
Νέα βενζινοκίνητη έκδοση για το FIAT Grande Panda
H ιταλική φίρμα παρουσίασε την βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα και τους 100 ίππους που έρχεται να πλαισιώσει το ήπια υβριδικό και ηλεκτρικό FIAT Grande Panda.


H γκάμα του νέου FIAT Grande Panda διευρύνεται ακόμα περισσότερο με την προσθήκη της βενζινοκίνητης -χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση- έκδοσης με τους 100 ίππους. Που αναμένεται να είναι και η πιο προσιτή.
Κάτω από το καπό της νέας αυτής έκδοσης φωλιάζει ο γνωστός, υπετροφοδοτούμενος, 3κύλινδρος 1.200άρης του Ομίλου Stellantis, που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm και συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. H ιταλική φίρμα δεν ανακοινώνει επί του παρόντος την κατανάλωση ή τους ρύπους. Αν κρίνουμε πάντως από το Citroën C3 που φορά τον ίδιο κινητήρα, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας θα κυμαίνονται στα €150.
Όπως άλλωστε τονίζει και η ίδια η FIAT, «η νέα προσθήκη στην γκάμα του αυτοκινήτου πόλης μας προσφέρει μια παραδοσιακή οδηγική εμπειρία, ιδανική για όσους εκτιμούν την απλότητα, την πρακτικότητα και την οικονομία».
H βενζινοκίνητη έκδοση του FIAT Grande Panda με τον 3κύλινδρο 1.200άρη και τους 100 ίππους συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Citroën C3 1.2T 100, πλήρης ανατροπή
Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν αλλαγές. Ως εκ τούτου διατηρεί την νεανική εμφάνιση και το ψιλόλιγνο προφίλ που συντίθεται με μπόλικες ανάγλυφες επιφάνειες. Όπως ο λογότυπος «Panda» στο κάτω μέρος των θυρών που προσυπογράφει το ιταλικό του ταμπεραμέντο.
Κοινή είναι και η χρωματική παλέτα, η οποία περιλαμβάνει επτά αποχρώσεις: Gelato White, Cinema Black, Passione Red, Acqua Azure, Limone Yellow, Lago Blue και Luna Bronze.
Αυτό που επίσης έχει ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι οι εκδόσεις εξοπλισμού του βενζινοκίνητου Grande Panda δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τα ήπια υβριδικά και ηλεκτρικά αδερφάκια του. Αυτό σημαίνει πως οι εκδόσεις «Pop», «Icon» και «la Prima» θα συνεχίσουν να δίνουν κανονικά το παρών, χωρίς διαφοροποιήσεις.
Έτσι, το βασικό FIAT Grande Panda θα φτάνει στον υποψήφιο αγοραστή με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10”, χειροκίνητο κλιματισμό, βάση για smartphone, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος και μια πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης όπως υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης…
Στη μεσαία έκδοση «Icon» προστίθεται κεντρική οθόνη αφής 10,25” με ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay, εμπρός και πίσω φώτα LED ενώ η κορυφαία έκδοση «la Prima» έρχεται με κομψές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ντουλαπάκι συνοδηγού με επένδυση «Bambox» και κάμερα οπισθοπορείας.
Τέλος, αναφορικά με την τιμή δεν υπάρχει ακόμα επίσημη πληροφόρηση. Με μια πρώτη εκτίμηση όμως, η τιμή του στην ελληνική αγορά αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στις €18.000 (και λίγο παραπάνω).