node/39574

Αυτό είναι το ανασχεδιασμένο Peugeot 3008;

Αυτή η εικόνα δείχνει πώς θα μοιάζει η ανανεωμένη εκδοχή του 3008, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Οκτώβριο.

Καθυστέρηση για το ανανεωμένο 3008. Κανονικά έπρεπε να παρουσιαστεί πριν από την έλευση του καλοκαιριού, αλλά η κρίση του Covid άλλαξε τα σχέδια του Sochaux. Και το επίσημο λανσάρισμά του μετετέθη για το φθινόπωρο. Ωστόσο, ένα μέλος του Forum-Peugeot φαίνεται να έχει ήδη στα χέρια του εικόνες από το γαλλικό κόμπακτ SUV. Έτσι, βλέπουμε πώς θα είναι το νέο πρόσωπό του.

Η αναθεώρηση του αυτοκινήτου προοιωνιζόταν να πηγαίνει εις βάθος. Κάτι που μπορεί να ακούγεται περίεργο, καθώς το 3008 αποτελεί λίρα 100 για τη γαλλική εταιρεία και οι φίρμες είναι γενικά προσεκτικές όταν πρόκειται για την ανανέωση ενός μπεστ σέλερ. Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι οι πωλήσεις του 3008 έχουν μειωθεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό, ακόμη και πριν από το χτύπημα του Covid. Επιπλέον, από το λανσάρισμα του του 3008 II το φθινόπωρο του ’16, η Peugeot έχει εξελίξει τον οικογενειακό σχεδιασμό της. Το facelift θα πρέπει επομένως να επιτρέψει στο 3008 να προλάβει αισθητικά τα νεότερα μοντέλα.

Peugeot 3008 MY2020

Εάν αυτή η φωτογραφία είναι πραγματική, τότε 3008 υιοθετεί τα μεγάλα φωτεινά «σπαθιά» έχουμε δει στα πρόσφατα 208 και 2008. Μια άλλη αξιοσημείωτη εξέλιξη: Η μάσκα θα φαρδύνει, εγκαταλείποντας ταυτόχρονα τη νικελένια μπορντούρα της, με τα φανάρια να έρχονται να «κολλήσουν» πάνω της. Μπορούμε να δούμε επίσης μια καινοτομία στον σχεδιασμό «Peugeot»: Ραβδώσεις που επεκτείνουν οπτικά τη μάσκα κάτω από τα φανάρια, μια σχεδιαστική ιδέα που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Instinct. Τέλος, η εισαγωγή αέρα συνδέεται από ένα νικελένιο διακοσμητικό που θυμίζει εκείνο του 2008.

Το υπόλοιπο του 3008, προφανώς θα είναι λιγότερο εξελιγμένο σχεδιαστικά, πιθανότατα με ελαφριά αναθεώρηση της φωτεινής υπογραφής πίσω και νέα σχέδια για τις ζάντες.

Peugeot 308 MY2020
Στο εσωτερικό δεν αλλάζει τίποτα, εκτός ίσως από μια μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

 

node/39938
Peugeot Sport new logo

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Στην Peugeot ετοιμάζονται για το μέλλον και αυτό περιλαμβάνει νέα οπτική ταυτότητα. O παλιός λογότυπος «Peugeot Sport» που δεν ανταποκρίνεται πλέον σε μελλοντικά προϊόντα μπαίνει στο χρονοντούλαπο, αντικαθιστάμενος από έναν ολοκαίνουργιο.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Η Peugeot επιστρέφει στους αγώνες αντοχής από το 2022 με ένα νέο πρωτότυπο και την άφιξη νέων σπορ μοντέλων. Οπότε ένας νέος άνεμος φυσά επιτέλους στο Soxhaux από άποψη απόλαυσης της οδήγησης και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν καιρός, θα έλεγαν κάποιοι, ύστερα από μια μακρά αποχή που χαρακτηρίζεται από την απουσία του 208 GTI, την ξαφνική διακοπή παραγωγής του RCZ και την «ανάγκη» η εταιρείας να επικεντρωθεί σε αυτά που ονομάζουμε «mainstream μοντέλα».

Και καθώς όποιος επικαλείται την καινοτομία, χρειάζεται και καινούργιο σήμανση, έτσι μας προέκυψε ο ανασχεδιασμένος λογότυπος. Που για την περίπτωση, η υπογραφή «Peugeot Sport» υιοθετεί ένα εντελώς νέο χρωματικό διάγραμμα. Ο παλιός λογότυπος που είχε το λιοντάρι πάνω από τα τρία χρώματα της Peugeot Sport (γκρι, μπλε και κόκκινο), εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας μαύρης και κίτρινης ταυτότητας που θυμίζει κάπου στο βάθος το αντίπαλο εθνικό δέος, τη Renault.

Σε κάθε περίπτωση, o νέος λογότυπος έρχεται με το σωστό χρονισμό, λίγο πριν από την παρουσίαση του 508 PSE, της σπορ και plug-in hybrid έκδοσης της μεσαίας γαλλικής μπερλίνας. Ο μικρότερος προϋπολογισμός πιθανόν να βάλει σε τροχιά παραγωγής ένα νέο σπορ 208, με εξίσου μεγάλη πιθανότητα να μην είναι καν υβριδικό όταν θα φτάσει να εμφανιστεί στους καταλόγους της εταιρείας.

node/39915
Jaguar F-Pace MY2020

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

H Jaguar F-Pace αναζωογoνήθηκε με πολύ ελαφριές αλλαγές στο εξωτερικό, πιο έντονες στην καμπίνα και καινοτόμησε με εξυβριδισμό, τόσο σε απλή έκδοση όσο και επαναφορτιζόμενη.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ελαφρύς ανασχεδιασμός για την Jaguar F-Pace

Η F-Pace μπαίνει στον τέταρτο χρόνο της καριέρας της και ήρθε η ώρα για την Jaguar να αποκαλύψει την ανανέωση για το μέσο της ζωής της, η οποία φέρνει πολλά νέα χαρακτηριστικά. Παρότι η εξωτερική εικόνα της F-Pace παραμένει σχεδόν αμετάβλητη, πιο σημαντικές αλλαγές κρύβονται στην καμπίνα και ακόμα σημαντικότερες κάτω από το καπό. Η αμυδρή ανανέωση της καροσερί ήταν κάτι που περιμέναμε όμως, καθώς η Jaguar δεν είχε σοβαρό λόγο να ανασχεδιάσει το SUV της.

Έτσι, εκτός από κάποιες ήσσονος σημασίας σχεδιαστικές επεμβάσεις στους προφυλακτήρες και στα φανάρια, δεν υπάρχουν πολλά να σημειωθούν. Τα φώτα εμφανίζουν μια νέα φωτεινή «υπογραφή» σε σχήμα διπλού «J», με τεχνολογία Pixel LED. Προαιρετικά, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει υψηλότερες τεχνολογίες όπως την Premium LED που προσαρμόζει τον φωτισμό σύμφωνα με τα αντικείμενα εμπρός από το αυτοκίνητο.

Jaguar F-Pace MY2020

Στην καμπίνα αντίθετα, ο σχεδιασμός του ταμπλό, πιο οριζόντιος πλέον, αναθεωρείται ευρέως. Και πάνω απ’ όλα, η κεντρική κονσόλα, η οποία διατηρεί μεν τα φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό, αλλά ενσωματώνει μια νέα, καμπύλη οθόνη HD με διαγώνιο 11,4” που ακολουθεί την καμπύλη του ταμπλό. Μία μάλλον επιτυχημένη ενσωμάτωση γι’ αυτή τη λεπτή οθόνη με το πλαίσιο μαγνησίου.

Τα περισσότερα από τα κουμπιά και τα χειριστήρια έχουν ανασχεδιαστεί με τον τρόπο που επιθυμούσε η Jaguar -παρουσία ματ μετάλλου παντού. Τα καθίσματα, επίσης, αποτέλεσαν αντικείμενο ανασχεδιασμού: Αεριζόμενα, θερμαινόμενα και με δυνατότητα μασάζ, ανάλογα με τα επίπεδα εξοπλισμού και τα έξτρα.

Jaguar F-Pace MY2020

Ο μεγαλύτερος νεωτερισμός πάντως βρίσκεται κάτω από το καπό και είναι η εμφάνιση ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης που συντίθεται από ένα 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ και ένα ηλεκτρομοτέρ 143 PS (105 kW). Συνδυασμός που αποδίδει τελικά 404 PS και 640 Nm. Με τις μπαταρίες χωρητικότητας 13,6 kWh, η Jaguar υπόσχεται 53 km ηλεκτρικής αυτονομίας. 

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση αποτελούν πλέον γενικευμένα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις της F-Pace. Έτσι, το μεσαίο SUV της Jaguar  δεν θα πωλείται πλέον με χειροκίνητο σασμάν, περιλαμβανομένου του μικρού ντίζελ.