Η MG ξανά στην Ελλάδα με υψηλές προσδοκίες

Η MG ξανά στην Ελλάδα με υψηλές προσδοκίες

H MG είναι και πάλι στην Ελλάδα! Έχοντας ιστορία ενός και πλέον αιώνα, η MG που έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση ξεκινά την εμπορική πορεία της στην Ελλάδα, ως το νεότερο μέλος των Syngelidis Automotive Companies.

MG models

Η MG Motor ξεκινά την εμπορική καριέρα της στη χώρας μας μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, με μια γκάμα για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια. Μεταξύ άλλων υπάρχουν αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου, όπως τα MG ZS, MG HS και eHS, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά όπως το MG4 και MG5. Και έπονται κι άλλα, ακόμα πιο συναρπαστικά…

Πάμε λοιπόν να δούμε την γκάμα των μοντέλων με τ α οποία ξεκινά την πορεία της στην ελληνική αγορά.

MG4, το μικρό ηλεκτρικό
Το ευέλικτο και ηλεκτρικό χάτσμπακ της MG, είναι ένα φρέσκο και νεανικό σχεδιαστικά αυτοκίνητο που συνδυάζει τις κόμπακτ διαστάσεις με την ευρυχωρία.

Το εμπρός μέρος είναι ιδιαίτερα δυναμικό, με τους τριγωνικά φώτα LED να κλέβουν την παράσταση. Σε συνδυασμό δε με τα φλας, προσδίδουν μια σπορ και συνάμα ελκυστική εικόνα.

MG4 Electric

Η εικόνα του πίσω μέρους είναι φουτουριστική, χάρη στα πίσω φώτα και το διαιρούμενο σε δύο μέρη χείλος εκφυγής στην οροφή, το οποία βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του MG4, μειώνοντας την τυρβώδη ροή.

Η σχεδίαση του εσωτερικού ορίζεται ως μινιμαλιστική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” (διαθέσιμος στάνταρ και στις δύο εκδόσεις) είναι όμορφος στο μάτι, απαλλαγμένος από περιττολογίες. Στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει η «αιωρούμενη» οθόνη με διαγώνιο 10”, η οποία είναι απλή και εύχρηστη.

MG4 Electric interior

Πλούσια είναι και η ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας MG Pilot. Ως στάνταρ μάλιστα σε όλες τις εκδόσεις υπάρχουν τα Adaptive Cruise Control, Traffic Jam Assistance, Lane Keeping Assistance, Automatic Emergency Braking και πολλά άλλα. Μάλιστα, στον τομέα της ασφάλειας, το MG4 απέσπασε πέντε αστέρια στην απαιτητική αξιολόγηση του EuroNCAP.

Το MG4 Electric εγκαινιάζει την ολοκαίνουργια σπονδυλωτή πλατφόρμα MSP (Modular Scalable Platform) που εξελίχτηκε από τον κινεζικό όμιλο SAIC, τη μητρική εταιρεία του Βρετανού κατασκευαστή. Εξοπλίζεται με μπαταρία 51 kWh ή 64 kWh, προσφέροντας αντίστοιχη αυτονομία 350 ή 450 km κατά WLTP. Για να φτάσει στο 80% της χωρητικότητάς της χρειάζεται μόλις 35 λεπτά. Τα πρώτα 0-100 km/h από στάση έρχονται σε 7,7”

MG4 Electric

Οι δύο εκδόσεις εξοπλισμούς Excite (125 PS, 24.448 ευρώ με την κρατική επιδότηση) και Exclusive (150 PS, 28.750 ευρώ) κρίνονται υπερπλήρεις, με την πλουσιότερη Excite να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ενεργό κλείστρο γρίλιας, φιμέ πίσω κρύσταλλα και ζάντες αλουμινίου 17”.

Όλα τα μοντέλα της MG Motor, μέλος του Syngelidis Automotive Companies έρχονται στην Ελλάδα με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 km.


MG5, ένα άνετο οικογενειακό
To MG5 είναι το έτερο ηλεκτρικό της επανεμφανιζόμενης φίρμας στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα οικογενειακό, στέισον που έρχεται για να προσφέρει άνετες, ασφαλείς και με μηδενικούς ρύπους μετακινήσεις, με αυτονομία 400 km.

Η εξωτερική εμφάνισή του είναι μοντέρνα, ευχάριστη και σπορτίβ. Η ημί-αιωρούμενη τρίτη πίσω κολόνα αντανακλά τη στιλιστική απλότητα, ενώ οι 80 μονάδες λαμπτήρων LED δημιουργούν μία «κουρτίνα φωτός», για να κάνει τη νύχτα μέρα.

MG 5

Η εικόνα του εσωτερικού είναι το δίχως άλλο οδηγοκεντρική και ψηφιακή. Η νέα αιωρούμενη HD οθόνη των 10,25” έχει κλίση προς τα αριστερά με προσανατολισμό προς τον οδηγό για ευκολότερο χειρισμό. Την τεχνολογικά επίκαιρη εικόνα της καμπίνας συμπληρώνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7”. Επιπροσθέτως, τα καθίσματα Zero-G εξασφαλίζουν κορυφαίο επίπεδο άνεσης.

Το MG Ismart Lite, είναι ένα έξυπνο σύστημα δικτύωσης που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως ο κλιματισμός, μέσα από το smartphone.

Το MG5 δεν φείδεται πρακτικότητας. Ο χώρος φόρτωσης είναι μεγάλος και μπορεί να φτάσει τα 1.367 lt με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα (40:60). Άφθονες είναι επίσης και οι θήκες για μικροπράγματα.

MG 5

Όν οικογενειακό αυτοκίνητο, σαφώς είναι υψηλό το επίπεδό του σε ενεργητική αλλά και παθητική ασφάλεια. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με έξι αερόσακους, έτσι ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν τη μέγιστη προστασία. Παράλληλα, η σουίτα ασφαλείας MG Pilot επιτρέπει μερική αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει (από το βασικό εξοπλισμό) Adaptive Cruise Control, Automatic Emergency Braking, Traffic Jam Assistant, Lane Keeping Assist και πολλά άλλα.

MG 5 interior

Την κίνηση εντός πόλης διευκολύνουν οι κάμερες αλλά και οι πολλοί αισθητήρες που εξασφαλίζουν την προστασία όσων βρίσκονται εντός αλλά και εκτός αυτοκινήτου.

Ο βασικός εξοπλισμός της μοναδικής έκδοσης Exclusive (28.300 ευρώ, με την επιδότηση) περιλαμβάνει όσα πρακτικά θα χρειαστεί κάποιος, όπως κάμερα οπισθοπορείας, έξι ηχεία, υφασμάτινες ταπετσαρίες, ζάντες 16”, αυτόματο φρενάρισμα και έξυπνο σύστημα ελέγχου προβολέων.


Επίκαιρα MG ZS και ZS EV
To Β-SUV της MG είναι διαθέσιμο τόσο ως βενζινοκίνητο όσο και ως ηλεκτρικό. Μιλάμε για ένα κομψό και άνετο αυτοκίνητο, ιδανικό για αποδράσεις με στιλ.

Η σχεδίασή του αποπνέει δυναμικότητα και αυτοπεποίθηση. Το σχήμα της μάσκας παραπέμπει σε διαμάντι, με τον μεγάλο, οκταγωνικό λογότυπο της φίρμας και τα full-LED φώτα να ξεχωρίζουν.

MG ZS EV

Το εσωτερικό του είναι κάτι παραπάνω από άνετο, με την MG να υπόσχεται από τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 448 lt, η οποία μπορεί να φτάσει τα 1.166, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (διάταξη 40:60).

Το σύστημα infotainment περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη 10,1” στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, η οποία μπορεί να υποστηρίξει Android Auto και Apple Car Play. Από την εισαγωγική έκδοση της γκάμας Exclusive, η ποιότητα των υλικών είναι αξιοσημείωτη, με τις κορυφαίες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus) να περιλαμβάνουν δερμάτινες επενδύσεις.

MG ZS Interior

Ως προς τα συστήματα ασφαλείας, η σουίτα MG Pilot διαθέτει ανίχνευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control, ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, καθώς και έξυπνη υποβοήθηση εναλλαγής μεγάλης σκάλας.

Τo MG ZS τροφοδοτείται από είτε από έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη κινητήρα VTI-tech με 106 PS είτε από έναν 1.000άρη τούρμπο με 111 PS. Στην πρώτη περίπτωση συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ στη δεύτερη από ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το MG ZS EV, η έκδοση Exclusive (35.950 ευρώ) με τη μικρή αυτονομία αποδίδει 130 PS, ενώ αυτή με τη μεγάλη 115 PS. Και στις δύο επιλογές, η ροπή ανέρχεται στα 280 Nm και η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,6”. To εύρος της αυτονομίας πιστοποιείται κατά WLTP μεταξύ 350-440 km, με την μπαταρία να φτάνει από το 5% στο 80% σε μόλις 40 λεπτά.

MG ZS

Όλα τα μοντέλα της γκάμας της MG Motor εισάγονται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη, με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή εγγύηση 150.000 km.

H εισαγωγική έκδοση Exclusive (18.950 ευρώ) είναι καλοεξοπλισμένη, περιλαμβάνοντας έγχρωμη οθόνη αφής 10,1” με υποστήριξη Apple Car Play και Android Auto, ζάντες αλουμινίου 17”, full LED εμπρός φώτα, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Η έκδοση Luxury (20.550 ευρώ) διαθέτει επιπλέον δορυφορική πλοήγηση, αισθητήρες βροχής, ηχοσύστημα έξι ηχείων, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, εμπρός φώτα ομίχλης και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”. Η κορυφαία έκδοση Luxury Plus (25.150 ευρώ) διαθέτει κάμερα 360 μοιρών, Auto Hold, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, επόπτευση τυφλού σημείου, Adaptive Cruise Control, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις και πανοραμική οροφή.

Το ηλεκτρικό MG ZS, με τη μοναδική έκδοση Exclusive, συνοδεύεται ουσιαστικά από όλα όσα θα χρειαστεί ο οδηγός. Μεταξύ άλλων εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 17”, εμπρός φώτα ομίχλης και πίσω φώτα LED, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, οθόνη αφής 10,1”, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, αλλά και τη σουίτα συστημάτων MG Pilot.


Ολόφρεσκα MG HS και EHS
Τα κορυφαiα μοντέλα της γκάμας της MG στην Ευρώπη, το MG HS και η επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή του, το MG EHS, ανανεώθηκαν πρόσφατα. Στο πρόγραμμα, ένα νέο πρόσωπο και μερικές τεχνικές και τεχνολογικές ενημερώσεις. Έτσι ακριβώς όπως θα τα βλέπουμε στην Ελλάδα.

Με ισχυρά κινεζικά κεφάλαια, η MG επέστρεψε στην Ευρώπη με κόμπακτ SUV, αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και στη συνέχεια με εξηλεκτρισμένες παραλλαγές.

MG EHS

Στην γκάμα του κατασκευαστή με τη βρετανική καταγωγή, το MG HS λειτουργεί ως αιχμή του δόρατος και διατίθεται τόσο με κινητήρα βενζίνης όσο και με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, στο πρόσωπο του MG EHS. Και οι τα επωφελήθηκαν πρόσφατα από μια σημαντική αναδιαμόρφωση που θα τους επιτρέψει να παραμείνουν ανταγωνιστικά, διατηρώντας παράλληλα ελκυστικές τιμές. Τι φέρνουν όμως στην ελληνική αγορά τα ολόφρεσκα MG HS και EHS;

Τα μέχρι πρότινος κλασικής αισθητικής MG HS και EHS, μέσα έξω, απέκτησαν «σαγηνευτικό» πλεονέκτημα, με νέα όψη εμπρός και πίσω. Ειδικά εμπρός υιοθετεί μια σημαντικά μεγαλύτερη μάσκα με τρισδιάστατες κάθετες ράβδους που θυμίζουν τις γρίλιες της Maserati με τα φανάρια να γίνονται φίνα και να ενσωματώνουν προσαρμοζόμενη τεχνολογία LED ανάλογα στο επίπεδο εξοπλισμού. Τα φώτα ομίχλης είναι πλέον κατακόρυφα ενώ η εισαγωγή αέρα της προφυλακτήρα διαθέτει κυψελωτή γρίλια. Οι ζάντες επωφελούνται επίσης από τη νέα σχεδίαση και τα πίσω φώτα LED καθώς και ο πίσω προφυλακτήρας ανασχεδιάστηκαν για περισσότερο δυναμισμό.

Στην καμπίνα επιβατών, τα υλικά είναι από το πάνω ράφι με το στιλ να παραμένει κλασικό μεν, εντυπωσιακό δε. Αξίζει επίσης να σταθούμε στην κεντρική οθόνη αφής των 10,1 ιντσών που επωφελείται από έναν ισχυρό επεξεργαστή που παρέχει ομαλή και ταχεία λειτουργία. Και φυσικά υποστηρίζει οι λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto. Χωρίς να παραλείψουμε να αναφερθούμε στα πληρέστατα ψηφιακά όργανα σε οθόνη 12,3”. 

MG HS interior

Όσον αφορά την ασφάλεια, η σουίτα MG Pilot ενσωματώνει ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας με σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης, έξυπνη υποβοήθηση ορίου ταχύτητας, ανίχνευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και έξυπνη υποβοήθηση μεγάλης σκάλας.

Κάτω από το καπό, το MG HS φορά 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 τούρμπο με 162 άλογα που συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Ή προαιρετικά ρομποτικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Αμφότερα περνώντας τη ροπή αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Στο MG EHS, αρωγός του 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο έρχεται ένας ηλεκτροκινητήρας, για συνδυασμένη ισχύ 258 ίππων. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου δέκα σχέσεων που συνδυάζει το 4άρι κιβώτιο ταχυτήτων του ηλεκτροκινητήρα με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων του θερμικού κινητήρα και επωφελείται από ένα ηλεκτρονικό διαφορικό XDS.

MG HS

Το κορυφαίο επαναφορτιζόμενο MG EHS χρειάζεται μόλις 6,9” για το σπριντ των 0-100 km/h. Η αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική λειτουργία φτάνει τα 52 km (WLTP) χάρη στην μπαταρία 16,6 kWh. Με την τυποποιημένη κατανάλωση να είναι 1,8 lt/100 km και εκπομπές CO2, 43 g/km.

Τα ολόφρεσκα MG HS και EHS αποτελούν μέρος της γκάμας της ελληνικής MG Motor, μέλος του ομίλου Syngelidis Automotive Companies και είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία.

Η plug-in hybrid έκδοση, MG EHS, ξεκινά από τις €40.500 για τη έκδοση Exclusive με ψηφιακός πίνακα οργάνων 12,3”, πλοήγηση/σύνδεση smartphone (Apple CarPlay και Android Auto) σε οθόνη αφής 10,1”, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, διζωνικό κλιματισμό και κάμερα οπισθοπορείας με υποβοήθηση στάθμευσης. Η πλουσιότερη Luxury τιμάται €42.750 και προσφέρει επιπλέον αλουμινένια σπορ πεντάλ, πανοραμική ηλιοροφή, σπορ μπάκετ ντυμένα με δερματίνη, premium εσωτερική επένδυση θυρών, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πίσω πόρτα, προβολείς LED με ρύθμιση ύψους δέσμης και κατευθυντικά πίσω φλας.

Το MG HS ξεκινά από τις €27.900 με την έκδοση Excite (χειροκίνητο κιβώτιο) με ψηφιακά όργανα ελέγχου 12,3”, έγχρωμη οθόνη αφής 10,1”, καθίσματα Eco leather, διζωνικό κλιματισμό (AT), ενσωματωμένη πλοήγηση με συνδεσιμότητα smartphone (Apple CarPlay και Android Auto), θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας. Για να ανέβει στις €32.500 στην έκδοση Luxury (χειροκίνητο κιβώτιο) προσθέτοντας δερμάτινα σπορ μπάκετ, πανοραμική οροφή, premium κεντρική κονσόλα, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ατμοσφαιρικός φωτισμό καμπίνας, προβολείς LED με σύστημα ρύθμισης ύψους δέσμης, κατευθυντικά φλας και ζάντες 18”.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube