node/37654

Νέα Mercedes-Benz GLS: Στην Ελλάδα από €129.000

Με μέγεθος XXL, μεγάλα μοτέρ έξι και οκτώ κυλίνδρων, και το αστέρι στη μάσκα… Αναπόφευκτα, η τιμή της GLS σκαρφαλώνει σε νέα ύψη!

Με 5,21 m μήκος και περισσότερο από δύο μέτρα πλάτος, η GLS είναι το μέγκα-SUV της Mercedes-Benz, σχεδιασμένο κυρίως για τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα και τη Μέση Ανατολή. Αλλά ο Γερμανός κατασκευαστής δεν διστάζει να το πουλήσει και στην Ελλάδα. Από τις 9 Δεκεμβρίου λοιπόν κυκλοφορεί ο τιμοκατάλογος για όλη τη νέα γενιά.

Το αυτοκίνητο για όποιον ενδιαφέρεται, προσφέρεται με δύο κινητήρες, έναν για κάθε καύσιμο. Με 3λιτρο, 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ 286 PS και 600 Nm στην GLS 350 d 4MATIC και 330 άλογα και 700 Nm από τις 1.200 rpm στην GLS 400 d 4MATIC. Το «τρίτο» μοτέρ είναι ο 4λιτρος βενζινοκινητήρας V8 με 489 άλογα στην έκδοση GLS 580 4MATIC. Σύνολο που  διαθέτει και mild hybrid σύστημα EQ Boost, το οποίο παρέχει πρόσθετη ισχύ 22 ίππων. Και τρία μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων 9G-TRONIC και τετρακίνηση 4MATIC.

Mercedes-Benz GLS

Και για τις τρεις διαμορφώσεις κινητήρα, υπάρχουν δύο κύρια πακέτα εξοπλισμού, τα Executive (για το εσωτερικό, από €1.120) και AMG Line (για το εξωτερικό, από €4.687). 

Ο εξοπλισμός είναι «ευτυχώς» πλούσιος με στάνταρ στην Executive ενεργή σύστημα διατήρησης της λωρίδας, παρακολούθηση τυφλών γωνιών, ανίχνευση υπνηλίας του οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, εμπρός φανάρια LED, αυτόματο κλιματισμό τεσσάρων ζωνών, πρόσβαση/εκκίνηση hands-free, ψηφιακά όργανα με οθόνη 12,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων MBUX, ηλεκτρική γυάλινη ηλιοροφή, ζάντες 19 ιντσών, κ.λπ. Η AMG Line ξεχωρίζει για τη πιο σπορ εμφάνιση με σπέσιαλ σχεδιασμένους προφυλακτήρες, ζάντες 21 ιντσών, πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι...

Mercedes-Benz GLS

Η τιμή για όλες τις εκδόσεις της νέας GLS
GLS 350 d 4MATIC από €128.855:  Executive από €134.780, AMG Line από €130.379
GLS 400 d 4MATIC από €135.368: Executive από €136.488, AMG Line από €140.055
GLS 580 4MATIC από €147.685: Executive από €148.805, AMG Line από €152.372

Φτιάξε στον διαμορφωτή της Mercedes-Benz Hellas τη δική σου GLS

node/39175

Κρατική επιδότηση: Πόσο θα κοστίζει κάθε ηλεκτρικό της ελληνικής αγοράς;

Δείτε ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές σε EV και πόσο κοστίζουν μετά την κρατική επιδότηση κατά 15% που ανακοινώθηκε σήμερα.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κρατική επιδότηση: Πόσο θα κοστίζει κάθε ηλεκτρικό της ελληνικής αγοράς;

Το 2019, τα ηλεκτρικά μοντέλα αποτελούσαν κάτι λιγότερο από το 0,3% της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Όμως μετά τη σημερινή ανακοίνωση των κινήτρων για την απόκτηση EV από τον πρωθυπουργό, η διείσδυσή τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά.

Η ίδια τάση άλλωστε παρατηρείται σε ολόκληρη την Ε.Ε.: Το πρώτο 3μηνο του 2020 οι πωλήσεις ηλεκτρικών αντιστοιχούσαν το 6,5% της αγοράς –από 2,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Εδώ στην Ελλάδα, το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα θέλει το 30% των νέων οχημάτων σε 10 χρόνια από σήμερα να είναι ηλεκτρικά.

Αλλά ας μείνουμε στο παρόν. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (BEV), τα οποία ούτως ή άλλως απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης, σύντομα θα επιδοτούνται με 15% επί της λιανικής τιμής προ φόρων, με ανώτατο ποσό τις €5.500. Έτσι, συγκεντρώσαμε για εσάς όλα όσα διατίθενται στην ελληνική αγορά σήμερα, ενημερώνοντας αντίστοιχα την αρχική τιμή του καθενός.

Εκτός από την επιδότηση στην τιμή, υπενθυμίζουμε ότι το ελληνικό κράτος θα επιδοτεί με €500 την αγορά οικιακού φορτιστή (Wallbox), ενώ θα προσφέρει και επιπλέον έκπτωση €1.000 για την απόσυρση αυτοκινήτου παλαιάς τεχνολογίας.


Audi e-tron

Audi
Το ηλεκτρικό της Audi βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo, όπως τα υπόλοιπα μεγάλα μοντέλα της φίρμας, κατάλληλα διαμορφωμένη για πλήρη εξηλεκτρισμό. Για να πετύχει τη μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση διαθέτει ακόμη και κάμερες στη θέση των πλαϊνών καθρεφτών (προαιρετικά). Διατίθεται σε εκδόσεις 50 quattro (313 PS) και 55 quattro (360 PS) και είναι ένα πραγματικό SUV, με στάνταρ αερανάρτηση που μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος στους 21 πόντους, στο πρόγραμμα Offroad.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Audi e-tron, εδώ.
Αυτονομία 333-375 km
Τιμή με επιδότηση από €62.109


BMW i3

BMW
Είναι τόσο προχωρημένο σχεδιαστικά που μοιάζει να παρουσιάστηκε... χτες, όμως το μικρό χάτσμπακ της BMW που λάνσαρε τη σειρά μοντέλων «i», μετρά ήδη έξι χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Και σήμερα διανύει την καλύτερη περίοδό του, αφού η μπαταρία του έχει πλέον χωρητικότητα 42,2 kWh (120 Αh) και χαρίζει αυτονομία έως 310 km (WLTP). Διατίθεται και σε σπορ έκδοση i3s, με 184 αντί για 170 PS.
Δείτε το video από τη δοκιμή της πρώτης εκδοχής του BMW i3, με μικρότερη μπαταρία, εδώ.
Αυτονομία 285-310 km
Τιμή με επιδότηση από €35.105


Jaguar I-Pace

Jaguar
Σχεδιασμένη εξαρχής για να φιλοξενήσει αποκλειστικά ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η I-Pace δεν υπακούει στους περιορισμούς ενός συμβατικού, θερμικού μοντέλου. Έχει πολύ μικρό εμπρός καπό και τους ελάχιστους δυνατούς προβόλους, αφήνοντας πολύ χώρο για επιβάτες και αποσκευές (650 lt). Οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός και ένας πίσω) αποδίδουν συνολικά 400 PS και στέλνουν το SUV των 2,2 τόνων από στάση ως τα 100 km/h σε... 4,7".
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή της Jaguar I-Pace, εδώ.
Αυτονομία 470 km
Τιμή με επιδότηση από €80.631


Mercedes-Benz EQC

Mercedes-Benz
Χρησιμοποιώντας τη συμβατική GLC ως βάση η Mercedes-Benz έφτιαξε ένα κορυφαίο ηλεκτρικό SUV, το οποίο παρότι δεν διαφέρει σημαντικά σε εμφάνιση, έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,27 (από 0,32). Η EQC προσφέρει την άνεση, την πολυτέλεια και την ασφάλεια που χαρακτηρίζει κάθε μοντέλο με σήμα το αστέρι, ενώ το infotainment MBUX έχει εμπλουτισμένο λεξιλόγιο σχετικό με την ηλεκτροκίνηση, για να βρίσκει ανά πάσα στιγμή το κατάλληλο σημείο φόρτισης.
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την οδήγηση της Mercedes-Benz EQC, εδώ.
Αυτονομία 417 km
Τιμή με επιδότηση από €73.880


MINI Cooper SE

MINI

Η ΜΙΝΙ επιχειρεί να λανσάρει το ηλεκτρικό μοντέλο της ως μια πρόταση που έχει εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, αλλά προσφέρει και τις συγκινήσεις που περιμένει κάποιος από ένα κορυφαίο μοντέλο της. Γι’ αυτό δεν το ονόμασε ούτε One E, ούτε Cooper E, αλλά Cooper SE, και το εφοδίασε με ένα μοτέρ που αποδίδει 184 ίππους –ελάχιστα λιγότερους από τους 190 του συμβατικού Cooper S.
Αυτονομία 235-270 km
Τιμή με επιδότηση από €28.815


Nissan LEAF

Nissan
Μετά το 1ο LEAF, που ήταν το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό σε πολλές αγορές του πλανήτη επί χρόνια, η Nissan λάνσαρε το 2018 τη συνολικά καλύτερη, 2η γενιά του. Ένα πρακτικό, οικογενειακό ηλεκτρικό χάτσμπακ με τεράστιο χώρο αποσκευών (394 lt) και μοτέρ 150 ίππων, ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη. Ένα χαρακτηριστικό του είναι το e-pedal, που φροντίζει για τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας και –με λίγη εξοικείωση– σου επιτρέπει να μη χρησιμοποιείς σχεδόν ποτέ το πεντάλ του φρένου.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Nissan LEAF, εδώ.
Αυτονομία 270 km
Τιμή με επιδότηση από €28.891


Opel Corsa-e

Opel
Για πολλούς, το λανσάρισμα του Corsa-e είναι το σημαντικότερο βήμα στην ιστορία του μοντέλου. Ένα απόλυτα επίκαιρο ηλεκτρικό με μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh, που φορτίζουν πλήρως σε 7,5 ώρες με το ειδικό Wallbox και του χαρίζουν αυτονομία έως 337 km. Και μπορεί να ζυγίζουν κάμποσο, όμως η τοποθέτησή τους στο πάτωμα έχει ως αποτέλεσμα το κέντρο βάρους του να βρίσκεται 10% χαμηλότερα απ’ ότι στα συμβατικά Corsa.
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την οδήγηση του Opel Corsa-e, εδώ.
Αυτονομία 337 km
Τιμή με επιδότηση από €27.183


Peugeot e-208

Peugeot
Η Peugeot παρουσίασε το ηλεκτρικό 208 ταυτόχρονα με το αρχικό λανσάρισμα του μοντέλου, και φρόντισε να μη διαφέρει πολύ σε εμφάνιση από τις συμβατικές εκδόσεις. Επίσης φρόντισε να είναι δυνατότερο από όλες εκείνες, με 136 PS, παίρνοντας θέση στην κορυφή της γκάμας. Αντίθετα με άλλα EV που προσφέρονται σε περιορισμένη γκάμα εκδόσεων, το e-208 διατίθεται σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού: Active, Active Plus, Allure, GT Line και GT. Η μπαταρία του καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km, για το 70% της χωρητικότητάς της.
Αυτονομία 340 km
Τιμή με επιδότηση από €25.415


Porsche Taycan

Porsche
Η σχεδόν 5μετρη λιμουζίνα της Porsche είναι το ισχυρότερο ηλεκτρικό της αγοράς, αφού στην έκδοση Turbo S αποδίδει… 761 PS (!), ενώ και τους 530 ίππους της βασικής 4S, λίγους δεν τους λες. Παρά το βάρος που ξεπερνά τους 2,2 τόνους, η Taycan καταφέρνει να προσφέρει μια δυναμική οδηγική εμπειρία, αντάξια του ονόματος της μάρκας. Και παράλληλα προσφέρει αρκετή ηλεκτρική αυτονομία, έτσι ώστε ο ιδιοκτήτης της να μη νιώσει ποτέ ότι περιορίζεται.
Αυτονομία 407-463 km
Τιμή με επιδότηση από €104.160


Škoda CITIGOe iV

Skoda
Το πρώτο ηλεκτρικό Škoda έκανε το ντεμπούτο του το 2019. Η νέα μάσκα το διαφοροποιεί εξωτερικά από το συμβατικό –το οποίο δεν διατίθεται πλέον– ενώ εσωτερικά ξεχωρίζει χάρη στο υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Ο χώρος αποσκευών δεν έχει επηρεαστεί από την τοποθέτηση των μπαταριών, και παραμένει 250 lt! Με τη χρήση Wallbox 7,2 kW, η μπαταρία φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της μετά από τέσσερις ώρες, οπότε αποτελεί μια πολύ ρεαλιστική πρόταση.
Αυτονομία 260 km
Τιμή με επιδότηση από €18.955


Smart fortwo EQ & forfour EQ

Smart
Προορισμένο κατά βάση για αστικές μετακινήσεις, το Smart είναι και το πλέον κατάλληλο αυτοκίνητο για να διατεθεί ως ηλεκτρικό. Για την ακρίβεια, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του καταργήθηκαν., οπότε πλέον είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Εναρμονιζόμενο με την ονοματολογία της μητρικής Mercedes-Benz, βαφτίστηκε EQ. Προσφέρεται ως coupe, αλλά και ως cabrio και ως τετραθέσιο forfour. Με μοτέρ 82 PS, ο οδηγός δύσκολα θα ζητήσει καλύτερες επιδόσεις, ίσως ζητήσει όμως μεγαλύτερη αυτονομία, όταν χρειαστεί να κινηθεί εκτός πόλης.
Αυτονομία 133 km
Τιμή με επιδότηση από €20.179


Volkswagen e-up!

VW e-up
Το μικρότερο μοντέλο της γκάμας της Volkswagen απέκτησε νωρίς-νωρίς ηλεκτρική έκδοση. Πλέον το e-up! έχει μεγαλύτερη μπαταρία (32,3 kWh) που του χαρίζει πραγματική αυτονομία πολύ πάνω από 200 km. Ο δυσκολότερος ανταγωνιστής του είναι το... eco-up!, το οποίο χάρη στη χρήση φυσικού αερίου (CNG) είναι μια από τις οικονομικότερες λύσεις για μετακίνηση στην πόλη. Με τα νέα μέτρα, το e-up! ίσως αποτελέσει μια ρεαλιστική εναλλακτική πρόταση για πολλούς, με το επιπλέον ατού των κορυφαίων επιδόσεων που εξασφαλίζει το μοτέρ των 83 PS και 210 Nm.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή της πρώτης εκδοχής του VW e-up!, με μικρότερη μπαταρία, εδώ.
Αυτονομία 258 km
Τιμή με επιδότηση από €19.805


Volkswagen e-Golf

VW e-Golf
Το μοντέλο με το οποίο η Volkswagen θα διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί στα ηλεκτρικά οικογενειακά χάτσμπακ είναι τοπ νέο ID.3. Μέχρι να λανσαριστεί όμως στην αγορά, η εταιρία εξακολουθεί να διαθέτει την ηλεκτρική έκδοση του απερχόμενου Golf. Το e-Golf περνάει σχεδόν απαρατήρητο, αφού δεν διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τα συμβατικά, ενώ δεν υστερεί σε πρακτικότητα, με την εξαίρεση του χώρου αποσκευών που περιορίζεται από τα 380 στα 341 lt.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Volkswagen e-Golf, εδώ.
Αυτονομία 232 km
Τιμή με επιδότηση από €29.070

node/39167

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

Το Jeep Compass διατίθεται πλέον με το νέο 1.3 Firefly που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

H Jeep παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα του Compass για την ευρωπαϊκή αγορά, ανακοινώνοντας παράλληλα το πρόγραμμα Jeep Freedom Days για όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας

Ξεκινώντας από το Compass, η έκδοση MY2020 είναι διαθέσιμη με το νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 130 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 150 PS με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT το οποίο έχει και λειτουργία Sport. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση του μοντέλου σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Compass MY2020 έχει επίσης νέα ρύθμιση στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με οθόνη αφής 8,4" και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο ιδιοκτήτης ενός Compass μπορεί να ελέγξει τη στάθμη καυσίμου, να θυμηθεί που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και να ανοίξει τα φώτα.

Εξωτερικά, το Compass MY2020 δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του, όμως είναι διαθέσιμο με νέα σχέδια τροχών και σε πέντε νέες αποχρώσεις: Triple Layer Ivory, Colorado Red, Italia Blue, Shade Blue και Techno Metallic Green. Το Compass MY2020 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από τις €22.900 για την έκδοση 1.3T Sport και από τις €27.900 για την έκδοση 1.3Τ 150hp DDCT Longitude.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Renegade T4 150 PS DDCT

Η γκάμα του Compass θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την εμπορική πρεμιέρα της εξηλεκτρισμένης έκδοσης Plug-in Hybrid, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του Renegade. To υβριδικό σύστημα 4xe των δύο μοντέλων θα προσφέρει τετρακίνησης, απόδοση 190-240 PS, εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με αυτονομία 50 km. Παράλληλα, με λιανική τιμή προ φόρων <€40.000, θα έχουν μηδενικό φόρο για χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα Jeep Freedom Days καλύπτει όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας (Renegade, Compass, Cherokee, Wrangler), με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, όφελος έως €10.000, 4ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή για 160.000 km), 4ετή οδική βοήθεια και δυνατότητα αποπληρωμής με 1η δόση το 2021.

[Πηγή: Jeep]