node/39581

Οι τιμές του Volkswagen ID.3 για την ελληνική αγορά

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα με την ειδική έκδοση λανσαρίσματος, ID.3 1ST Edition, με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και δώρο έναν προηγμένο οικιακό φορτιστή (Wallbox) ισχύος 11 kW, με δωρεάν εγκατάσταση.

Το αυτοκίνητο που η Volkswagen φιλοδοξεί να αποτελέσει "το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού" ξεκινά την εμπορική του καριέρα και στη χώρα μας. 

Το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που χρησιμοποιεί τη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα ME, που εξελίχθηκε για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα του γερμανικού ομίλου. Οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι εφάμιλλες ενός Golf, ενώ για την κίνησή του φροντίζει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 204 PS (150 kW) και 310 Nm και ένα κιβώτιο μιας σχέσης που είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, ενώ τα υπόλοιπα συστήματα βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό.

Μια από τις πολλές καινοτομίες του ID.3 είναι πως θα διατίθεται στην αγορά σε τρεις εκδόσεις αυτονομίας με διαφορετική χωρητικότητα στο πακέτο μπαταριών. Η βασική έκδοση θα έρχεται με μπαταρία 45 kWh και αυτονομία 330 km, η μεσαία έκδοση με μπαταρία 58 kWh και αυτονομία 420 km, ενώ η ακριβότερη έκδοση με μπαταρία 77 kWh και αυτονομία 550 km. 

Στη χώρα μας, το ID.3 είναι διαθέσιμο αρχικά με τη μεσαίας χωρητικότητας μπαταρία και την ειδική έκδοση 1ST Edition. Ένα πακέτο εξοπλισμού που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της.

id.3

Όπως προείπαμε, το ID.3 1ST Edition βασίζεται στην μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh και την αναβάθμιση απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα των 204 PS που δίνει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 7,3’’.

Πέρα από τα παραπάνω, το ID.3 1ST Edition διαθέτει και μερικές αποκλειστικές λεπτομέρειες στη σχεδίαση του. Πιο συγκεκριμένα, o λογότυπος 1ST κάνει την εμφάνισή του τόσο στη βάση του δερμάτινου πολυλειτουργικού τιμονιού όσο και στο πλαϊνό μέρος των φτερών. Επιπρόσθετα, τα πεντάλ γκαζιού και φρένου έχουν διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου και ιδιαίτερη σχεδίαση, με τα χαρακτηριστικά σύμβολα “Play n’ Pause”, να δίνουν έναν πιο παιχνιδιάρικο τόνο.

Επιπρόσθετα, οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες του ID.3 1ST Edition θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών επίπεδων εξοπλισμού, του βασικού, του Plus και του Max. Ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone και Manganese, το λευκό Glacier και το χαρακτηριστικό τυρκουάζ Makena.

id.3

Αναλυτικά ο εξοπλισμός κάθε έκδοσης του ID.3 1ST Edition περιλαμβάνει τα εξής:
ID.3 1ST

Ζάντες αλουμινίου "East Derry" 7.5J x 18
Διχρωμία με μαύρη οροφή
Προβολείς LED με λειτουργία φωτισμού στροφής
Front Assist / Lane Assist / Pre Crash
Επικοινωνία Car2X / "Dynamic Road Sign Display"
"Emergency Steering Assist"
Ψηφιακή λήψη ραδιοφώνου DAB+ 
Σύστημα πλοήγησης "Discover Pro"
Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, θερμαινόμενο
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ξεχωριστά ρυθμιζόμενα
Υποβραχιόνια εμπρός καθισμάτων / Οδηγού – Συνοδηγού
Adaptive cruise control (με "follow-to-stop") και speed limiter

ID.3 1ST Plus
Επιπρόσθετα του ID.3 1st:

Ζάντες αλουμινίου "Andoya" 7.5J x 19 
BiColor- τόξο οροφής σε "Silver glossy" 
Προβολείς IQ LED Matrix με δυναμική ρύθμιση δέσμης
Πίσω φώτα τεχνολογίας LED με δυναμικό φωτισμό
Εσωτερικός φωτισμός Ambient 30 χρωμάτων
Επένδυση καθισμάτων σε ύφασμα "Flow" σε συνδυασμό με micro fleece "ArtVelours"
Ασύμμετρα αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με κεντρικό  υποβραχιόνιο 
Keyless Access - Σύστημα κλειδώματος / ξεκλειδώματος και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί
Κάμερα οπισθοπορείας "Rear View"
2 θύρες USB-C για φόρτιση στο πίσω μέρος


ID.3 1ST Max
Επιπρόσθετα του ID.3 1st Plus:

Ζάντες αλουμινίου "Sanya"  7.5J x 20
Πανοραμική ηλιοροφή
Head Up Display (Επαυξημένης Πραγματικότητας - Augmented Reality)
Comfort Travel Assist με Emergency Steering Assist 
Side Assist : Σύστημα προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο τυφλό σημείο
Εμπρός καθίσματα με ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης και λειτουργία μασάζ
Comfort telephony με LTE και ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση κινητού τηλεφώνου

Όσον αφορά την τιμή πώλησης αυτή θα ξεκινά από τα €39.600, όπως ανακοίνωσε η Kosmocar. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του επίσημου αντιπρόσωπου της Volkswagen στη χώρα μας, οι τιμές που ανακοινώθηκαν για το ID.3 1ST Edition αφορούν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων και σε αυτές δεν έχει συνυπολογιστεί το ποσό επιδότησης που προβλέπει το νομοσχέδιο περί ηλεκτροκίνησης που ψηφίστηκε πρόσφατα και το οποίο στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης του ID.3 κυμαίνεται από €4.790 έως €5.999.

 ID.3 1ST Edition  Τιμή  Επιδότηση
 1ST  €39.600  €4.790
 1ST Plus  €45.100   €5.456
 1ST Max   €49.590   €5.999


Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για το λανσάρισμα του ID.3 1ST Edition στην Ελλάδα, η Kosmocar προσφέρει μαζί με το αυτοκίνητο, χωρίς καμία επιβάρυνση και με δωρεάν εγκατάσταση, έναν οικιακό φορτιστή (Wallbox) με ισχύ 11 kW, με δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυο Lan & Wi-Fi για Over the Air απομακρυσμένο έλεγχο μέσω ειδικής εφαρμογής (app) και αναβαθμίσεις λογισμικού. Η προσφορά αυτή θα ισχύει για όλες τις παραγγελίες που θα υποβληθούν μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου 2020.

[Πηγή Volkswagen]

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία».