Αγωνιστική BMW M2 CS Racing

Θα συμμετέχει στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Λίγο μετά την παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης M2 CS, η BMW Motorsport παρουσίασε την αγωνιστική M2 CS Racing η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 σε ιδιώτες για συμμετοχή στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η αγωνιστική έκδοση έχει χαμηλότερη ισχύ από την έκδοση δρόμου, καθώς ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων αποδίδει 280 PS ή 365 PS (ο οδηγός επιλέγει πρόγραμμα μέσω ενός διακόπτη). Αυτό συμβαίνει ώστε το όχημα να είναι συμβατό με του κανονισμούς Permit B classification, όμως η BMW Motorsports θα δώσει στο μέλλον τη δυνατότητα αύξησης της ισχύος στους 450 PS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η νέα BMW M2 CS

BMW M2 CS Racing

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (M DCT) με διαφορετική κλιμάκωση. Στον πίσω άξονα βρίσκουμε και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μηχανικού τύπου της Drexler. Η ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ZF Sachs και αντιστρεπτικές είναι στημένη για αγωνιστική χρήση.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 380 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, με βελτιωμένη ψύξη των φρένων. Οι ζάντες αλουμινίου 513M σε μαύρη ματ απόχρωση έχουν διάμετρο 18" και φορούν ελαστικά slick της Michelin (27/65-18 S9L)

Από πλευράς αεροδυναμικής, το μοντέλο φέρει το ανθρακονημάτινο πακέτο της M2 CS με την προσθήκη μιας σταθερής φτερούγας από ανθρακονήματα για επιπλέον παραγωγή κάθετης δύναμης.

BMW M2 CS Racing

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα ρολ κέιτζ προδιαγραφών FIA, πυροσβεστήρα, αγωνιστικό κάθισμα Sabelt Taurus XL με ζώνες έξι σημείων (προαιρετικά Recaro P 1300 GT), οθόνη AIM MXG 1.2 με δεδομένα τηλεμετρίας και αφαιρούμενο τιμόνι. Φυσικά έχουν αφαιρεθεί οι πίσω θέσεις, και έχει προστεθεί ντεπόζιτο ασφαλείας προδιαγραφών FIA.

Η M2 CS Racing που αντικαθιστά τις M235i Racing και M240i Racing, θα παραδοθεί στους πελάτες μέσα στο 2020.