TEST: Renault Megane Coupe 1.6 16V

TEST: Renault Megane Coupe 1.6 16V

Οι χυτές δυναμικές γραμμές τής coupe έκδοσης κάνουν το Renault Megane πιο ποθητό, κι ας μη φοράει ακόμη τους πολυαναμενόμενους κινητήρες turbo
Η 3θυρη –και πιο σπορ– έκδοση του νέου Megane δεν στερείται δυναμισμού, ωστόσο συνειδητά διαφοροποιείται από την ιδιάζουσα σχεδίαση του προκατόχου του, που είχε ως αποτέλεσμα την όχι και τόσο ευρεία αποδοχή του από το κοινό.
Ο 1.600άρης 16βάλβιδος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους αποδίδει 110 ίππους και ροπή 15,4 kgm. Τα νούμερα μοιάζουν χλωμά στον καιρό των turbo αλλά την παρτίδα τη σώζει κάπως η πυκνή κλιμάκωση των έξι σχέσεων, δίνοντας τελικά καλές επιδόσεις από στάση για την κατηγορία. Για τα 0-100 km/h απαιτούνται 11,4’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 km/h. Τα φρένα είναι δυνατά, χρειάζονται 47,8 m για να ακινητοποιήσουν το Megane Coupe από τα 110 km/h και αντέχουν στη σκληρή χρήση.
Η οδική συμπεριφορά ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που γεννά η δυναμική εμφάνιση. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει θυσιάσει μέρος της άνεσης, που ωστόσο παραμένει ικανοποιητική, προς όφελος του σπορ χαρακτήρα. Το μπροστινό σύστημα είναι ακριβές, αν και το τιμόνι είναι λίγο ελαφρύτερο του ιδανικού, για μεγαλύτερη άνεση στις μανούβρες της πόλης. Στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει άνετα και είναι ευθύβολο αλλά το τίμημα των κοντών σχέσεων είναι ο ενοχλητικός θόρυβος του κινητήρα που αναγκαστικά δουλεύει ψηλά.

Χωρίς συμβιβασμούς

Η εικόνα του εσωτερικού είναι σύγχρονη, με ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις να συνδυάζονται στο ταμπλό. Τα πλαστικά είναι ποιοτικά, ειδικότερα στο πάνω μέρος, αλλά οι πολύ μικροί διακόπτες του ηχοσυστήματος ζημιώνουν την εργονομία.
Η θέση οδήγησης είναι καλή αλλά η ορατότητα προς τα πίσω μέτρια, καθώς το πίσω παρμπρίζ είναι μικρό και οι κολόνες φαρδιές.
Το Megane coupe μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς συμβιβασμούς τέσσερις ενήλικες, ενώ και το πορτμπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα για τα δεδομένα της κατηγορίας (377 λίτρα). Αυτό θα είναι και το κλειδί της επιτυχίας του, αφού δεν θα θέσει προ δύσκολων διλημμάτων όσους θέλουν Megane και δίκαια δελεαστούν από τη δυναμικά κομψή σιλουέτα του.


Τι λέει το DRIVE
Όμορφο, ποιοτικό, καλοστημένο και με πολύ καλό εξοπλισμό. Αν είχε και τον κινητήρα turbo…
Τεχνολογία
4κύλινδρος σε σειρά, 1.598 cc, 2 ΕΕΚ, 110 PS / 6.000 rpm, 15,4 kgm / 4.250 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 11,4’’, τελική 195 km/h
Μέση κατανάλωση
9,6 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube