Η VW παγώνει το νέο εργοστάσιο μπαταριών της

Η VW παγώνει το νέο εργοστάσιο μπαταριών της

Παρά την αυξημένη ζήτηση στα ηλεκτρικά της μοντέλα, η VW πήρε την απόφαση να καθυστερήσει το τέταρτο εργοστάσιο μπαταριών της.

VW ID.3 production

Μπορεί τα νέα για τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW να ήταν (ίσως για πρώτη φορά) ενθαρρυντικά, εντούτοις όμως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να παγώσει τα σχέδια για ένα ακόμα εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών.

Η είδηση αυτή έγινε γνωστή από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Oliver Blume: «Δεδομένης της κατάστασης της αγοράς, σε συνδυασμό με τη βραδύτερη απορρόφηση της αγοράς EV στην Ευρώπη, δεν υπάρχουν εμπορικοί λόγοι για να αποφασίσουμε για πρόσθετες τοποθεσίες στην Ευρώπη προς το παρόν», δήλωσε ο CEO της VW.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε πως «η Volkswagen και η PowerCo έχουν ήδη επιλέξει τρεις τοποθεσίες για την παραγωγή κυψελών μπαταρίας: Salzgitter (Γερμανία), Βαλένθια (Ισπανία) και Άγιος Θωμάς (Καναδάς). Αυτές οι τρεις τοποθεσίες έχουν δυναμικό παραγωγής έως και 200 GWh ετησίως».

Παρά τις αυξημένες πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της η VW τελικά δεν θα προχωρήσει ακόμα στην κατασκευή τέταρτου εργοστασίου μπαταριών, αφήνοντας τους Τσέχους στα κρύα του λουτρού

VW ID.4

Δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν ότι ο Blume συναντήθηκε με Τσέχους αξιωματούχους νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, με το ενδιαφέρον των συζητήσεων να μονοπωλεί η κατασκευή μίας gigafactory στην δυτική πλευρά της Τσεχίας. Η άρνηση όμως της VW αναγκάζει τους Τσέχους να ψάξουν άλλους επενδυτές.

Στο πλαίσιο αυτό, ο υπουργός Βιομηχανίας Jozef Sikela επιβεβαίωσε ότι βρίσκονται σε συνομιλίες με άλλους πέντε επενδυτές και δύο από τις προτάσεις είναι παρόμοιες σε κλίμακα με το εργοστάσιο της VW.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η VW αναβάλλει την απόφασή της για την ανέγερση εργοστασίου μπαταριών στην Ανατολική Ευρώπη. Νωρίτερα μέσα στο έτος, οι ιθύνοντες του Wolfsburg είχαν αναφέρει πως ακόμα δεν βιάζονται για ένα τέτοιο εγχείρημα. Οι πιθανότερες τοποθεσίες για το τέταρτο gigafactory της VW ήταν η Τσεχία, η Ουγγαρία, η Πολωνία ή η Σλοβακία.

Skoda Enyaq

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Enyaq iV 60

Ωστόσο, παρά τα άσχημα νέα σχετικά με την επένδυση στην εγκατάσταση παραγωγής μπαταριών, η VW επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για την αύξηση της εξηλεκτρισμένης γκάμα της Škoda, με έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube