Citroën ë-C4
node/43379

Citroën ë-C4, βελτιωμένη αυτονομία

Η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει αύξηση της αυτονομίας κατά 7 km για την ηλεκτρική Citroën ë-C4 σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, αλλά έως 30 km σε πραγματικές συνθήκες σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά ξαδέρφια του Ομίλου Stellantis, τα Peugeot e-208 και e-2008, το DS 3 Crossback e-Tense, και τα Opel Corsa-e και Mokka-e, η Citroën ë-C4 επωφελείται από πολλές τεχνικές βελτιώσεις των οποίων ο συνδυασμός παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία.

Ο Γάλλος κατασκευαστής ισχυρίζεται τώρα ότι μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας αρκεί στη Citroën ë-C4 να καλύψει 357 km στο πλαίσιο του κύκλου πιστοποίησης WLTP, δηλαδή 7 km περισσότερα από πριν.

Ο κινητήρας του ηλεκτρικού κόμπακτ crossover εξακολουθεί να έχει μέγιστη ισχύ 100 kW ή 136 PS, με την μπαταρία να έχει συνολική χωρητικότητα 50 kWh και 46,2 kWh ωφέλιμες. Κατά πώς έγινε στα υπόλοιπα μοντέλα του πρώην Groupe PSA, αναθεωρήθηκε η μετάδοση (λόγος άξονα και σχέση του μειωτήρα μετάδοσης) και ένας υγρομετρικός αισθητήρας βελτιώνει την απόδοση της αντλίας θερμότητας που χρησιμοποιείται για θέρμανση και κλιματισμό. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν νέα λάστιχα με χαμηλή αντίσταση κύλισης «A+». Κατόπιν αυτών των βελτιώσεων, η γαλλική φίρμα υπόσχεται αυτονομία έως και 30 km παραπάνω υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Citroën ë-C4

Διαμορφώστε τη δική σας Citroën ë-C4 στον configurator της αντιπροσωπείας...

H Citroën ë-C4, μέχρι τον περασμένο Οκτώβριο, αντιπροσώπευε το 32,5% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της C4 ή, αν θέλετε, C4 C-Cross όπως την λέμε στην Ελλάδα. Η ελληνική γκάμα διαθέτει πέντε εκδόσεις (σε παρένθεση η τελική τιμή με επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι ηλεκτρικά»: €33.800 (€28.350) η βασική έκδοση Feel, €35.250 (€29.565) η Feel Pack, €36.100 (€30.278) η έκδοση Shine, στις €37.400 (€32.831) η Shine Pack και €38.400 (€33.755) η κορυφαία έκδοση Exclusive.