Test: Volvo C30 2.5 T5 Momentum

Test: Volvo C30 2.5 T5 Momentum

Με 230 ίππους και μπόλικη ροπή από τον 2.5άρη πεντακύλινδρο turbo που έχουμε γνωρίσει και στο Focus ST, το C30 2.5 Τ5 διαθέτει μεστό τράβηγμα, αλλά όχι και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Ford. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το Volvo δεν είναι καλό στο δρόμο. Όμως, τo ελαφρύ τιμόνι και το μαλακό μπροστινό σε ενθαρρύνουν περισσότερο για ταξίδι παρά για σπριντ. Έτσι το πιο δυνατό C30 αποδεικνύεται άκοπο στον ανοιχτό δρόμο. Και τελικά χαίρεσαι να το οδηγείς έτσι, απολαμβάνοντας τη εντυπωσιακή στιβαρότητα του σασί και την καμπίνα υψηλής ποιότητας και αισθητικής.
Παρόλα αυτά, το C30 αποκλίνει σημαντικά από το στόχο του, λόγω της ανομοιογένειας του πακέτου. Η υπέροχη όψη, τα καλά οδικά χαρακτηριστικά και η υψηλή ποιότητα είναι ευπρόσδεκτα, αλλά όχι επαρκή. Η στενάχωρη καμπίνα, το μικροσκοπικό πορτμπαγκάζ και η υψηλή τιμή αποτελούν τη βάση για την πρώτη αναστολή. Και στη συνέχεια τα 2.500 κυβικά τρομοκρατούν κάθε εχέφρονα Έλληνα το 2010. Το C30 2.5 T5, με ή χωρίς την απειλή του ΔΝΤ, είναι καλύτερο στη θεωρία παρά στην πράξη.

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Μια πολύ καλή ιδέα μετατρέπεται σε ένα καλούτσικο αυτοκίνητο από ημιτελή εκτέλεση και θηριώδη κινητήρα
Τεχνολογία
2.521 cc, 5κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 20v, turbo 230 PS/5.000 rpm, 32,6 kgm/5.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 6,7”, τελική ταχύτητα 240 km/h
Μέση κατανάλωση
11,7 lt/100 km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube