node/34840

Στην Ελλάδα το νέο VW T-Cross

Δείτε τις προδιαγραφές, τις τιμές και τις πρώτες μας εντυπώσεις από το νέο μικρό crossover/SUV που είναι βασισμένο στο VW Polo.

Έφτασε και στη χώρα μας το νέο μικρό SUV της Volkswagen, για να συμπληρώσει προς τα κάτω την γκάμα που ήδη περιλαμβάνει τα Touareg, Tiguan και T-Roc.

To νέο VW T-Cross είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MQB A0 του VW Group και είναι αδελφό μοντέλο του γνωστού μας SEAT Arona και του επερχόμενου Skoda Kamiq.

VW T-Cross static rear

Η γκάμα που διατίθεται στη χώρα μας περιλαμβάνει δύο βασικούς κινητήρες, δύο κιβώτια ταχυτήτων και δύο διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού. Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστός 3κύλινδρος 1.0 TSI σε δύο παραλλαγές, με 95 και με 115 ίππους. Διατίθεται επίσης ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI στην έκδοση με τους 95 ίππους.

Ο 1.0 TSI των 95 PS αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ αυτός των 115 PS είτε με χειροκίνητο 6άρι είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Ο 1.6 TDI συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι ή αυτόματο DSG.

Το T-Cross δεν έρχεται στην Ελλάδα στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού. Η γκάμα ξεκινά από το πιο πλούσιο επίπεδο Life κι επεκτείνεται στο ακόμη πλουσιότερο Style. Και οι δύο εκδόσεις περιλαμβάνουν ως στάνταρ το σύστημα ασφαλείας Front Assist με αναγνώριση πεζών και αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης, το Lane Assist για διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, το Blind Spot Detection για επιτήρηση του τυφλού σημείου, το Fatigue Detection για την κόπωση του οδηγού, το σύστημα προετοιμασίας Pre Crash, το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Multi-Collision Brake, το Hill Start Assist για τις εκκινήσεις σε ανηφόρα, κλήση έκτακτης ανάγκης, αισθητήρα φώτων, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας. Επιπλέον, η Life έχει περιοριστή ταχύτητας, ενώ η Style ενεργό cruise control.

VW T-Cross interior

Και οι δύο εκδόσεις του T-Cross έχουν στάνταρ σύστημα πολυμέσων Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με Car-Net "App-Connect" και προβολή-χειρισμό smartphone μέσω πρωτοκόλλων MirrorLink®, Google Android Auto® και Apple CarPlay®. Στάνταρ είναι και η επαγωγική φόρτιση του κινητού.

Από άποψη εμφάνισης και άνεσης, η Style έχει επιπλέον της Life: ζάντες αλουμινίου 17 αντί 16 ιντσών, αυτόματο αντί για χειροκίνητο κλιματισμό, καθίσματα Sport Comfort, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων για το DSG και κρυφό εσωτερικό φωτισμό (Δείτε αναλυτικό πίνακα εξοπλισμών στο τέλος του άρθρου).

Από άποψη λειτουργικότητας, όλα τα T-Cross έχουν στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα για μεταβολή κατά το δοκούν του χώρου για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Για τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου μήκους, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού διπλώνει προς τα εμπρός.

Οι τιμές του T-Cross ξεκινούν από τα €17.400 για το 1.0 TSI 95 PS Life με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο και φτάνουν τα €21.800 για το 1.0 TSI των 115 PS DSG Style. Οι ντίζελ εκδόσεις ξεκινούν από τα €20.250 και φτάνουν έως τα €24.650. (Δείτε τον επίσημο τιμοκατάλογο στο τέλος του άρθρου)

VW T-Cross drive front

Μια πρώτη γεύση
Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το VW T-Cross σε μια διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Στενή Ευβοίας και πίσω. Το μοντέλο που οδηγήσαμε ήταν το 1.0 TSI 115 PS DSG στην έκδοση εξοπλισμού Life. 

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι αυτές ενός αυτοκινήτου μαζεμένου κι ευέλικτου, αλλά με άνετους εσωτερικούς χώρους με τα μέτρα της κατηγορίας, ειδικά σε πλάτος. Το συρόμενο πίσω κάθισμα δίνει μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης και οι θέσεις για μικροπράγματα στην καμπίνα είναι πολλές και πρακτικές. Ως υλικό κατασκευής κυριαρχεί το σκληρό πλαστικό, αλλά καλής ποιότητας και με προσεγμένη συναρμογή. Ο εξοπλισμός της «βασικής» έκδοσης Life περιλαμβάνει ό,τι θα μπορούσε να χρειαστεί κανείς, και τα μόνα επιπλέον στοιχεία που ίσως θα ήθελε θα ήταν ο αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα πλοήγησης.

VW T-Cross side panning

Με τους 115 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο DSG έχεις πάντα διαθέσιμη δύναμη κάτω από το δεξί σου πόδι και η κατανάλωση σύμφωνα με το trip computer κυμαινόταν ανάμεσα στα 6,7 και τα 7,5 lt/100km. Η θέση οδήγησης είναι άψογη, η εργονομία μελετημένη και, όπως και στο «αδελφό» Arona, η ανάρτηση συμβιβάζει πολύ καλά τις αντικρουόμενες απαιτήσεις για κράτημα στο δρόμο και άνεση.

Περισσότερα στο επόμενο τεύχος του DRIVE όπου θα δημοσιεύσουμε αναλυτικό Master Test του νέου μικρού crossover/SUV. 
 

node/39167

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

Το Jeep Compass διατίθεται πλέον με το νέο 1.3 Firefly που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

H Jeep παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα του Compass για την ευρωπαϊκή αγορά, ανακοινώνοντας παράλληλα το πρόγραμμα Jeep Freedom Days για όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας

Ξεκινώντας από το Compass, η έκδοση MY2020 είναι διαθέσιμη με το νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 130 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 150 PS με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT το οποίο έχει και λειτουργία Sport. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση του μοντέλου σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Compass MY2020 έχει επίσης νέα ρύθμιση στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με οθόνη αφής 8,4" και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο ιδιοκτήτης ενός Compass μπορεί να ελέγξει τη στάθμη καυσίμου, να θυμηθεί που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και να ανοίξει τα φώτα.

Εξωτερικά, το Compass MY2020 δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του, όμως είναι διαθέσιμο με νέα σχέδια τροχών και σε πέντε νέες αποχρώσεις: Triple Layer Ivory, Colorado Red, Italia Blue, Shade Blue και Techno Metallic Green. Το Compass MY2020 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από τις €22.900 για την έκδοση 1.3T Sport και από τις €27.900 για την έκδοση 1.3Τ 150hp DDCT Longitude.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Renegade T4 150 PS DDCT

Η γκάμα του Compass θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την εμπορική πρεμιέρα της εξηλεκτρισμένης έκδοσης Plug-in Hybrid, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του Renegade. To υβριδικό σύστημα 4xe των δύο μοντέλων θα προσφέρει τετρακίνησης, απόδοση 190-240 PS, εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με αυτονομία 50 km. Παράλληλα, με λιανική τιμή προ φόρων <€40.000, θα έχουν μηδενικό φόρο για χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα Jeep Freedom Days καλύπτει όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας (Renegade, Compass, Cherokee, Wrangler), με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, όφελος έως €10.000, 4ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή για 160.000 km), 4ετή οδική βοήθεια και δυνατότητα αποπληρωμής με 1η δόση το 2021.

[Πηγή: Jeep]

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.