node/37633

Από €19.900 το νέο Peugeot 2008

Δείτε αναλυτικά τις τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού του νέου Peugeot 2008. 

Το νέο Peugeot 2008 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Με λανσάρισμα πριν από έξι χρόνια, το 2013, το 2008 εξελίχτηκε στην εθνική αγορά του ως ένα από τα αγαπημένα αστικά crossover των Γάλλων. 

Ύστερα λοιπόν από αυτήν την 6ετία, ήταν καιρός το αυτοκίνητο να δώσει τη σκυτάλη σε μια ολοκαίνουργια, δεύτερη γενιά. Αλλά και με ένα στρατηγικό στόχο. Να αναλάβει την ευρωπαϊκή ηγεσία στα B-SUV. 

front

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε, ανακαλύπτοντας για πρώτη φορά το νέο 2008 είναι ότι η Peugeot αποφάσισε μια στιλιστική ρήξη. Τέλος λοιπόν στο ψηλωμένο στέισον προς χάριν ενός πραγματικού SUV. Όπως καταλάβατε, το νέο 2008 αλλάζει εντελώς και υιοθετεί ένα στιλ πολύ πιο αθλητικό, πιο τυπικό SUV. Αυτό περνά μέσω του πιο οριζόντιου καπό, της ογκώδους, κατακόρυφης μάσκας και, φυσικά, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου. Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο 2008 μοιράζεται στιλιστικές λύσεις με άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως τα ίδια φώτα ημέρας με τα 208 και 508 ή τα πίσω φώτα που μοιάζουν πολύ με αυτά του 3008.

Από την πλευρά των διαστάσεων, το 2008 έχει πλέον μήκος 4,3 m ή, αν θέλετε, 14 cm περισσότερο από την προηγούμενη γενιά. Σχεδόν τα μισά από αυτά, οι έξι πόντοι, πέρασαν και στο μεταξόνιο που έφτασε τα 2,6 m. Η μόνη διάσταση που πήρε την κατιούσα είναι το ύψος που χαμήλωσε κατά δύο πόντους, καθίζοντας το αυτοκίνητο πιο μπάνικα στο δρόμο. 

2008

Περνώντας στην καμπίνα συναντάμε λιγότερο πρωτότυπη εικόνα, καθώς βρίσκουμε το ταμπλό του νέου 208: Νέα γενιά του i-cockpit που αποτελείται πάντα από το μικρό τιμόνι, 100% ψηφιακά όργανα αλλά για την περίπτωση 3D, πρεμιέρα για την κατηγορία των σουπερμίνι και B-SUV, και οθόνη αφής για τα multimedia.

Ο εξοπλισμός του 2008 θα διαμορφωθεί σε σχέση με αυτόν του 208, ο οποίος δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής. Θα είναι επομένως εξοπλισμένο με τα ίδια βοηθήματα οδήγησης με αυτά του 508: Ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, βοήθημα 100% αυτόματου παρκαρίσματος, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά ειδικά χαρακτηριστικά όπως η ηλιοροφή ή το ηχοσύστημα Focal, δύο συσκευές που δεν είναι διαθέσιμες στο 208.

Στην Ελλάδα διατίθεται με δύο κινητήρες: Τον PureTech 1.2 με ισχύ 100 και 130 ίππων και τον 1.5 BlueHDi με ισχύ 100 ίππων. Παράλληλα ο κινητήρας βενζίνης θα διατίθεται και σε έκδοση GT με 155 ίππους. Θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με αυτόματο ΕΑΤ8, ενώ οι εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι οι γνωστές Active, Allure και GT.

Oι τιμές ξεκινούν από τα € 19.900 για τις εκδόσεις βενζίνης και €21.400 για αυτές του πετρελαίου, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση. 
 

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39949

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

Το Suzuki Swift επιστρέφει με πιο έντονα εξηλεκτρισμένο κινητήρα και περισσότερα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του ανανεωμένου Suzuki Swift

H ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του ανανεωμένου Swift το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία από €13.350.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Suzuki Swift Sport Hybrid: Η τιμή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του

Η τελευταία γενιά του Suzuki Swift κυκλοφόρησε το 2017 και μέχρι το τέλος του 2019 είχε πουλήσει πάνω από 745.000 μονάδες σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου, η Suzuki επέλεξε να μην επέμβει σημαντικά στην εξωτερική του εμφάνιση, με το facelift να επικεντρώνεται σε θέματα ήπια υβριδικής τεχγνολογίας και εξοπλισμού ασφαλείας.

Εξωτερικά οι αλλαγές περιορίζονται στη νέα διαμόρφωση της γρίλιας με τρισδιάστατο look, τα νέα σχέδια τροχών και την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα με τέσσερις νέες διχρωμίες. Μικρές οι επεμβάσεις και στο εσωτερικό που απέκτησε ασημένιες διακοσμητικές επιλογές.

Suzuki Swift FACELIFT

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Swift βρίσκουμε τον ανανεωμένο κινητήρα 1.2 DualJet (K12D) με σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο οποίος απέκτησε το ήπια υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid. Αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από τα 3Ah στα 10Ah και δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας προς όφελος της κατανάλωση καυσίμου.

Ο κινητήρας αποδίδει 83 PS στις 6.000 rpm και 107 Nm στις 2.800 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 13,1" (12,2" με αυτόματο CVT) για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις και 13,8" για τις τετρακίνητες. Αντίστοιχα η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 3,9 lt/100km έως 4,2 lt/100km ανάλογα με την έκδοση. Ενδεικτικά, οι προσθιοκίνητες εκδόσεις σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών ρύπων CO(88 g/km).

Suzuki Swift facelift

Σημαντικές προσθήκες έχουμε και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης με το εμπλουτισμένο πακέτο Suzuki Safety Support. Αυτό περιλαμβάνει Dual Sensor Brake Support (DSBS) με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου, 6 αερόσακους, Hill Hold, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)

Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (GL, GL+ και GLX), με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο τύπου CVT, και με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς (AllGrip).

Αναλυτικά, οι τιμές όλων των εκδόσεων αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα. Μάθετε περισσότερα για το ανανεωμένο Swift στα συννημένα αρχεία που θα βρείτε παρακάτω.

Έκδοση Τιμή
1.2 GL Hybrid 83HP (2WD)

€13.350

1.2 GL+ Hybrid 83HP (2WD)

€14.740

1.2 GLX Hybrid 83HP (2WD)

€16.210

1.2 GL Hybrid 83HP CVT (2WD) €14.780
1.2 GL+ Hybrid 83HP CVT (2WD) €16.180
1.2 GLX Hybrid 83HP CVT (2WD) €17.680
1.2 GL+ Hybrid 83HP (4WD)

€16.000

1.2 GLX Hybrid 83HP (4WD)

€17.220

[Πηγή: Suzuki]