BYD Racco: Kei car χτυπάει τους Ιάπωνες μες στο σπίτι τους

BYD Racco: Kei car χτυπάει τους Ιάπωνες μες στο σπίτι τους

Το BYD Racco αποτελεί ένα kei car, κατηγορία που κυριαρχούν οι ιαπωνικές εταιρείες.

Με την πρώτη ματιά, το BYD Racco δεν αποκλίνει από τα καθιερωμένα σχεδιαστικά στοιχεία των kei cars. Κι αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένων των αυστηρών κανόνων μεγέθους και αναλογιών που διέπουν τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Κυβιστική σχεδίαση και μέγιστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων με περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις. Τα kei cars δημιουργήθηκαν για τις ιαπωνικές μεγαλουπόλεις.

Το BYD Racco διαθέτει κοντό καπό, όρθιο παρμπρίζ, συρόμενες πόρτες, επίπεδα πλαϊνά και σχεδόν κάθετο πίσω μέρος, χωρίς σχεδόν καθόλου προβόλους.

Φέρει LED φωτιστικά σώματα σε σχήμα C και στα δύο άκρα και πατά σε ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Επιπλέον, διαθέτει δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς

BYD Racco:

Το κινεζικό μοντέλο έχει μήκος 3.395 mm, πλάτος 1.475 mm και ύψος 1.800 mm. Αποτελεί το πρώτο BYD που οι Κινέζοι εξέλιξαν για διεθνή αγορά και όχι για τη δική τους.

Στην 4θέσια καμπίνα, οι παροχές περιλαμβάνουν ψηφιακό πιλοτήριο με μικρό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη infotainment -κάτι όχι συνηθισμένο στην κατηγορία. Αναμένεται επίσης πλήρης σουίτα ADAS κι αντλία θερμότητας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda N-One e: Ένα τεράστιο power-bank με μήκος 3,4 m

Η BYD δεν δημοσίευσε λεπτομερείς προδιαγραφές για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά επιβεβαίωσε ότι το Racco θα είναι προσθιοκίνητο.

Γνωρίζουμε επίσης ότι θα εξοπλίζεται με μπαταρία LFP «Blade», διαθέσιμη σε δύο διαφορετικές χωρητικότητες. Οι φήμες αναφέρουν αυτονομία περί τα 180 km και δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 100 kW.

BYD Racco:

Η μπαταρία, τοποθετημένη στο δάπεδο, του χαρίζει χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με τα kei cars που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Βελτιώνοντας την οδική του συμπεριφορά -κάτι απαραίτητο για ένα τόσο ψιλόλιγνο σουλούπι.

Η BYD σχεδιάζει να ανοίξει τις προπαραγγελίες για το Racco το καλοκαίρι του 2026, με τις πωλήσεις να ακολουθούν λίγο αργότερα. Η τιμή εκτιμάται ότι θα ξεκινά από περίπου 14.200 ευρώ στην ιαπωνική αγορά, πριν από τις επιδοτήσεις.

Θα βρει στο διάβα του καταξιωμένα μοντέλα, όπως το Nissan Sakura και το Mitsubishi eK X EV.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube