node/38176

Η Volkswagen κυρίαρχη μάρκα στην Ευρώπη και το 2019

Τρία μοντέλα της Volkswagen βρίσκονται στις πέντε πρώτες θέσεις των πωλήσεων της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2019.

Το 2019 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τη Volkswagen, σε μία παγκόσμια αγορά που χαρακτηρίστηκε από ύφεση, καθώς κατέγραψε πωλήσεις 6,28 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, αύξηση περίπου 0,5% σε σχέση με το 2018. Στην Ευρώπη, η Volkswagen συνεχίζει να κατέχει σταθερά τα σκήπτρα. Η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, για μία ακόμη χρονιά είδε τις πωλήσεις της στην ήπειρό μας να αυξάνονται. Έκλεισε το 2019 με ταξινομήσεις περίπου 1.764.000 αυτοκινήτων, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 0,9%. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2019, στο Top-5 των πωλήσεων στην Ευρώπη, βρέθηκαν τρία μοντέλα της Volkswagen, τα Golf, Polo και Tiguan.

Για μία ακόμα χρονιά το Volkswagen Golf αναδείχθηκε το best-seller της Ευρώπης, με περίπου 460.000 ταξινομήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εντυπωσιακό αυτό νούμερο σημειώθηκε ενώ το μοντέλο είχε ουσιαστικά ολοκληρώσει τον κύκλο του, με την όγδοη γενιά του να αποκαλύπτεται το τελευταίο τρίμηνο του έτους.  Το Golf κατέγραψε περίπου 40% περισσότερες πωλήσεις από το δεύτερο μοντέλο της λίστας, το Volkswagen Polo, (περίπου 331.000 ταξινομήσεις). Στην τέταρτη θέση του Top-5 βρέθηκε ένα ακόμη μοντέλο της Volkswagen, το Tiguan, με σχεδόν 300.000 πωλήσεις και τον άτυπο αλλά σημαντικό τίτλο του best-seller των SUV στην Ευρώπη.

Εντυπωσιακή η αύξηση πωλήσεων της Volkswagen όσον αφορά και στην ηλεκτροκίνηση. Σε σύγκριση με το 2018, οι πωλήσεις ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων της Volkswagen αυξήθηκε περίπου 60%, ξεπερνώντας τις 80.000 μονάδες. Πιο δημοφιλές μοντέλο το e-Golf, με περισσότερες από 35.000 πωλήσεις.

Στην Ελλάδα, η Volkswagen το 2019 κατέγραψε 9.463 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, αύξηση 4,8% (9.023 ταξινομήσεις το 2018). Πρόκειται αναμφισβήτητα για σημαντική επίδοση καθώς η μάρκα προερχόταν ήδη από αύξηση 32,1%, την προηγούμενη χρονιά.

Εντυπωσιακή ήταν η πορεία των compact SUV της Volkswagen στην ελληνική αγορά, κάτι που δείχνει και την προτίμηση των καταναλωτών γενικότερα. Το T-Roc, το πιο μεγάλο από τα δύο, βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του με 1.699 μονάδες, αρκετά μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Το T-Cross σημείωσε 871 πωλήσεις, εξίσου εντυπωσιακό νούμερο αν ληφθεί υπ’ όψη ότι το λανσάρισμά του έγινε μόλις λίγο πριν το καλοκαίρι! Είναι αξιοσημείωτο ότι αθροιστικά τα T-Roc και T-Cross σημείωσαν 2.570 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 18% της κατηγορίας, δείχνοντας την κυριαρχία της Volkswagen στο συγκεκριμένο segment.

[Πηγή: Volkswagen]

TAGS
node/39397

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Δείτε πόσο κοστίζει το Renault Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi 115 PS

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Renault Kadjar: Διαθέσιμο με τον 1.5 Blue dCi στην έκδοση Sport Edition

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi απόδοσης 115 PS στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Sport Edition με τιμή €21.760.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 115 PS και 260 Nm και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 11,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 189 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 112 g/km και η μέση κατανάλωση είναι 4,3 lt/100 km. (μετρήσεις NEDC).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.3 TCe 140 PS

Το μοτέρ συνδυάζεται με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Sport Edition, το οποίο διαθέτει, μεταξύ άλλων: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φωτεινότητας & βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7'', Pack NAV: Renault R-Link 2 - Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7'', σύστημα πλοήγησης & ευρωπαϊκή χαρτογράφηση (συμβατό με τα συστήματα Android Auto και Apple Car Play), αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης με cornering function, ζάντες αλουμινίου 17'' κ.α. 

Renault Kadjar

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του Kadjar ενισχύονται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 cm), τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης (17ο) και διαφυγής (25ο) αλλά και το σύστημα υποβοήθησης της πρόσφυσης μέσω του ESP, Extended Grip2 που είναι στάνταρ στην έκδοση Sport Edition. Το Extended Grip2 ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα (Road, Uneven Ground & Expert) για κίνηση ακόμα και σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, όπως οι λασπώδεις ή αμμώδεις επιφάνειες, ενώ συνδυάζεται με ελαστικά all season και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου Evado

Μάθετε περισσότερα για το  Renault Kadjar 1.5 Blue dCi 115hp Sport Edition στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Renault.

[Πηγή: Renault]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]