node/37633

Από €19.900 το νέο Peugeot 2008

Δείτε αναλυτικά τις τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού του νέου Peugeot 2008. 

Το νέο Peugeot 2008 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Με λανσάρισμα πριν από έξι χρόνια, το 2013, το 2008 εξελίχτηκε στην εθνική αγορά του ως ένα από τα αγαπημένα αστικά crossover των Γάλλων. 

Ύστερα λοιπόν από αυτήν την 6ετία, ήταν καιρός το αυτοκίνητο να δώσει τη σκυτάλη σε μια ολοκαίνουργια, δεύτερη γενιά. Αλλά και με ένα στρατηγικό στόχο. Να αναλάβει την ευρωπαϊκή ηγεσία στα B-SUV. 

front

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε, ανακαλύπτοντας για πρώτη φορά το νέο 2008 είναι ότι η Peugeot αποφάσισε μια στιλιστική ρήξη. Τέλος λοιπόν στο ψηλωμένο στέισον προς χάριν ενός πραγματικού SUV. Όπως καταλάβατε, το νέο 2008 αλλάζει εντελώς και υιοθετεί ένα στιλ πολύ πιο αθλητικό, πιο τυπικό SUV. Αυτό περνά μέσω του πιο οριζόντιου καπό, της ογκώδους, κατακόρυφης μάσκας και, φυσικά, με τροχούς μεγάλης διαμέτρου. Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο 2008 μοιράζεται στιλιστικές λύσεις με άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως τα ίδια φώτα ημέρας με τα 208 και 508 ή τα πίσω φώτα που μοιάζουν πολύ με αυτά του 3008.

Από την πλευρά των διαστάσεων, το 2008 έχει πλέον μήκος 4,3 m ή, αν θέλετε, 14 cm περισσότερο από την προηγούμενη γενιά. Σχεδόν τα μισά από αυτά, οι έξι πόντοι, πέρασαν και στο μεταξόνιο που έφτασε τα 2,6 m. Η μόνη διάσταση που πήρε την κατιούσα είναι το ύψος που χαμήλωσε κατά δύο πόντους, καθίζοντας το αυτοκίνητο πιο μπάνικα στο δρόμο. 

2008

Περνώντας στην καμπίνα συναντάμε λιγότερο πρωτότυπη εικόνα, καθώς βρίσκουμε το ταμπλό του νέου 208: Νέα γενιά του i-cockpit που αποτελείται πάντα από το μικρό τιμόνι, 100% ψηφιακά όργανα αλλά για την περίπτωση 3D, πρεμιέρα για την κατηγορία των σουπερμίνι και B-SUV, και οθόνη αφής για τα multimedia.

Ο εξοπλισμός του 2008 θα διαμορφωθεί σε σχέση με αυτόν του 208, ο οποίος δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής. Θα είναι επομένως εξοπλισμένο με τα ίδια βοηθήματα οδήγησης με αυτά του 508: Ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, βοήθημα 100% αυτόματου παρκαρίσματος, προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας και αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά ειδικά χαρακτηριστικά όπως η ηλιοροφή ή το ηχοσύστημα Focal, δύο συσκευές που δεν είναι διαθέσιμες στο 208.

Στην Ελλάδα διατίθεται με δύο κινητήρες: Τον PureTech 1.2 με ισχύ 100 και 130 ίππων και τον 1.5 BlueHDi με ισχύ 100 ίππων. Παράλληλα ο κινητήρας βενζίνης θα διατίθεται και σε έκδοση GT με 155 ίππους. Θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με αυτόματο ΕΑΤ8, ενώ οι εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι οι γνωστές Active, Allure και GT.

Oι τιμές ξεκινούν από τα € 19.900 για τις εκδόσεις βενζίνης και €21.400 για αυτές του πετρελαίου, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ηλεκτροκίνητη έκδοση. 
 

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39167

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

Το Jeep Compass διατίθεται πλέον με το νέο 1.3 Firefly που συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το αναβαθμισμένο Jeep Compass MY2020

H Jeep παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα του Compass για την ευρωπαϊκή αγορά, ανακοινώνοντας παράλληλα το πρόγραμμα Jeep Freedom Days για όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας

Ξεκινώντας από το Compass, η έκδοση MY2020 είναι διαθέσιμη με το νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που αποδίδει 130 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 150 PS με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT το οποίο έχει και λειτουργία Sport. Και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, όμως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την κίνηση του μοντέλου σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Compass MY2020 έχει επίσης νέα ρύθμιση στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη, ενώ εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με οθόνη αφής 8,4" και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο ιδιοκτήτης ενός Compass μπορεί να ελέγξει τη στάθμη καυσίμου, να θυμηθεί που πάρκαρε το αυτοκίνητό του, να ξεκλειδώσει τις πόρτες και να ανοίξει τα φώτα.

Εξωτερικά, το Compass MY2020 δεν διαφέρει από τον προκάτοχό του, όμως είναι διαθέσιμο με νέα σχέδια τροχών και σε πέντε νέες αποχρώσεις: Triple Layer Ivory, Colorado Red, Italia Blue, Shade Blue και Techno Metallic Green. Το Compass MY2020 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από τις €22.900 για την έκδοση 1.3T Sport και από τις €27.900 για την έκδοση 1.3Τ 150hp DDCT Longitude.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Renegade T4 150 PS DDCT

Η γκάμα του Compass θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την εμπορική πρεμιέρα της εξηλεκτρισμένης έκδοσης Plug-in Hybrid, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του Renegade. To υβριδικό σύστημα 4xe των δύο μοντέλων θα προσφέρει τετρακίνησης, απόδοση 190-240 PS, εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με αυτονομία 50 km. Παράλληλα, με λιανική τιμή προ φόρων <€40.000, θα έχουν μηδενικό φόρο για χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα Jeep Freedom Days καλύπτει όλη τη γκάμα μοντέλων της μάρκας (Renegade, Compass, Cherokee, Wrangler), με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, όφελος έως €10.000, 4ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή για 160.000 km), 4ετή οδική βοήθεια και δυνατότητα αποπληρωμής με 1η δόση το 2021.

[Πηγή: Jeep]