TEST: Renault Megane Coupe 2.0

TEST: Renault Megane Coupe 2.0

Η 2λιτρη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του νέου Megane Coupe μάς ανοίγει την όρεξη για την πολυαναμενόμενη έκδοση RS
Εμφανισιακά, το νέο Megane Coupe τα έχει όλα. Φαρδιά δυναμική μάσκα, χαμηλή γραμμή οροφής, τονισμένα φτερά και μεγάλους τροχούς. Η εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο στα coupe γι’ αυτό και μπορείς να παραβλέψεις τους περιορισμένους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τη μέτρια ορατότητα. Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο κινητήρας – και σε αυτό τον τομέα η Renault δεν μας αφήνει παραπονεμένους, με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο των 180 PS. Πρόκειται για μια πιο ήπια ρυθμισμένη έκδοση του κινητήρα με το twin scroll turbo που κινούσε το «καυτό» R26 της προηγούμενης γενιάς. Στο δρόμο ο κινητήρας αποδεικνύεται ψυχωμένος, το turbo μπαίνει στο παιχνίδι από τις 1.200 rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 30,7 kgm αποδίδεται από τις 2.250 rpm. Το πλεόνασμα ροπής καθιστά περιττή τη συχνή συναναστροφή με το συμπλέκτη, καθώς το Megane κινείται γρήγορα χωρίς να εξαντλείς το όριο των στροφών. Σε δρόμους με στροφές, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και το μπροστινό σύστημα πρόθυμο ακόμη και στις πιο απαιτητικές αλλαγές κατεύθυνσης. Τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης επιτρέπουν την οδήγηση με μια ταχύτητα πάνω, αξιοποιώντας το καλύτερο κομμάτι της απόδοσης του κινητήρα, που σίγουρα δεν είναι η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Αφήνοντας προφανώς τα καλύτερα για την κορυφαία έκδοση RS, οι μηχανικοί της Renault έχουν ρυθμίσει έτσι τον κινητήρα που στις υψηλές στροφές δείχνει να λαχανιάζει. Η άνεση στις ανωμαλίες είναι περιορισμένη, όπως και στο 5θυρο, τουλάχιστον εδώ όμως ο πιο σπορ χαρακτήρας του coupe παρέχει μια πιο πειστική δικαιολογία.
Σε γενικές γραμμές, παρά τα ένα δύο ελαττώματά του, το Megane Coupe τα καταφέρνει καλά στους περισσότερους τομείς. Μάλλον όμως, όχι το ίδιο καλά με ένα Scirocco.


Τι λέει το DRIVE
Δυναμική εμφάνιση και επιθετική οδική συμπεριφορά, αλλά όχι πιο ενδιαφέρον από ένα Scirocco
Τεχνολογία
1.998 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 180 PS / 5.500 rpm, 30,7 kgm / 2.250 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 7,8’’, τελική 225 km/h *
Μέση κατανάλωση
7,6 lt/100 km *

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube