Top 50: Τα premium που αγόρασαν οι Έλληνες το 2020

Η παραδοξότητα της ελληνικής αγοράς είναι ότι το πρώτο premium μοντέλο στην κατάταξη των πωλήσεων 2020 βρίσκεται στη δέκατη θέση! Πολύ ψηλά για μια χώρα που δεν σφύζει από οικονομική υγεία.
dealership

Από τα 50, τα 28 ήταν SUV

Η παραδοξότητα της ελληνικής αγοράς είναι ότι το πρώτο premium μοντέλο στην κατάταξη των πωλήσεων 2020 βρίσκεται στη δέκατη θέση! Πολύ ψηλά για μια χώρα που δεν σφύζει από οικονομική υγεία.

Η φίρμες με τα αυτοκίνητα υψηλής κλάσης, όπως αυτά της αγίας γερμανικής τριάδας, κάνουν κάποιους να ονειρεύονται. Τελικά όμως δεν φαίνεται οι Έλληνες να είναι προσανατολισμένοι κατά συντριπτική πλειονότητα προς τους μαζικούς κατασκευαστές. Απόδειξη η κατάταξη των πωλήσεων του 2020, όπου το πρώτο τέτοιο μοντέλο εμφανίζεται στην πρώτη δεκάδα.

Όταν μιλάμε για μοντέλα υψηλής κλάσης ή κατά το κοινώς λεγόμενο «Premium», το μυαλό πηγαίνει απευθείας στις τρεις γερμανικές φίρμες. Και για να είμαστε ακριβείς στις Audi, BMW και Mercedes-Benz. Και η αλήθεια είναι ότι αυτών των εταιρειών ο κατάλογος έχει την πληρέστερη γκάμα, πιο πλήρη κι από αυτή των κορυφαίων μαζικών κατασκευαστών, που καθένας τους γεμίσει εύκολα ένα TOP 50. 

dealership

Κι ας είμαστε ειλικρινείς, στην κατάταξη των καλύτερων πωλήσεων γι’ αυτό το είδος των μοντέλων στην Ελλάδα το 2020, αυτοί οι τρεις κατασκευαστές παίρνουν τη μερίδα του λέοντος. Με σφήνα έναν Σουηδό και έναν Αμερικανό κατασκευαστή.

Επιπλέον, τα SUV έρχονται και αυτά με τη σειρά τους να μονοπωλήσουν την κατάταξη, όντα τα 28 από τα 50 μοντέλα. Και χωρίς να έχουμε προσμετρήσει τις crossover εκδόσεις κάποιων κλασικών ΙΧ που όμως περιλαμβάνονται στις πωλήσεις τους. 

Τέλος να σημειώσουμε ότι δεν περιλάβαμε την Alfa Romeo Giulietta στην κατάταξη, που θα μπορούσε βάσει επίδοσης (183 αυτοκίνητα) να βρίσκεται στην 21η θέση. Η απόφασή μας αυτή έχει να κάνει με την παλαιότητά της, την κατάργησή της και τελικά με την ποιότητά της που δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό «Premium». Για παρόμοιο λόγο δεν συμπεριλάβαμε την Peugeot στους premium κατασκευαστές. Και έχουμε μάλιστα άλλοθι γι’ αυτό, καθώς ο Carlos Tavares στον χωρισμό των business unit του ομίλου Stellantis, την κατέταξε μαζί με την Opel στις εταιρείας υψηλής μαζικής κλάσης. 

TAGS