node/30979

Μη χρησιμοποιείτε τη μεσαία πίσω θέση στα νέα SΕΑΤ Arona και Ibiza, και στο VW Polo!

Σχετικά με την ακούσια απασφάλιση της αριστερής πίσω ζώνης ασφαλείας στα SΕΑΤ Arona και Ibiza και στο VW Polo, η επίσημη σύσταση είναι να μην χρησιμοποιείται η μεσαία θέση.

Εκπρόσωπος της VW δήλωσε στο Autocar ότι η ανάκληση για το πρόβλημα της απασφάλισης στη αριστερή ζώνη του πίσω καθίσματος, θα διεξαχθεί σε συνεργασία με τις εθνικές αρχές κάθε χώρας, οι οποίες επίσης εγκρίνουν τα μέτρα ανάκλησης της ασφάλειας.

«Ως άμεση δράση, θα ενημερώσουμε τους πελάτες και θα συμβουλεύσουμε να μην χρησιμοποιούν οι επιβάτες το μεσαίο πίσω κάθισμα των σημερινών μοντέλων Polo (VI), μέχρι τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα με το επανασχεδιασμένο στήριγμα στις ζώνες ασφαλείας».

Να θυμίαουμε, ότι ένα πρόβλημα στη ζώνη ασφαλείας, που μπορεί να αφήσει έναν από τους πίσω επιβάτες χωρίς συγκράτηση, παρουσιάστηκε κατά τη δοκιμή ελιγμού υψηλής ταχύτητας στα SΕΑΤ Arona, SΕΑΤ Ibiza και Volkswagen Polo.

Το φινλανδικό περιοδικό αυτοκινήτου Tekniikan Maailma διαπίστωσε ότι η αριστερή πίσω πόρπη και στα τρία μοντέλα, τα οποία βασίζονται στην Πλατφόρμα MQB Α0 του ομίλου Volkswagen, όταν αυτά μετέφεραν πέντε επιβάτες απασφαλιζόταν.

Η δυσλειτουργία φαίνεται να σχετίζεται με τη θέση της μεσαίας πόρπης, η οποία είναι τοποθετημένη ελαφρώς υψηλότερα από αυτή που βρίσκεται στα αριστερά της. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής αλλαγής λωρίδας με υψηλή ταχύτητα προς τα αριστερά, το βάρος του αριστερού επιβάτη πιέζει την αριστερή πόρπη πάνω στη δεξιά πόρπη, υπό τέτοια γωνία, έτσι ώστε αυτή πατάει το κουμπί, απελευθερώνοντας τη ζώνη (βλ. εικόνα).

Tekniikan Maailma

Το Tekniikan Maailma ανέφερε ότι αυτό συνέβη σε πολλές περιπτώσεις για καθένα από τα παραπάνω μοντέλα. Το περιοδικό δοκίμασε δύο Arona για να επιβεβαιώσει ότι το πρόβλημα δεν ήταν απομονωμένο σε ένα από αυτά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Είπε δε ότι το πρόβλημα δεν είχε εντοπιστεί σε προηγούμενες δοκιμές, καθώς αυτές δεν είχαν διεξαχθεί με πέντε επιβάτες στη καμπίνα.

Tekniikan Maailma

«Σύμφωνα με την κρίση μας, η απασφάλιση προκαλείται από σχεδιαστικό σφάλμα», ανέφερε το περιοδικό σε δήλωσή του. «Η πιο εύκολη λύση για το πρόβλημα θα ήταν είτε να μειωθεί ή να επιμηκυνθεί ο ιμάντας πρόσδεσης της μεσαίας πόρπης κατά μερικά εκατοστά».

Η SEAT επιβεβαίωσε ότι εντόπισε το ίδιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια νέων δοκιμών. Εκπρόσωπος της ισπανικής φίρμας δήλωσε: «Εργαζόμαστε πάνω σε πιθανές λύσεις, γι’ αυτό και θα σας ενημερώσουμε για την τελική απόφαση το συντομότερο δυνατό».

Η Volkswagen θεωρείται επίσης ότι δοκιμάζει το Polo για την επίλυση του ίδιου προβλήματος και ότι επίσης, θα δώσει διευκρινίσεις και απάντηση μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι.

node/39446

Elon Musk: Είμαστε πολύ κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση

Ο CEO της Tesla είναι σίγουρος πως στο άμεσο μέλλον τα οχήματα της Tesla θα υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5.

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Elon Musk: Είμαστε πολύ κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση

Ο Elon Musk, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σανγκάη, δήλωσε πως η τεχνολογία πλήρως αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 5) θα είναι έτοιμη αρκετά σύντομα.

«Είμαι απόλυτα σίγουρος πως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 θα γίνει πραγματικότητα, και πιστεύω πως αυτό θα συμβεί πολύ γρήγορα. Συνεχίζω να πιστεύω πως θα έχουμε έτοιμα τα βασικά συστατικά για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 μέσα στο έτος», δήλωσε ο Musk.

Ο CEO της Tesla ισχυρίζεται πως η πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι εφικτή με το harware που υπάρχει ήδη στα σημερινά μοντέλα της εταριείας, με τις διαφορές να αφορούν το λογισμικό. Επίσης, θεωρεί πως δεν υπάρχουν πλέον μεγάλες προκλήσεις για την ολοκλήρωση του project αλλά αρκετά μικρά προβλήματα που απομένει να λυθούν, καθώς το σύστημα πρέπει να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις με επιτυχία.

Το πιο πιθανό σενάριο είναι η Tesla να συνεχίσει να αναβαθμίζει τις δυνατότητες του Autopilot που προσφέρει για τα μοντέλα της, το οποίο σήμερα προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Αυτό συμβαίνει επείδή παρόλο που το σύστημα αναλαμβάνει πλήρως τον έλεγχο του τιμονιού, της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης, ο οδηγός καλείται να έχει διαρκώς τα χέρια του πάνω ή κοντά στο τιμόνι και να διατηρεί την προσοχή του στο δρόμο καθώς ανά πάσα στιγμή μπορεί να του ζητηθεί να ανακτήσει τον έλεγχο.

[Πηγή: CarExpect]

node/39402

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Το σύστημα Tyre Damage Monitoring System εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Microsoft με στόχο να ενισχύσει την οδική ασφάλεια.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Bridgestone: Νέα τεχνολογία παρακολούθησης της κατάστασης των ελαστικών [video]

Η Bridgestone ανακοίνωσε τη νέα τεχνολογία Tyre Damage Monitoring System σε συνεργασία με την Microsoft, η οποία παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση των ελαστικών καθώς το όχημα κινείται, με στόχο να προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανές τεχνικές βλάβες, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ.Βρετανία, το 30% των τροχαίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με τεχνικές βλάβες. Όπως αναφέρει η Bridgestone, οι βλάβες στα ελαστικά μπορεί να έχουν να κάνουν με απώλεια πίεσης, κόπωση, ανομοιόμορφη φθορά και τραυματισμό της γόμας από λακούβες, κακοτεχνίες ή κοφτερά αντικείμενα που βρίσκονται στο οδόστρωμα.

Τα συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που υποχρεωτικά ανήκουν στον εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων από το 2012, δίνουν μια εικόνα για την κατάσταση του ελαστικού, ενώ η σωστή συντήρηση τους αποτρέπει πιθανά προβλήματα. Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τρόπος να αντιληφθεί ο οδηγός τον τραυματισμό του ελαστικού από αντικείμενα καθώς βρίσκεται σε κίνηση - κάτι που έρχεται να λύσει το Tyre Damage Monitoring System.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), λαμβάνοντας δεδομένα από αισθητήρες που ήδη υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Μέσω αλγορίθμων, είναι δυνατή η παρακολούθηση της κατάστασης της επιφάνειας του ελαστικού, με τον οδηγό να λαμβάνει προειδοποιητικό μήνυμα αμέσως μετά από μια πιθανή βλάβη. Επιπλέον, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει την τοποθεσία όπου παρατηρήθηκε η βλάβη, δημιουργώντας μια βάση δεδομένων που θα μπορούσε να φανεί πολύ χρήσιμη στις τοπικές αρχές που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση δρόμων, αλλά και για τα υπόλοιπα οχήματα που περνούν από το συγκεκριμένο σημείο.

Το Tyre Damage Monitoring System είναι ήδη διαθέσιμο για τους στόλους οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Microsoft Connectet Vehcile Platform (MCVP), ενώ δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι παρόμοιο και στα επιβατικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.

[Πηγή: Bridgestone]