Test: VW Passat CC 1.8 TSI R-Line DSG7

Test: VW Passat CC 1.8 TSI R-Line DSG7

Η συγκεκριμένη έκδοση του Passat CC είναι φορτωμένη με όλα τα τεχνολογικά καλούδια της VW. Έτσι, για να την μπει στη μύτη των «μεγάλων»

Θεωρώ το Passat CC κάτι σαν αυτοκινητική σταχτοπούτα που κατάφερε να μεταμορφωθεί από ένα μεγάλο και άχαρο οικογενειακό σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Η έκδοση με το γνωστό και μη εξαιρετέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων ή DSG7, είναι κάτι σαν το κερασάκι στην τούρτα. Για να ακριβολογώ, αυτό το κιβώτιο ταιριάζει περισσότερο με τον συνολικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δίχως να θυσιάζεται ούτε δέκατο επιδόσεων.

Το αντίθετο. Το 1.8 TSI των 160 PS, παρά το γεγονός ότι είναι κατά 20 κιλά βαρύτερο από την χειροκίνητη έκδοση και με 18άρες ζάντες, επιταχύνει το ίδιο δυνατά μέχρι τα 100 km/h από στάση (8,5’’ και τα δύο) και από εκεί και πάνω ξεφεύγει με έως και 1,5’’ διαφορά στο 0-160 km/h.

Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα ήταν εξοπλισμένη με όλο το οπλοστάσιο: ηλεκτρονική ανάρτηση DCC, adaptive cruise control, αυτόματο παρκάρισμα, touch screen οθόνη, paddles στο τιμόνι. Ό,τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο της παραπάνω κατηγορίας και ακόμα περισσότερα.

Με την ενεργητική ανάρτηση μάλιστα, το CC αποδεικνύεται στο δρόμο ακόμα πιο ισορροπημένο και ευχάριστο. Μοναδική παραφωνία η κάπως απότομη λειτουργία του DSG στις χαμηλές στροφές, όπου αργεί να ανεβάσει σχέση και όταν το κάνει η αλλαγή γίνεται μάλλον απότομα.

Τι λέει το DRIVE
Είναι όμορφο, είναι πρακτικό, είναι και γρήγορο. To DSG τού ταιριάζει περισσότερο, ενώ ο εξοπλισμός του έχει πρακτικά τα πάντα.
Τεχνολογία
1.898cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ 16v, με turbo και άμεσο ψεκασμό, 160 PS/6.200 rpm, 25,5 kgm/1.500-4.200 rpm
Επιδόσεις
13,2 lt/100 km
Μετρήσεις DRIVE

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube