Ήρθε στην Ελλάδα το νέο DS N°4
Το νέο DS N°4 έφτασε στην Ελλάδα με την εγχώρια αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή και τις διαθέσιμες εκδόσεις.
Το DS N°4 ανανεώθηκε πλήρως έχει σχεδιαστεί για πελάτες που αναζητούν στυλ, κομψότητα, κορυφαία ποιότητα και οδηγική απόλαυση.
Στόχος της γαλλικής φίρμας είναι να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα των premium κόμπακτ χάτσμπακ, μέσα από μια σύγχρονη και ισορροπημένη σχεδίαση που να ταιριάζει με τον όγκο του αυτοκινήτου. Μιλώντας για όγκο, το DS N°4 έχει μήκος 4,40 m, πλάτος 1,87 m, ύψος 1,47 m και απόσταση από το έδαφος στα 19 cm.
H αρχική τιμή του DS N°4 Hybrid 145 ορίζεται στις €33.900, του plug-in hybrid στις €47.500 και του E-Tense στις €46.000
Η νέα φωτεινή υπογραφή του είναι χαρακτηριστική, άμεσα εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DS E-Τense Performance και την τελευταία δημιουργία της μάρκας, το N°8. Η δέσμη φωτός εκτείνεται από τα άκρα του προφυλακτήρα για να συγκλίνει τμηματικά προς το φωτιζόμενο λογότυπο DS στο κέντρο, δίνοντας στο N°4 μια μοναδική παρουσία και μια σαγηνευτική εμφάνιση ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοπλισμού. Αυτό υποστηρίζει την avant-garde οπτική του ταυτότητα και την υψηλής αισθητικής εμφάνισή του.
H γκάμα του γαλλικού μοντέλου είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη και περιλαμβάνει ήπια υβριδικές, plug-in hybrid και 100% ηλεκτρικές εκδόσεις. Στη βάση βλέπουμε την έκδοση Hybrid με τους 145 ίππους, η οποία συνδυάζει έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 λίτρων με ηλεκτρική υποβοήθηση. Απευθύνεται σε όσους αναζητούν εξηλεκτρισμένη κίνηση με χαμηλή κατανάλωση, χωρίς την ανάγκη φόρτισης. Σε αστική χρήση, το N°4 Hybrid μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως και το 50% του συνολικού χρόνου, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και το στυλ οδήγησης.
Ακολουθεί το N°4 plug-in hybrid που τροφοδοτείται από ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 225 ίππους, 360 Nm και αυξημένη αυτονομία 81 km σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, αύξηση 30% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, με μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 14,6 kWh. Διαθέτει επίσης ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων eDCT7, σχεδιασμένο για να βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και τις επιδόσεις, με 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα, 0,3 δευτερόλεπτα λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά στο DS 4.
Η τρίτη επιλογή αφορά το DS N°4 E-Tense με μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 58,3 kWh τύπου NMC, μεγιστοποιώντας την ενεργειακή απόδοση διατηρώντας παράλληλα τη βέλτιστη συμπαγή διάσταση. Έχει ικανότητα φόρτισης 100 km σε μόλις 11 λεπτά ή 20 έως 80% σε 31 λεπτά σε σημείο ταχείας φόρτισης και προσφέρει 3 επίπεδα αναγεννητικής πέδησης.
Οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού είναι τέσσερις: Pallas, Jules Vergne, Étoile και Étoile+. O βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ευκρίνειας 10,25 ιντσών με νέα γραφικά, διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού, προβολείς LED και πίσω φώτα Full LED, αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φωτισμού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, πακέτο ασφαλείας με Adaptive Cruise Control Stop & Go και αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που λειτουργεί με κάμερα και ραντάρ, εμπρός και πίσω υποβοήθηση στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, ηχομονωτικά κρύσταλλα στα εμπρός πλαϊνά παράθυρα, ασύρματο CarPlay και Android Auto, καθώς και εσωτερικός φορτιστής 11 kW με καλώδιο Mode 3 και αντλία θερμότητας (στο E-Tense).
H αρχική τιμή του Hybrid 145 ορίζεται στις €33.900, του plug-in hybrid στις €47.500 και του E-Tense στις €46.000. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της DS.
| Έκδοση | Τιμή |
|---|---|
| Hybrid 145, Pallas | €33.900 |
| Hybrid 145, Jules Vergne | €36.900 |
| Hybrid 145, Étoile | €37.900 |
| Hybrid 145, Étoile+ | €40.500 |
| Plug-in hybrid, Pallas | €47.500 |
| Plug-in hybrid, Jules Vergne | €50.500 |
| Plug-in hybrid, Étoile | €51.500 |
| Plug-in hybrid, Étoile+ | €54.100 |
| E-Tense, Pallas | €46.000 |
| E-Tense, Étoile | €48.500 |
| E-Tense, Étoile+ | €49.500 |





