node/32633

Bugatti: Για την επέκτασή της «βλέπει» SUV

Η Bugatti αντιμετωπίζει τη δημοφιλή κατηγορία των SUV ως το πλεονεκτικότερο πεδίο για τη διεύρυνση της γκάμας της.

Η Bugatti θα μπορούσε να μπει στο κλαμπ των υπερπολυτελών SUV μαζί με τις Rolls-Royce και Bentley, προκειμένου να διευρύνει την γκάμα της, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Stephan Winkelmann, σε συνέντευξη που έδωσε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Έτσι βρίσκονται στο τραπέζι προς συζήτηση μια σειρά πλαισίων και παραλλαγών κινητήρα, καθώς και ένα SUV που θα ταιριάζει με το ζάμπλουτο ακροατήριο της Bugatti, δήλωσε ο Winkelmann.

Η υπερπολυτελής φίρμα του VW Group κατασκευάζει σήμερα διαφορετικές εκδόσεις της Chiron, με πιο πρόσφατη την Divo των πέντε εκατομμυρίων ευρώ που έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της σε μέταλλο στο κοινό στο Mondial de l’Automobile 2018, στο Παρίσι.

«Η φίρμα είναι έτοιμη για περισσότερα», δήλωσε ο Winkelmann, της οποίας η Divo φορά μοτέρ 1.500 ίππων. «Ο κινητήρας W16 βρίσκεται στο σημερινό πυρήνα της εταιρείας, αλλά δεν θα παραμείνει το επίκεντρο της Bugatti για πάντα». Η ζήτηση μοναδικών αυτοκινήτων έχει αποσυνδεθεί σε μεγάλο βαθμό από την κλασική αυτοκινητοβιομηχανία που αγωνίζεται απέναντι στα όλο και πιο αυστηρά όρια εκπομπών και στους ολοένα και ψηλότερους εμπορικούς φραγμούς.

Αυτοκίνητα όπως η Divo, η Monza της Ferrari, η Valkyrie της Aston Martin και η One της Mercedes-AMG τείνουν να ανταγωνίζονται περισσότερο τα πολυτελή διαμερίσματα ή τα γιοτ παρά τα πιο οικονομικά μέσα μεταφοράς. Εξάλλου, αποτελούν περισσότερο αντικείμενα προβολής της εικόνας των ιδιοκτητών τους, παρά επιλογή για τις απύθμενες οδικές δυνατότητές τους ή τις ασύλληπτες επιδόσεις τους. Οπότε, οι αγοραστές τους, χωρίς καμία οικονομική αναστολή, τις αγοράζουν ως περιουσιακά στοιχεία για να αποτελέσουν πολύτιμα αντικείμενα συλλογής. Αν ενδιαφέρονταν για άλλη χρήση, υπάρχουν μπόλικες Ferrari, McLaren και Lamborghini εκεί έξω που στοιχίζουν «ψίχουλα». Χώρια που υπάρχουν ένα σωρό track cars που είναι τσάμπα και υποστηρίζουν καλύτερα το κέφι σου στην πίστα. 

Στην περίπτωση της Divo, νόμιμης για το δρόμο αλλά φτιαγμένης για την πίστα, η παραγωγή περιορίζεται σε μόλις 40 αυτοκίνητα, ενισχύοντας την ελκυστικότητα του προϊόντος. Το ίδιο και η πιο «μαζικής» παραγωγής Monza των €1,6 εκατ. ευρώ, της οποίας το τιράζ των 499 μονάδων έχει ήδη πουληθεί στους πιο πιστούς πελάτες της Ferrari.

Μια διεύρυνση της γκάμας στην Bugatti, που συχνά χλευάζεται ως πρωταρχικό παράδειγμα των υπερβολικών προϋπολογισμών του VW Group κατά τη θητεία της προηγούμενης διοίκησης, πρέπει να είναι οικονομικά βιώσιμη για να προχωρήσει, δήλωσε ο Winkelmann.

«Πρέπει να παρουσιάσουμε ένα πειστικό βήμα στους μετόχους μας που να δικαιολογεί τη σχετική επένδυση», δήλωσε ο Winkelmann, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής στη Lamborghini, την μία από τις δύο ιταλικές θυγατρικές του VW Group. Ένας υβριδικός κινητήρας «θα μπορούσε να είναι μέρος του μέλλοντος -πρέπει να λάβεις υπόψη και την κοινωνική αποδοχή όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων».

node/40209

Πόσο κοστίζει το leasing μιας Bugatti Chiron Sport; [video]

Τα νούμερα προκαλούν ζαλάδα, όπως και οι επιδόσεις της Bugatti Chiron.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο κοστίζει το leasing μιας Bugatti Chiron Sport; [video]

Το leasing ή αλλιώς η μακροχρόνια μίσθωση αυτοκινήτων έχει κερδίσει έδαφος τα τελευταία χρόνια με όλο και περισσότερους ιδιώτες και εταιρείες να το επιλέγουν. Τι γίνεται όμως με το leasing υπεραυτοκινήτων; Κάτι που δε γνωρίζαμε ούτε και εμείς είναι πως η Bugatti προσφέρει τη δυνατότητα μακροχρόνιας μίσθωσης της Chiron ως εναλλακτική της αγοράς της, με την εταιρεία να καλύπτει όλα τα έξοδα συντήρησης του μοντέλου, ζητώντας ως αντάλλαγμα μια προκαταβολή και ένα μηνιαίο μίσθωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει το leasing μιας Ferrari Enzo;

Ο Brooks Weisblat από το κανάλι DragTimes στο YouTube επισκέφθηκε την αντιπροσωπεία Lamborghini Broward στη Florida αρχικά για να δει από κοντά την εκκρηκτική Chiron Pur Sport. Όπως παραδέχθηκε στην κάμερα, δεν έχει τη δυνατότητα να αγοράσει το πανάκριβο υπεραυτοκίνητο της Bugatti, κάτι που οδήγησε τον πωλητή να του κάνει μια προσφορά για leasing της ελαφρώς φθηνότερης Bugatti Chiron Sport.

Η συγκεκριμένη Chiron Sport σε λευκή απόχρωση με συνδυασμό μαύρου δέρματος και κόκκινων ραφών στο εσωτερικό και την προαιρετική διπλή ηλιοροφή Sky View Roof, είναι μεταχειρισμένη και έχει 1.988 km στο οδόμετρο. Παρόλα αυτά, όπως κάθε Bugatti που έχει αγοραστεί μόλις πριν από ένα χρόνο, έχει διατηρήσει τη λάμη της και την αξία της. Ενδεικτικό είναι πως η τιμή της είναι $3,3 εκατομμύρια (€2,79 εκατ), όταν καινούρια έκανε $3,5 εκατομμύρια (€2,96 εκατ).

Να θυμίσουμε πως το μοντέλο χρησιμοποιεί το γνωστό W16 κινητήρα 8,0 λίτρων με τέσσερα turbo που αποδίδει 1.500 PS και 1.600 Nm, ενώ το πρόθεμα Sport αναφέρεται στη διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης και το ελαφρώς χαμηλότερο βάρος σε σύγκριση με την "απλή" Chiron.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μεταχειρισμένη Bugatti Chiron Noire Sportive σε τιμή ευκαιρίας

Η προσφορά για το leasing του μοντέλου αφορούσε την παράδοση μιας σχεδόν ολοκαίνουριας Ferrari F8 Tributo ως προκαταβολή η οποία κοστολογήθηκε στα $350.000 (€295.685) και επιπλέον $65.950 (€55.720) το μήνα για 24 μήνες. Αυτό σημαίνει πως για να νοικιάσεις μια Chiron Sport για 2 χρόνια θα πρέπει να καταβάλεις συνολικά $1,9 εκατομμύρια (€1,61 εκατ) - φυσικά με την επιλογή της εξαγοράς του αυτοκινήτου μετά το τέλος αυτής της περιόδου. Εναλλακτικά, το μηνιαίο μίσθωμα μπορεί να μειωθεί στα $52.196 (€44.100) αν ο ενδιαφερόμενος επιλέξει 36 δόσεις. Και στις δύο περιπτώσεις, ο χρήστης απολαμβάνει δωρεάν σέρβις, αλλαγές ελαστικών, ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας, όμως δεν θα πρέπει να διανύει περισσότερα από 4.023 km το χρόνο.

Δεν ξέρουμε πως σας φάνηκαν αυτά τα νούμερα, τα οποία μας δείχνουν για μια ακόμη φορά ότι η ιδιοκτησία μιας Bugatti είναι ακριβό σπορ!

[Πηγή: DragTimes μέσω Motor1]

node/40033

Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Οι μάρκες υπεραυτοκινήτων του ομίλου ίσως θυσιαστούν προκειμένου να βρεθούν κεφάλαια για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση.

Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει τις Lamborghini, Bugatti και Ducati, καθώς κινείται στρατηγικά προς τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Όπως δήλωσε ένα υψηλόβαθμο στέλεγχος, το συμβούλιο θα έχει ένα σημαντικό meeting τον ερχόμενο Νοέμβριο, εκεί που θα οριστεί η νέα στρατηγική με στόχο τον διπλασιασμό της αξία του στα 200 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2025. Σε αυτό το meeting θα συζητηθούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες για τις μάρκες υπεραυτοκινήτων και superbike που θα μειώσουν τα κόστη εξέλιξης, αναδιοργάνωσή τους, ή ακόμη και πώληση όπως αναφέρουν δύο πηγές που θέλουν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.

Ο λόγος που το Volkswagen Group θέλει να ξεφορτωθεί τις Lamborgini και Bugatti είναι πως επενδύει ήδη δισεκατομύρια δολάρια για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας μοντέλων των πιο εμπορικών κατασκευαστών (Volkswagen, Audi, Porsche, SEAT και Skoda), και δεν είναι σίγουρο πως θα καταφέρει να βρει τα κεφάλαια που απαιτούνται για τον εξηλεκτρισμό μοντέλων επιδόσεων περιορισμένης παραγωγής (Lamborghini, Bugatti).

Οι πωλήσεις των Lamborghini (4.554 αυτοκίνητα), Bugatti (82 αυτοκίνητα) και Ducati (53.000 δίκυκλα) είναι ικανοποιητικές, όμως στελέγχη του VW Group αναρωτιούνται αν η κοστοβόρα εξέλιξη ηλεκτρικών και αθόρυβων οχημάτων για τις εν λόγω φίρμες θα προσελκύσει το κοινό τους.

Το βάρος της απόφασης πέφτει στους ώμμους του Herbert Diess (CEO), ο οποίος ψάχνει επιπλέον κεφάλαια να επενδύσει στον εξηλεκτρισμό και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, την ώρα που τα συνδικάτα στη Γερμανία μπλόκαραν την προσπάθεια μείωσης του κόστους παραγωγής στα εργοστάσια. Σε συνέντευξή του, ο Herbert Diess δήλωσε: «Eξετάζουμε διαρκώς το χαρτοφυλάκιο με τις μάρκες που ανήκουν στον όμιλο, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μια φάση αλλαγής για την αυτοκινητοβιομηχανία. Λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις της αγοράς, πρέπει να επικεντρωθούμε στο τι σημαίνει ο μετασχηματισμός για κάθε μέλος του ομίλου. Οι μάρκες θα πρέπει να επανεξεταστούν με βάση τις νέες απαιτήσεις της αγοράς - εξηλεκτρισμός, διείσδυση στην αγορά, ψηφιοποίηση και συνδεσιμότητα. Υπάρχει νέος χώρος για ελιγμούς και κάθε μάρκα πρέπει να βρει τη νέα θέση της.»

Το Volkswagen Group με πωλήσεις 10,96 εκατομμυρίων αυτοκινήτων κοστολογείται στα 78 δισεκατομμυρία ευρώ, την ώρα που η Toyota με 10,74 εκατομμύρια πωλήσεις κοστολογείται αρκετά υψηλότερα, στα 187 εκατομμύρια δολάρια. Οι αναλυτές πιστεύουν πως αυτή η διαφορά ισχύει λόγω του ότι το VW Group έχει περισσότερες μάρκες, είναι λιγότερο αποδοτικό και έχει υψηλότερα κόστη. Ενδεικτικό είναι πως το Volkswagen Group απασχολεί 671.205 υπαλλήλους έναντι των 359.542 υπαλλήλων της Toyota).

[Πηγή: Reuters]