Bentley Continental GTC Speed

Bentley Continental GTC Speed

Η Bentley Continental GTC Speed είναι αυτή τη στιγμή η πιο δυνατή Bentley στην αγορά. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό, όμως

Η Bentley Continental GTC Speed είναι αυτή τη στιγμή η πιο δυνατή Bentley στην αγορά. Ας δούμε τι σημαίνει αυτό, όμως.

Η Bentley περιμένει πολλά από το γεγονός ότι η Continental GTC Speed είναι το ταχύτερο ανοιχτό 4θέσιο στον κόσμο. Χώρια που είναι επίσης η πιο ισχυρή Bentley αυτή τη στιγμή στην αγορά. Εκείνο που δεν είναι για «ζήτω!» όμως, είναι το βάρος που αγγίζει τους 2,5 τόνους, δίνοντας μια αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από αυτή της Porsche Cayman R. Κατά συνέπεια, η GTC είναι ό,τι δεν θα ήθελες από ένα ακριβό, γρήγορο και σπορ αυτοκίνητο: Ανοιχτό και βαρύ ταυτόχρονα.   

Ρεκόρ στο ρεκόρ
Η GTC Speed είναι μια GTC μηχανολογικά τόσο πειραγμένη ούτως ώστε να καθιστά ικανή την Bentley να κομπάζει για τις επιδόσεις. Παρά λοιπόν τα ρεκόρ ισχύος και ταχύτητας που πέτυχε η προκάτοχός της, αυτή πήγε την υπόθεση παρακάτω. Λίγο, αλλά παρακάτω: 0,4 sec καλύτερα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και 3 km/h μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Και «όλα» αυτά τα πέτυχε με αύξηση στην ισχύ του W12 κάτι παραπάνω από 2%.
    
Αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα σε αυτή την GTC από αυτά που αναφέραμε. Και χρειάζεται να γνωρίζεις κάποια πράγματα για τoν τρόπο του επιχειρείν της Bentley πριν μπορέσεις να κατανοήσεις ένα αυτοκίνητο όπως η GTC Speed. Όταν λέει ότι θα πιάνει 325 km/h, το λέει μετά λόγου γνώσης, προκειμένου να μην αναφέρουμε ότι μπορεί να πιάσει 327, 329 ή παραπάνω km/h.

Λιγότερο συναρπαστικά, αλλά περισσότερο απαιτούμενα, ήταν αυτά που έκανε η Bentley στο υπόλοιπο αυτοκίνητο προκειμένου να είναι βέβαιη ότι η GTC Speed θα συμβαδίζει με την παραπάνω δύναμη και τις επιδόσεις. Έτσι αν διαβάζεις τα ψιλά γράμματα θα ανακαλύψεις πλήρως αναθεωρημένες και επαναπρογραμματισμένες σχέσεις στα ελατήρια της ανάρτησης, πιο χοντρές αντιστρεπτικές, ένα πόντο χαμήλωμα στην ανάρτηση και νέο λογισμικό για το τιμόνι Servotronic.

Για καμπές και κάμπους
Έτσι όσο οι στροφές στο δρόμο παραμένουν αρκετά γρήγορες, η GTC Speed στρίβει με ακρίβεια, κοφτερό πάτημα, περίσσεια πρόσφυση και κάμποση αίσθηση στο τιμόνι. Σε τελική ανάλυση, η συμπεριφορά είναι υποστροφική, αλλά σε μικρή δόση και, από το να αντιμετώπιζες το αντίθετο, πολύ ευπρόσδεκτη.
        
Όπως και η αδελφή GT Speed κουπέ, και η GTC επωφελείται των πλεονεκτημάτων του αυτόματου σασμάν με τις οκτώ ταχύτητες. Μια προσθήκη που αξίζει τον κόπο για ένα σωρό λόγους και φυσικά διότι επεκτείνει την περίπου άθλια αυτονομία του αυτοκινήτου κατά 15%.
     
Προφανώς αυτοκίνητα όπως η Ferrari California, η Mercedes SL ή η 911 Turbo Cabrio είναι πιο κοφτερά και ευχάριστα να τα οδηγείς. Και μη ξεχνάμε ότι το βαρύτερο από αυτά είναι πάνω από μισό τόνο ελαφρύτερο από την CTC και θα ήταν περίεργο να ήταν αλλιώς. Η Speed είναι σπόρτινγκ για την ισχύ και την ταχύτητά της, αλλά σαφώς δεν είναι σπορ.   
Αν το βάλεις αυτό στο μυαλό σου, μόνο τότε θα αρχίσουν να σου αποκαλύπτονται οι πραγματικές ικανότητες του αυτοκινήτου.

Η πρώτη από αυτές είναι η ποιότητα κύλισης, η οποία θα ήταν ένας θρίαμβος σε ένα κουπέ πόσω μάλλον σε ένα... εύκαμπτο κάμπριο. Αλλά η GTC Speed έχει τέτοια στρεπτική ακαμψία, επιτρέποντας άνετη και ενδοτική κύλιση με στιβαρή δομή. Η διαχείριση του αέρα είναι εξαιρετική και ποτέ δεν θα αναγκαστείς να υψώσεις τη φωνή σου. Το ίδιο αποτελεσματική είναι και θέρμανση, οπότε δεν θα χρειαστείς ισχυροψύχιο ακόμα και με κρύο καιρό.    .

Ψυχικά χαρίσματα
Η Bentley Continental GTC Speed δεν είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που καίει καρδιές και εξάπτει το νου των φανατικών. Όταν προσπαθήσεις να τη σύρεις από τη μύτη σε πιο ζόρικα πράγματα, σου αντιστέκεται, και τελικά το κάνει με τη χάρη και την προθυμία που ελέφαντας σηκώνεται από το σκαμνί του τσίρκου.

Θα χρειαστείς πολλές ώρες και χιλιόμετρα για να ανακαλύψεις το αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την GTC Speed. Και αυτό δεν είναι ο δυναμισμός μιας California ούτε η εκρηκτικότητα μιας 911 ή μιας SL65 AMG. Από την άλλη ανήκει σε εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις, όπου η πράξη αποδεικνύεται καλύτερη από τη θεωρία, καθώς η GTC Speed κάνει ό,τι κάνει χειμώνα καλοκαίρι και με σταθερά απαράμιλλη ποιότητα. Και αν εκ πρώτης όψεως μπορεί να εκληφθεί ως μια άσκοπη επίδειξη πλούτου, πίσω από αυτό κρύβεται ένα απολύτως πειστικό και άψογο all-rounder.  

Τι λέει το DRIVE
Ένα υπέροχο κάμπριο και ένα θαυμαστό αυτοκίνητο, αρκεί να κατανοήσεις ότι δεν είναι σπορ
Τιμή 500.000 (εκτιμώμενη)
Τεχνολογία 5.998 cc, W12, 48v, 2x3 EEK, τούρμπο, 625 PS/6.000 rpm, 81,5 kgm/2.000 rpm, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
0-100 km/h 4,4”  
Τελική ταχύτητα 325 km/h
Κατανάλωση 14,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 347 gr/km
Διαστάσεις 4.806 x 1.944 x 1.393 mm
Βάρος 2.570 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube