To 100% ηλεκτρικό Volvo EX60 θα κοστίζει όσο το XC60 PHEV
Χάρη στις εξελίξεις στην κατασκευή, καθώς και στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και στις μπαταρίες, το Volvo EX60 θα κοστίζει όσο το αντίστοιχο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο.
Η εξίσωση τιμών ανάμεσα στα ηλεκτρικά και στα θερμικά είναι πλέον πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Όμιλο Geely. Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX60 θα τιμολογηθεί στο ίδιο επίπεδο με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό XC60, σηματοδοτώντας μια εντυπωσιακή αλλαγή στη στρατηγική τιμολόγησης των Σουηδών.
Το EX60 θα βασιστεί στη νέα 800-βολτη αρθρωτή πλατφόρμα SPA3, η οποία υπόσχεται 15% ταχύτερη φόρτιση, 35% περισσότερη ισχύ και δυνατότητα εξέλιξης του αυτοκινήτου με την πάροδο του χρόνου μέσω ασύρματων ενημερώσεων.
Θα εξοπλιστεί επίσης με μπαταρίες επόμενης γενιάς με 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα είναι 18% φθηνότερο σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιεί σήμερα η Volvo στα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μοντέλα, όπως αναφέρει το Automotive News.
Ενδεικτικά, το XC60 PHEV κοστίζει σήμερα από €71.208 στην ελληνική αγορά
Αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλο χάσμα τιμών και τεχνολογίας στα ηλεκτρικά και στα PHEV της Volvo. Από τη μία έχουμε ολοκαίνουργιες ηλεκτρικές πλατφόρμες και από την άλλη μοντέλα που βρίσκονται αρκετά χρόνια στην αγορά.
Έτσι, το EX90 ξεκινά από €112.654, ενώ το XC90 PHEV από €104.710. Το EX40 από €49.588, ενώ το υβριδικό XC40 ξεκινά από €43.658. Το ήπιο όμως, αφού το επαναφορτιζόμενο καταργήθηκε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volvo EX60, τάχα τους ξέφυγε και μας το αποκάλυψαν [video]
Πώς θα το πετύχει η Volvo με το EX60; Με μείωση κόστους κατά 25%, χάρη σε τεχνολογίες όπως η ενσωμάτωση της μπαταρίας στο πλαίσιο και η τεχνική megacasting που μειώνει εξαρτήματα, βάρος και κόστος παραγωγής.
Η Volvo βλέπει το EX60 ως το φυσικό επόμενο βήμα για τους σημερινούς ιδιοκτήτες του XC60, όταν αποφασίσουν ότι είναι έτοιμοι να μεταβούν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση. Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου θα παραμείνει κοντά στη γνώριμη αισθητική της μάρκας, ώστε να μην αποξενώσει το κοινό που ήδη εμπιστεύεται το μεσαίο SUV της.
Και φυσικά, μια τιμή συγκρίσιμη με την επαναφορτιζόμενη έκδοση του XC60 θα αποτελέσει το βασικό ατού. Μπορεί να τοποθετηθεί υψηλότερα από το Tesla Model Y ή τα κινεζικά ηλεκτρικά, αλλά θα είναι άκρως ανταγωνιστικό απέναντι στη νέα BMW iX3 και τις αντίστοιχες προτάσεις των Audi και Mercedes-Benz.



