node/16048

Auto Guangzhou: Νέο DS 4S

H DS Automobiles παρουσίασε το μικρό οικογενειακό χάτσμπακ DS 4S στο Auto Guangzhou 2015.

Σε συνέχεια της πρεμιέρας των νέων DS 4 και DS 4 Crossback στην ΙΑΑ 2015, στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο, η γαλλική φίρμα πολυτελών αυτοκινήτων παρουσίασε το τρίτο μέλος της οικογένειας «4», το οποίο θα διατίθεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά.

Σχεδιασμένο στη Γαλλία και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Shenzhen «το premium κόμπακτ χάτσμπακ» της DS Automobiles υιοθετεί το οικογενειακό ντιζάιν της φίρμας με την κάθετη γρίλια στη μάσκα με τo σήμα «DS», LED φανάρια εμπρός με τρία σώματα, μικρές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και πίσω φώτα 3D LED.

Στην καμπίνα, το χτυπητό σε απόχρωση εσωτερικό ενσωματώνει εκάι διακοσμήσεις στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στις επενδύσεις των θυρών, καθώς και εκάι δερμάτινα καθίσματα τύπου μπάκετ. Η DS Automobiles διευκρινίζει ότι κάθε ταμπλό απαιτεί οκτώ ώρες παραγωγής, προκειμένου να κατασκευαστεί και ότι «ενσωματώνει το πνεύμα της παρισινής πολυτελούς δεξιοτεχνίας και μαστοριάς».



Το DS 4S πατά σε μια ανασχεδιασμένη πλατφόρμα που στο μέλλον θα επιτρέψει και μια εκδοχή του μοντέλου με μακρύ μεταξόνιο, πετυχαίνοντας «ρεκόρ χώρου για τα πόδια των πίσω στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων». Αναθεωρημένη είναι και η ανάρτηση, εξοικονομώντας χώρο που χρησιμοποιήθηκε για μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος στην καμπίνα.

Η γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνει τρεις βενζινοκινητήρες. Οι δύο από αυτούς είναι 1.800άρηδες με 136 και 204 PS, και συνδυάζονται με 6άρι αυτόματο σασμάν. Ο τρίτος, ο νέος EB2 Turbo, που παρέχει «εξαιρετική ποιότητα υψηλών επιδόσεων, αποδοτικότητας και χαμηλής κατανάλωσης».

Η νέα DS 4S θα διατεθεί στην κινεζική αγορά πριν από το καλοκαίρι του 2016, σε τιμή που ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί από τη γαλλική εταιρεία.

[Πηγή DS Automobiles]

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.