node/37207

Αγωνιστική BMW M2 CS Racing

Θα συμμετέχει στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Λίγο μετά την παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης M2 CS, η BMW Motorsport παρουσίασε την αγωνιστική M2 CS Racing η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 σε ιδιώτες για συμμετοχή στα πρωταθλήματα VLN Endurance Championship Nürburgring και TC America.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η αγωνιστική έκδοση έχει χαμηλότερη ισχύ από την έκδοση δρόμου, καθώς ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων αποδίδει 280 PS ή 365 PS (ο οδηγός επιλέγει πρόγραμμα μέσω ενός διακόπτη). Αυτό συμβαίνει ώστε το όχημα να είναι συμβατό με του κανονισμούς Permit B classification, όμως η BMW Motorsports θα δώσει στο μέλλον τη δυνατότητα αύξησης της ισχύος στους 450 PS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η νέα BMW M2 CS

BMW M2 CS Racing

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (M DCT) με διαφορετική κλιμάκωση. Στον πίσω άξονα βρίσκουμε και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης μηχανικού τύπου της Drexler. Η ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ZF Sachs και αντιστρεπτικές είναι στημένη για αγωνιστική χρήση.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 380 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, με βελτιωμένη ψύξη των φρένων. Οι ζάντες αλουμινίου 513M σε μαύρη ματ απόχρωση έχουν διάμετρο 18" και φορούν ελαστικά slick της Michelin (27/65-18 S9L)

Από πλευράς αεροδυναμικής, το μοντέλο φέρει το ανθρακονημάτινο πακέτο της M2 CS με την προσθήκη μιας σταθερής φτερούγας από ανθρακονήματα για επιπλέον παραγωγή κάθετης δύναμης.

BMW M2 CS Racing

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα ρολ κέιτζ προδιαγραφών FIA, πυροσβεστήρα, αγωνιστικό κάθισμα Sabelt Taurus XL με ζώνες έξι σημείων (προαιρετικά Recaro P 1300 GT), οθόνη AIM MXG 1.2 με δεδομένα τηλεμετρίας και αφαιρούμενο τιμόνι. Φυσικά έχουν αφαιρεθεί οι πίσω θέσεις, και έχει προστεθεί ντεπόζιτο ασφαλείας προδιαγραφών FIA.

Η M2 CS Racing που αντικαθιστά τις M235i Racing και M240i Racing, θα παραδοθεί στους πελάτες μέσα στο 2020.

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.