Η Tesla δημοσιεύει την πρώτη 3μηνιαία έκθεσή της για ατυχήματα

Η έκθεση της Tesla σε πείσμα του επικοινωνιακού βάρους σχετικά με τα ατυχήματα λόγω Autopilot, αναφέρει ότι τα συμβάντα είναι επτά φορές χαμηλότερα από το μέσο όρο των ΗΠΑ.

H πρώτη 3μηνιαία έκθεση αναφέρει όλα τα ατυχήματα που καταγράφηκαν από τον Καλιφορνέζο κατασκευαστή. Θα γίνει δε συστηματική, αποσκοπώντας μεταξύ άλλων στο να δώσει μια αντικειμενική απάντηση στη δυσανάλογα μεγάλη έκταση που έχουν πάρει τα ατυχήματα με Tesla από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Για την Tesla, τα δεδομένα είναι αρκετά εύκολο να ανακτηθούν και να συγκεντρωθούν, καθώς όλα τα μοντέλα της εταιρείας συνδέονται με ένα κέντρο δεδομένων που αναφέρει αμέσως τυχόν ατύχημα. Ο κατασκευαστής μπορεί επίσης να στηριχθεί στο δίκτυο των καταστημάτων του που υποδέχεται και καταχωρίζει τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα στα συνεργεία του.

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου 3μήνου, η Tesla αναφέρει ότι κατέγραψε ένα ατύχημα κάθε 5,37 εκατ. χιλιόμετρα με το Autopilot ενεργοποιημένο και ένα για κάθε 3,08 εκατ. χιλιόμετρα με 100% χειροκίνητη οδήγηση. Στοιχεία τα οποία αξίζει να τεθούν προς σύγκριση με τα πιο πρόσφατα δεδομένα της NHTSA. Ως οργανισμός υπεύθυνος για την οδική ασφάλεια στις Ηνωμένες Πολιτείες, η NHTSA σημειώνει ότι κατά μέσο όρο συμβαίνει ένα τροχαίο ατύχημα σε κάθε 791.000 km. Με άλλα λόγια, η έκθεση Tesla αποκαλύπτει ότι το ποσοστό ατυχημάτων είναι τέσσερις φορές χαμηλότερο στα αυτοκίνητά της με χειροκίνητη οδήγηση και επτά φορές χαμηλότερο με ενεργοποιημένο το Autopilot.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Autopilot System της Tesla τα κάνει όλα μόνο του! [video]

Για την Tesla, η δημοσίευση αυτών των 3μηνιαίων εκθέσεων θα επιτρέψει την παροχή ακριβέστερων πληροφοριών σχετικά με τα εντοπισθέντα ατυχήματα. Είναι επίσης για να καθησυχάσει τους πιθανούς πελάτες της για ατυχήματα με μοντέλα της φίρμας που συχνά παίρνουν μεγαλύτερη δημοσιότητα από το αναλογούν τους.

Από την άλλη πρόκειται για στατιστικά στοιχεία που ο κατασκευαστής θέλει να να τα χρησιμοποιήσει προκειμένου να βελτιώσει το σύστημά του. Σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος, χρησιμοποιούνται ειδικές ομάδες της Tesla για να επικοινωνούν με τους πελάτες για να κατανοήσουν την κατάσταση, τη φύση των τραυματισμών και αν τα συστήματα ασφαλείας θα μπορούσαν να έχουν ανταποκριθεί καλύτερα. Παράλληλα, ο κατασκευαστής ενθαρρύνει τους πελάτες του να επικοινωνούν προληπτικά με τις τεχνικές ομάδες του εταιρείας σε περίπτωση ατυχήματος ή προτάσεων για τη βελτίωση εξοπλισμού σχετικού με την ασφάλεια.