Αυτό το ηλεκτρικό τα σπάει στην Κίνα - Η εφοδιαστική αλυσίδα ρατάρισε

Αυτό το ηλεκτρικό τα σπάει στην Κίνα - Η εφοδιαστική αλυσίδα ρατάρισε

Το νέο Nio ES8 γνωρίζει εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία στην κινεζική αγορά, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν κάθε προσδοκία, δημιουργώντας όμως προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και αναγκάζοντας τον κατασκευαστή σε συμβιβασμούς εξοπλισμού.

Nio ES8

Η επιστροφή της Nio στο προσκήνιο γίνεται μέσω της premium κατηγορίας. 

Το τελευταίο της μοντέλο, το Nio ES8 σημειώνει εντυπωσιακή επιτυχία εδώ και τρεις μήνες, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που οι προμηθευτές δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στη ζήτηση και ορισμένα εξαρτήματα να αρχίζουν να σπανίζουν.

Οι Κινέζοι καταναλωτές συχνά εκφράζουν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα τέτοιες υποθέσεις να λαμβάνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις

Παρουσιάστηκε στις αρχές του καλοκαιριού και το νέο Nio ES8, 7θέσιο ηλεκτρικό SUV, ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του στα μέσα Σεπτεμβρίου. Από τότε, είναι εκείνο που οδηγεί την αύξηση των πωλήσεων της σχετικά μικρής αυτοκινητοβιομηχανίας, και όχι οι πιο προσιτές μάρκες Onvo ή Firefly.

Nio ES8

Η Nio παρέδωσε πρόσφατα το 30.000ό ES8, μέσα σε μόλις 89 ημέρες. Κι όμως, το μοντέλο τοποθετείται στην ανώτερη κατηγορία της αγοράς, με τιμή που ξεκινά από τα 300.000 γουόν (36.300 ευρώ) με ενοικίαση μπαταρίας -υπολογίστε περίπου ένα τρίτο παραπάνω αν επιλεγεί η αγορά της.

Αυτό αρκεί για να μετριάσει τον ενθουσιασμό κατασκευαστών που διαφημίζουν «τεράστια επιτυχία» στην Κίνα με 10.000 πωλήσεις μιας μπερλίνας κάτω των 20.000 ευρώ… Ωστόσο, αυτή η επιτυχία έχει και συνέπειες, προκαλώντας ελλείψεις σε ορισμένα εξαρτήματα.

Nio ES8

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύστημα πολυμέσων για τους πίσω επιβάτες. Κάποιες λειτουργίες έχουν υποβαθμιστεί, καθώς το ανταλλακτικό που βρέθηκε εσπευσμένα δεν υποστηρίζει πλέον αναπαραγωγή βίντεο από εξωτερικούς σκληρούς δίσκους ούτε προβολή σε εξωτερικές οθόνες.

Οι πελάτες που έχουν ήδη παραγγείλει το Nio ES8 θα λάβουν 15.000 πόντους πιστότητας. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για υπηρεσίες, όπως επιπλέον αλλαγές μπαταρίας. Όταν το αρχικό εξάρτημα γίνει ξανά διαθέσιμο, θα μπορούν να τοποθετήσουν το πλήρες σύστημα πληρώνοντας 12.000 πόντους ή 1.200 γουόν (145 ευρώ).

Nio ES8

Οι λειτουργίες που χάνονται θεωρούνται δευτερεύουσες. Παρ’ όλα αυτά, η Nio επέλεξε να το κοινοποιήσει με απόλυτη διαφάνεια, έτσι ώστε να αποφύγει παράπονα πελατών. 

Τέτοια ζητήματα είναι πάντα ευαίσθητα στην κινεζική αγορά, όπου οι καταναλωτές συχνά εκφράζουν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους στα κοινωνικά δίκτυα, με αποτέλεσμα οι υποθέσεις να λαμβάνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Nio ES8

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η υπόθεση του προαιρετικού διάτρητου καπό του Xiaomi SU7 Ultra, όπου ο κατασκευαστής αναγκάστηκε να αποζημιώσει πελάτες, καθώς το υποτιθέμενο αεροδυναμικό όφελος δεν αποδείχθηκε στην πράξη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube