node/15982

LA Auto Show 2015: Πρεμιέρα για την «αμερικανική» Alfa Romeo Giulia [video]

H Fiat Chrysler Automobiles (FCA) έκανε την πρεμιέρα της Alfa Romeo Giulia αμερικανικών προδιαγραφών στο Los Angeles Auto Show 2015, στην California.

Όπως και στο ευρωπαϊκό της ντεμπούτο, η Alfa Romeo παρουσίασε μόνο την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio, αρκούμενη στο να επιβεβαιώσει ότι η γκάμα των ΗΠΑ θα περιλαμβάνει και αυτή μικρότερο μοντέλο. τα στοιχεία που ακολουθούν είναι από τις μπροσούρες που διένειμε η Alfa στο LA Auto Show 2015.

Η μικρή Giulia θα κινείται από τον άρτι εξελιγμένο 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα τούρμπο που αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 PS. O εξ ολοκλήρου αλουμινένιος MultiAir2 διαθέτει υπερτροφοδότηση twin-scroll, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στάνταρ στους πίσω τροχούς και προαιρετικά στους τέσσερις.

Όσον αφορά την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio, κάτω από το καπό κρύβει ένα 2,9λιτρο V6 που αποδίδει 513 PS και 61,2 kgm που περνούν στο δρόμο μέσω ενός 6αριού χειροκίνητου κιβωτίου με κοντές διαδρομές. Η τεράστια αυτή ισχύς, αλλά και ειδική ισχύς (177 PS/lt), καθιστά την κορυφαία ικανή να γράψει 3,9” στα 0-100 km/h και να πιάνει στην ευθεία τα 307 km/h. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά προφανώς η Alfa Romeo δεν θα διαθέσει στις ΗΠΑ την πλήρη γκάμα της Giulia, τουλάχιστον όπως αυτή διέρρευσε εχθές στο web.

H Alfa Romeo επανήλθε στο προ ημερών δελτίου Τύπου της σχετικά με τον χρόνο των 7’ 39” που πέτυχε στο γύρο του Nürburgring, υπογραμμίζοντας ότι η Giulia διαθέτει σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες με 50:50 και την καλύτερη αναλογία kg/PS στην κατηγορία της με 3,2.

Η Giulia Quadrifoglio πατά στάνταρ σε σφυρήλατες 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος με λάστιχα Pirelli P Zero Corsa υψηλών επιδόσεων 245/35 ZR19 εμπρός και 285/30 ZR19. Με επιπλέον κόστος, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παραγγείλει κάρμπον κεραμικά φρένα που, όπως διατείνεται η Alfa Romeo, σταματά το αυτοκίνητο από τα 100 km/h σε 31 m. Το μοτέρ V6 με καταγωγή Ferrari διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων που θεωρείται ότι μειώνει την κατανάλωση κατά 15%.

Διαθέσιμη είτε πισωκίνητη είτε τετρακίνητη, η νέα Giulia Quadrifoglio θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα «αποβιβαστεί» στης ΗΠΑ και στην αμερικανική αγορά στο τέλος του καλοκαιριού του 2016 με τιμή που η Alfa Romeo την τοποθετεί να ξεκινά γύρω από τα $70.000. Εκτιμώμενη ημερομηνία που μας κάνει να πιστεύουμε ότι το πρόγραμμα της Giulia θα έχει τουλάχιστον 6μηνη καθυστέρηση και στην Ευρώπη, όπως υποστηρίζουν προμηθευτές της Alfa Romeo.

[Πηγή Alfa Romeo]

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.