Test: VW Amarok

Test: VW Amarok

Η οικογένεια επαγγελματικών της VW επιστρέφει στην κατηγορία των pickup, με ένα νέο μέλος, που στοχεύει απευθείας στην κορυφή.

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από τα pickup, η VW παρουσιάζει τον άξιο απόγονο του ιστορικού Taro. Η καλή δουλειά του σχεδιαστικού τμήματος τονίζει με την πρώτη ματιά τα γονίδια της γερμανικής εταιρείας και τις αξίες που αντιπροσωπεύει το Amarok, καθώς είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό και σκληροτράχηλο.

Συνδυάζει την καλύτερη ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία και εξοπλισμό που θα βρεις πολύ δύσκολα σε επαγγελματικό όχημα. Ειδικά μπαίνοντας στην καμπίνα, η διαφορά με τα υπόλοιπα διπλοκάμπινα γίνεται αμέσως αντιληπτή, από την επιλογή υλικών μέχρι τον τρόπο που κάθονται οι επιβάτες.

Δίλιτρος με κότσια
Μπορεί αρχικά να ακούγεται μικρός για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως κρύβει άσους στο μανίκι. Ο 2λιτρος TDI, με διπλή υπερτροφοδότηση για βέλτιστη κατανομή της ροπής σε όλο το φάσμα στροφών, είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται το Amarok. Η μέγιστη ισχύς των 163 ίππων είναι πολύ ικανοποιητική για το βάρος του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας καλές επιδόσεις στο δρόμο και νεύρο στο χώμα. Το πλαίσιο τύπου σκάλας κληρονομεί όλη την εμπειρία της VW στα επαγγελματικά οχήματα. Συνδυάζεται με δύο setup αναρτήσεων, ένα για τη βέλτιστη άνεση και ένα για αυξημένο φορτίο.

Αυτό που κάνει το Amarok να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη κατηγορία είναι η δυνατότητα επιλογής τύπου μετάδοσης. Το μοντέλο με τη μόνιμη τετρακίνηση χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen προερχόμενο από το Audi Q7. Για την περίπτωση της επιλεκτικής τετρακίνησης, κανονικά η δύναμη πάει στον πίσω άξονα. Μέσω transfer box εμπλέκεται σε ποσοστό 50% και ο εμπρός άξονας. Επίσης υπάρχουν κοντές σχέσεις και μπλοκέ πίσω διαφορικό. Για καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες, όλα τα Amarok εξοπλίζονται με off road ABS, ESP και σύστημα Hill Descent.

Τι λέει το DRIVE
Είναι σίγουρα πιο ποιοτικό από τον ανταγωνισμό, χωρίς να υστερεί σε δυνατότητες. Περιμένουμε να δούμε την τιμή του.
Τεχνολογία 1.968 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ 16v, 163 PS/4.000 rpm, 40,8 kgm/1.500-2.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 10,8”, τελική 182 km/h
Μέση κατανάλωση 7,6 lt/100 km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube