Το Dacia Spring με έκπτωση €10.000, πλέον από €12.750

Το Dacia Spring με έκπτωση €10.000, πλέον από €12.750

Ξεκινώντας από μόλις €12.750, το ηλεκτρικό Spring πωλείται στη Γερμανία με €10 χιλιάρικα έκπτωση μέχρι τις 31 Μαρτίου.

Dacia Spring

Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια στη μαζική υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι το κόστος. Κι από τη στιγμή που το πρόγραμμα επιδοτήσεων έχει ολοκληρωθεί στη Γερμανία, το Dacia Spring επωφελείται στην τοπική αγορά μιας τεράστιας έκπτωσης €10.000.

Η προνομιακή τιμή θα είναι σε ισχύ μέχρι τις 31 Μαρτίου κι ουσιαστικά είναι λίγο πάνω από τη μισή που είχε προ έκπτωσης. Κοστίζοντας αρχικά €22.750, το αστικό ηλεκτρικό Dacia Spring πέφτει πλέον στα πολύ δελεαστικά €12.750.

Όταν όλα τα μοντέλα έχουν ακριβύνει αφόρητα, αν το Dacia Spring κόστιζε και στη χώρα μας €12.750 ασχέτως επιδότησης, θα πουλούσε σα ζεστό ψωμί

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη στιγμή που δεν υφίσταται επιδότηση, ο Γερμανός αγοραστής δεν χρειάζεται να προκαταβάλει ένα υψηλότερο ποσό ή να επωμίζεται αυξημένη δόση δανείου, περιμένοντας πότε θα καταβληθεί η κρατική ενίσχυση.

Dacia Spring

Με τις τιμές των καινούργιων οχημάτων να έχουν πάρει την ανιούσα, τα ούτε €13 χιλιάρικα είναι από τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς γενικώς, όχι μόνο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Spring 65 Extreme, καλός πολίτης

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι αγοραστές του Spring επωφελούνται από μια σημαντική έκπτωση. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε, είχε λάβει ένα «περιβαλλοντικό μπόνους» €9.750. 

Dacia Spring

«Το Dacia Spring, το πιο φθηνό αστικό/περιαστικό ηλεκτρικό, δίνει νέα οικονομική διάσταση χρήσης στην πράσινη κινητικότητα» αναφέρουμε στη δοκιμή του Spring 65 Extreme

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia Spring, το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ελλάδα

Αν το παραπάνω σχόλιο εφαρμόζεται στην έκδοση των €18.950, καταλαβαίνετε πόσο πιο θελκτικό θα γινόταν το ρουμανικό μοντέλο αν κόστιζε πλέον των €6 χιλιάδων χαμηλότερα.

Dacia Spring

Με αστική αυτονομία περί τα 250 km και κατανάλωση πόλης μόλις 10 kWh/100 km, το Dacia Spring θα μπορούσε να αγοραστεί φθηνότερα από τα περισσότερα -αν όχι όλα τα- μοντέλα πόλης. Και ταυτόχρονα να κοστίζει ψίχουλα για τη μετακίνησή του. 

Με μήκος μόλις 3.734 mm και πανάλαφρο -αν κι αναίσθητο- τιμόνι, ο φιλότιμος Ρουμάνος θα είχε όλα τα εχέγγυα για να αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή στον αστικό ιστό.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube