Άστο να φορτίζει για μέρες, λέει το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Άστο να φορτίζει για μέρες, λέει το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών εγκαθιστά 700 φορτιστές και παρακαλεί τους ταξιδιώτες με ηλεκτρικό αυτοκίνητο να το αφήσουν πριζωμένο μέχρι να επιστρέψουν.

Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Σε μια πρωτάκουστη πρωτοβουλία προχωρά το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Ενώ σε όλους τους φορτιστές στον πολιτισμένο κόσμο -επομένως όχι στην πατρίδα μας- υπάρχει χρέωση αν ολοκληρωθεί η φόρτιση και κάποιος αφήσει το αυτοκίνητό του πριζωμένο, εκεί δεν θα ισχύει το ίδιο.

Πώς το καταφέρνει αυτό το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών; Μα εγκαθιστώντας 700 φορτιστές, οπότε εξασφαλίζοντας ότι θα υπάρχει υπερεπάρκεια φορτιστών σε κάθε περίπτωση.

Χρέωση όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση; Τα λεγόμενα iddles fees; Ε όχι δα, διατείνεται το Αεροδρόμιο των Βρυξελλών και προκαλεί τους κατόχους EV να τα πριζώσουν και να φύγουν

Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Η Interparking, η οποία διαχειρίζεται τις περισσότερες από 13.000 δημόσιες θέσεις στάθμευσης στο Αεροδρόμιο των Βρυξελλών, έχει εγκαταστήσει 500 νέους σταθμούς φόρτισης για τους επιβάτες στο πάρκινγκ P1 και P3, μπροστά από τον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου. Και για το προσωπικό του αεροδρομίου, 200 νέοι σταθμοί φόρτισης προστέθηκαν στον χώρο στάθμευσης P1.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η ΔΕΗ blue ξεπέρασε τα 2.000 σημεία φόρτισης πανελλαδικά

Η ανακοίνωση της Interparking δεν δηλώνει πόσο γρήγοροι είναι οι φορτιστές, αλλά καθώς υπάρχουν ήδη φορτιστές 22 kW στις εγκαταστάσεις, υποθέτουμε ότι κι οι καινούργιοι θα αναπτύσσουν αντίστοιχη ισχύ.

Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Οι Βρυξέλλες πρωτοπορούν λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθός τους. Το αεροδρόμιο του Λος Άντζελες, το έκτο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο, διαθέτει 400 σταθμούς φόρτισης EV. Έχει ανακοινώσει βέβαια ότι θα προσθέσει άλλους 1.200.

Ο Arnaud Feist, διευθύνων σύμβουλος στο Αεροδρόμιο των Βρυξελλών, δήλωσε: «Χάρη στον συνεργάτη μας Interparking, οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους στους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων μας ενώ βρίσκονται σε διακοπές».

Αεροδρόμιο των Βρυξελλών

Από τεχνική σκοπιά, το παραπάνω νέο έχει ένα πλεονέκτημα κι ένα μειονέκτημα. Το πρώτο είναι ότι θα γυρίσετε από τις διακοπές σας και το ηλεκτρικό αυτοκίνητό σας θα βρίσκεται φορτισμένο, έτοιμο για το ταξίδι της επιστροφής. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους μένουν σε μεγάλη απόσταση ή όσους έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να φορτίσουν στο σπίτι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η φόρτιση του Audi μπορεί να λιώσει τις πρίζες του σπιτιού σας

Αν μάλιστα έχετε Tesla, το Sentry mode, το σύστημα καταγραφής από τις κάμερες, καταναλώνει κάμποση ηλεκτρική ενέργεια. Σε ένα πολυήμερο ταξίδι κι εφόσον η μπαταρία ήταν ήδη χαμηλά, θα μπορούσε να δυσχεράνει την επιστροφή.

Το πρόβλημα είναι ότι η χείριστη συνθήκη για τη μακροζωία της μπαταρίας σας είναι να μείνει αφημένη στο 100%. Αν κι η πλήρης φόρτιση συνίσταται στα ταξίδια, προτείνεται να αποφεύγεται το να μείνει στάσιμο με την μπαταρία γεμάτη. Αυτό παρακάμπεται εύκολα αν ορίσετε ότι η φόρτιση θα σταματήσει στο 80% ή στο 90%.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube