Test: Subaru Legacy Touring

Test: Subaru Legacy Touring

Πρώτα η πρακτικότητα: Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές που έχουν μεταφερθεί αυτούσιες από το νέο Legacy Sedan μέχρι και τις πίσω κολόνες, το Legacy Touring έχει να επιδείξει αυξημένη πρακτικότητα, χάρη στο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ο οποίος α-νέρχεται στα 520 λίτρα.
Το εσωτερικό είναι το ίδιο με αυτό της σεντάν έκδοσης και χαρακτηρίζεται από τη μοντέρνα σχεδίαση και τη μεγάλη οθόνη του συστήματος πλοήγησης. Κάτω από το καπό του Legacy φωλιάζει ένας 2.5λιτρος ατμοσφαιρικός μπόξερ (θα υπάρξει και έκδοση 3.6R), ο οποίος αποδίδει 170 PS στις 5.600 rpm. και 23,4 kgm ροπής στις 4.000 rpm. Το μοτέρ συνεργάζεται με το νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineatronic που κατασκευάζει η ίδια η Subaru. Το Lineatronic διαθέτει και μηχανική λειτουργία με χειριστήρια για την αλλαγή των σχέσεων στο τιμόνι.
Το νέο Legacy είναι πιο ευρύχωρο, πολιτισμένο και φιλικότερο προς το περι-βάλλον από τους προκατόχους του, με μια έκπτωση στα δυναμικά του χαρα-κτηριστικά. 

[blockquote]
Τι λέει το DRIVE
Αξιόλογο στέισον βάγκον, προσανατολισμένο στις άνετες μετακινήσεις, με τε-τρακίνηση, κινητήρα μπόξερ και κιβώτιο CVT. Θα υπάρξουν και πιο ενδιαφέ-ρουσες οδηγικά εκδόσει
Τεχνολογία    
4κύλινδρος boxer, 2.457cc, , 2 EEK, 170 PS/5.600 rpm, 23,4kgm/4.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 9,5”, τελική 201 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/ 100 km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube