node/15977

LA Auto Show: Honda Civic Coupé

Πιο αθλητικό σε σχεδίαση, διαθέσιμο και με τον 1.500άρη κινητήρα VTEC Turbo.

Η Honda παρουσίασε αισίως και όπως είχαμε προαναγγείλει την κουπέ έκδοση της δέκατης γενιάς του Civic, που εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί ως σεντάν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Θα είναι διαθέσιμο από το Μάρτιο και το εμπρός μέρος διατηρεί εμφανείς δεσμούς με εκείνο του σεντάν. Η οροφή του όμως είναι σχεδόν 2,5 πόντους πιο χαμηλή για να δίνει τη σπορ αίσθηση που πρέπει να έχει κουπέ. Παράλληλα το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου ώστε ο διαθέσιμος χώρος στην καμπίνα να είναι μεγάλος και ο εμπρός πρόβολος πιο μικρός.

Ανάλογα με την έκδοση, το νέο Civic Coupé θα κινείται είτε από τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό i-VTEC των 158 ίππων, είτε από τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη VTEC Turbo που θα αποδίδει 174 ίππους και 22,4 kgm ροπή. Ασφαλώς, το νέο Civic Coupé θα διαθέτει και όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα ασφάλειας της Honda, ώστε να καταφέρει να αποσπάσει και την κορυφαία διάκριση στις δοκιμές ασφάλειας.

[Πηγή Honda]

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.