node/37207

Αγωνιστική BMW M2 CS Racing

Θα συμμετέχει στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Λίγο μετά την παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης M2 CS, η BMW Motorsport παρουσίασε την αγωνιστική M2 CS Racing η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 σε ιδιώτες για συμμετοχή στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η αγωνιστική έκδοση έχει χαμηλότερη ισχύ από την έκδοση δρόμου, καθώς ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων αποδίδει 280 PS ή 365 PS (ο οδηγός επιλέγει πρόγραμμα μέσω ενός διακόπτη). Αυτό συμβαίνει ώστε το όχημα να είναι συμβατό με του κανονισμούς Permit B classification, όμως η BMW Motorsports θα δώσει στο μέλλον τη δυνατότητα αύξησης της ισχύος στους 450 PS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η νέα BMW M2 CS

BMW M2 CS Racing

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (M DCT) με διαφορετική κλιμάκωση. Στον πίσω άξονα βρίσκουμε και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μηχανικού τύπου της Drexler. Η ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ZF Sachs και αντιστρεπτικές είναι στημένη για αγωνιστική χρήση.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 380 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, με βελτιωμένη ψύξη των φρένων. Οι ζάντες αλουμινίου 513M σε μαύρη ματ απόχρωση έχουν διάμετρο 18" και φορούν ελαστικά slick της Michelin (27/65-18 S9L)

Από πλευράς αεροδυναμικής, το μοντέλο φέρει το ανθρακονημάτινο πακέτο της M2 CS με την προσθήκη μιας σταθερής φτερούγας από ανθρακονήματα για επιπλέον παραγωγή κάθετης δύναμης.

BMW M2 CS Racing

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα ρολ κέιτζ προδιαγραφών FIA, πυροσβεστήρα, αγωνιστικό κάθισμα Sabelt Taurus XL με ζώνες έξι σημείων (προαιρετικά Recaro P 1300 GT), οθόνη AIM MXG 1.2 με δεδομένα τηλεμετρίας και αφαιρούμενο τιμόνι. Φυσικά έχουν αφαιρεθεί οι πίσω θέσεις, και έχει προστεθεί ντεπόζιτο ασφαλείας προδιαγραφών FIA.

Η M2 CS Racing που αντικαθιστά τις M235i Racing και M240i Racing, θα παραδοθεί στους πελάτες μέσα στο 2020.

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS