Test: Ssangyong Kyron XDi200

Test: Ssangyong Kyron XDi200

Χωρίς να χάσει κάτι από τις εκτός δρόμου ικανότητές του, απέκτησε νέα και πιο εύπεπτη εμφάνιση
Η κριτική που είχε δεχθεί η Ssangyong για τη σχεδίαση του πίσω μέρους του Kyron, ήταν από ότι φαίνεται ο βασικός λόγος που την οδήγησε στην απόφαση να υποβάλλει το μοντέλο της σε εκτεταμένες αισθητικές αλλαγές.
Στο εμπρός τμήμα νέα είναι η μάσκα με τους χαρακτηριστικούς μεγάλους αεραγωγούς, ενώ διαφορετική είναι και η σχεδίαση του προφυλακτήρα με τους καινούργιους προβολείς ομίχλης. Πιο εκτεταμένες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στη σχεδίαση του πίσω μέρους, με τα νέα, οριζόντιας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, να δίνουν ένα πιο εύπεπτο αισθητικό αποτέλεσμα.
Αλλαγές στην καμπίνα δεν υπάρχουν. Τα πλαστικά, αν και μαλακά στο μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας του ταμπλό, υστερούν σε ποιότητα σε σύγκριση με τα κορυφαία μοντέλα του ανταγωνισμού, αλλά έχουν καλή συναρμογή. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι, ειδικά αυτός για τους πίσω επιβάτες που μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση ακόμα και τρεις ενήλικες. Το πορτμπαγκάζ είναι μεγάλο (625 λίτρα) και το χαμηλό κατώφλι διευκολύνει τη φόρτωσή του.
Ο 2λιτρος, οικονομικός σε κατανάλωση, ντίζελ κινητήρας προέρχεται από τη Mercedes-Benz και αποδίδει 141 ίππους. Κινεί αξιοπρεπώς το σχεδόν 2 τόνων αμάξωμα του Kyron, χωρίς όμως να εντυπωσιάζει σε κανένα σημείο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων (επιπλέον κόστος 3.480 ευρώ), με δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής των σχέσεων μέσω πλήκτρων στο τιμόνι ή ενός μικρού διακόπτη πάνω στο λεβιέ. Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο κιβώτιο δε διακρίνεται για την ταχύτητά του.
Στην άσφαλτο το Kyron δείχνει έξω από τα νερά του, με το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές και το τιμόνι να μην προσφέρει καλή αίσθηση. Εκτός δρόμου όμως ανακαλύπτεις ένα άλλο αυτοκίνητο. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η κατ’ επιλογή τετρακίνηση και το κοντό κιβώτιο του χαρίζουν αξιοζήλευτες ικανότητες και το καθιστούν μια αξιόλογη πρόταση στα μεσαία 4x4.



Τι λέει το DRIVE
Με όπλα του τους μεγάλους χώρους και τις πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητες, το πετρελαιοκίνητο Kyron αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική πρόταση στα μεσαία 4x4 για όποιον σκοπεύει να κινείται συχνά εκτός ασφάλτου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Κινητήρας 1.998 κ.εκ., ισχύς 141 PS, ροπή 31,6 kgm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 15,8’’
Τελική 166 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8.7 lt / 100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube