node/27350

ΙΑΑ 2017: Ηλεκτρικό Borgward Isabella [upd+νέες φωτογραφίες και video]

Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρωτότυπο Isabella είναι η μοντέρνα εκδοχή ενός κλασικού μοντέλου, με μεγάλες διαστάσεις και επαναστατικό εσωτερικό.

Ως μια επανέκδοση του θρυλικού Borgward Isabella του 1950, το πρωτότυπο που βλέπετε ενσωματώνει τις μελλοντικές εστιάσεις της εταιρείας, τιμώντας το ντιζάιν και την τεχνολογία.

Θεωρητικά, το πρωτότυπο Isabella είναι ένα 4θυρο και 4θέσιο κουπέ, σύννομο με την αρχή της εταιρείας «Impression of Flow» (εντύπωση της ροής), πάνω στην οποία θα σχεδιαστούν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της.

«Το προσεκτικά ζυγισμένο σχήμα του αμαξώματος με τις ομαλές μεταβάσεις του δημιουργεί μια τέλεια ισορροπία μεταξύ στρογγυλών οργανικών σχημάτων και γραμμών ακριβείας. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε στιλιστικές συνέργειες μεταξύ της ομορφιάς και της τεχνολογίας», είπε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Borgward, Anders Warming.



Το πρωτότυπο Isabella αποκαλύφθηκε στην ΙΑΑ 2017 και έχει μήκος πέντε μέτρα, πλάτος 1,9 και ύψος 1,4 m. Διαθέτει επίσης τρισδιάστατα και ανάγλυφα στοιχεία, που συνδέονται με λειτουργικά στοιχεία του αυτοκινήτου, όπως οι αεραγωγοί ψύξης και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

«Η αεροδυναμική τελειότητα και η αποτελεσματικότητα διαδραματίζουν βασικό ρόλο σε αυτό το αυτοκίνητο και καθορίζουν τις “ρέoυσες” επιφάνειές του. Είμαστε πεπεισμένοι ότι ένα αμάξωμα αυτοκινήτου μέσα και γύρω από τον οποίο ρέει ο αέρας με έναν τέλειο τρόπο πρέπει να ακτινοβολεί την ευκολία στην πρόσβαση, τη γοητεία και μια επιβλητική παρουσία», συμπλήρωσε ο Warming.

Δυστυχώς, η Borgward δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα κίμνησης του Isabella.

Η γερμανική Borgward προγραμματίζει να εισέλθει στην εγχώρια αγορά μέχρι το τέλος του χρόνου με τις πρώτες μονάδες από το BX7 TS Limited Edition να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους από τον Οκτώβριο και ύστερα. Τα στάνταρ BX7, όπως τα BX5 και ΒΧ6 θα λανσαριστούν επίσης στην Ευρώπη με βενζινοκινητήρα.

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.