Nissan Sakura, ηλεκτρικό μίνι για την Ιαπωνία

Nissan Sakura, ηλεκτρικό μίνι για την Ιαπωνία

H ιαπωνική εταιρεία θα λανσάρει στην Ιαπωνία το Nissan Sakura, ένα ηλεκτρικό μίνι που θα συγκαταλέγεται στα kei cars με μοτέρ 64 ίππων και τελική 130 km/h.

Sakura είναι το όνομα της ιαπωνικής κερασιάς και των λουλουδιών της. Είναι επίσης το όνομα του νέου ηλεκτρικού μίνι της ιαπωνικής εταιρείας: Nissan Sakura.

Ωστόσο, αυτό το αυτοκινητάκι για την πόλη έχει ελάχιστες πιθανότητες να φτάσει στην Ευρώπη. Ανήκει στην τυπική ιαπωνική κατηγορία των kei cars (Keijidōsha). Τα γνωστά τετράγωνα και πολύ δημοφιλή στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, «κουτάκια» με τέσσερις τροχούς. 

Το Nissan Sakura έχει μήκος 3,39 m, πλάτος 1.47 και ύψος 1,65 m. Με τους δύο άξονες στις άκρες του αυτοκινήτου, το μεταξόνιο είναι 2,49 m, οπότε αναμενόμενη και η μεγιστοποίηση του χώρου στην καμπίνα.

Nissan Sakura

Ο ηλεκτροκινητήρας περιορίζεται στα 47 kW (64 PS), με τη ροπή τα 195 Nm. Νούμερα ικανά για να μπορείς να πιάσεις τα 130 km/h. Η μπαταρία του, αντάξια ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού, διαθέτει ενεργειακή χωρητικότητα 20 kWh. Επομένως, η αυτονομία του Nissan Sakura περιορίζεται στην καλύτερη περίπτωση στα 180 km. 

Ωστόσο, η κλίση ενός Keijidōsha είναι οι αστικές μετακινήσεις, οπότε και η αυτονομία του κρίνεται παραπάνω από επαρκής. Ειδικά επειδή μπορεί να επαναφορτιστεί σε 40 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή και εννέα ώρες σε μια απλή οικιακή πρίζα ισχύος 2,3 kW. 

Nissan Sakura

Όσον αφορά την οδήγηση, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγησης: Eco, Standard και Sport. Το Sakura διαθέτει επίσης τη δυνατότητα για one pedal.

Ως 軽自動車 -kei car, ντε, που σέβεται το εαυτό του, το Nissan Sakura είναι διαθέσιμο με μια πλούσια παλέτα χρωμάτων -15 συνολικά. Περιλαμβανομένου μάλιστα ενός ροζ που θυμίζει τα άνθη των διάσημων κερασιών, των Sakura. 

Nissan Sakura

Στην καμπίνα, η ψηφιακή είναι ασφαλώς στην πρωτοκαθεδρία, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής εννέα ιντσών με συνδεδεμένες υπηρεσίες Nissan. Μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με ημί-αυτόνομη οδήγηση ProPilot και αυτόματο πάρκινγκ ProPilot Park. Η αρχική τιμή στην Ιαπωνία είναι 1,78 εκατομμύρια γιεν ή 13.150 ευρώ, αλλά μπορεί να φτάσει μέχρι τα €21.700 € με πλούσιο εξοπλισμό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube