα αυτοκίνητα, αλλά θέλουν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω και να αποκτήσουν μια Lamborghini», αναφέρει χαρακτηριστικά ο διευθύνων δύμβουλος της εταιρείας, Stephan Winkelmann και συνεχίζει « Αυτή είναι η πιο καθαρόαιμη έκφραση της φιλοσοφίας Lamborghini σήμερα, που συνδυάζει τον ενθουσιασμό με κορυφαία τεχνολογία. Είναι ένα πολύ σοβαρό αυτοκίνητο για πολύ σοβαρούς οδηγούς, που μεγιστοποιεί την χαρά της οδήγησης».

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.