TEST: Renault Clio

TEST: Renault Clio

Meganism: Το Clio ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του Megane και αποκτά νέα σπορ έκδοση που φέρει τα διακριτικά GT
Η 3η γενιά του Clio (2006) ανανεώθηκε προκειμένου να εναρμονιστεί αισθητι-κά με την υπόλοιπη, πιο σύγχρονη γκάμα της. Το γαλλικό supermini απέκτησε καινούριο εμπρός μέρος με ανασχεδιασμένα φώτα και προφυλακτήρα με την χαρακτηριστική μεγάλη εισαγωγή αέρα ώστε να μοιάζει όσο γίνεται περισσότε-ρο στο Megane. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές και περιορί-ζονται στον ανασχεδιασμό των φώτων και του προφυλακτήρα. Οι αλλαγές στην εμφάνιση επέφεραν αύξηση στο μήκος, που πλέον ξεπερνά τα 4 μέτρα.
Στην καμπίνα ακολουθείται η ίδια λογική, με νέους χρωματικούς συνδυασμούς, καλύτερα υλικά και διαφορετικές ταπετσαρίες για να νιώθεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα σύγχρονο Renault, αλλά και βελτιωμένη εργονομία.

Άντε να διαλέξεις
Η γκάμα των βενζινοκινητήρων αποτελείται από τρεις 1.200άρηδες με 76 και 80 και 100 ίππους, δύο 1.600άρηδες με 110 και 128 ίππους και δύο 2λιτρους με 140 και 203 ίππους. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στο Οπόρτο στην Πορτογαλία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση GT που αποτελεί και νέα προσθήκη στην γκάμα του Clio.
Εφοδιάζεται με το γνωστό 1.600άρι μοτέρ 1.6 της εταιρείας που τοποθετείται και στο Twingo RS με μεγαλύτερη ισχύ (133 ίπποι). Η ροπή του αποδίδεται γραμμικά μέχρι τον κόφτη και ο ήχος του γίνεται αντιληπτός ύστερα από τις 3.600 σ.α.λ. Η ανάρτηση του GT έχει διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα απλά Clio για να ανταποκριθεί καλύτερα στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Προσφέρει εξαιρετικό κράτημα και δεν επιτρέπει έντονες κλίσεις, ενώ η άνεσή παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Το τιμόνι έχει νέα ρύθμιση και έχει γίνει πιο ά-μεσο, προσφέροντας και καλύτερη αίσθηση. Το 6τάχυτο κιβώτιο με τις σαφείς διαδρομές δεν δυσανασχετεί ακόμη και σε γρήγορες αλλαγές. Τα φρένα είναι προοδευτικά, δυνατά και δεν έδειξαν να κουράζονται σε σκληρή χρήση. Η θέ-ση οδήγησης διαθέτει μεν πολύ καλή πλευρική στήριξη, θα θέλαμε όμως να ρυθμίζεται το κάθισμα πιο χαμηλά ως προς το ύψος.
Στη χώρα μας το Clio θα έρθει με τον 1.2 των 76 ίππων, τον 1.2 TCe των 100 ίππων, τον 1.6 των 128 ίππων (έκδοση GT) και τον 2λιτρο με τους 203 ίππους στην έκδοση RS.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Φρεσκαρισμένη εμφάνιση και βελτιωμένη εργονομία. Άνευ λόγου ο ατμοσφαιρικός 1.6 όταν η φίρμα διαθέτει τον 1.4 Τurbo. Θα προτι-μούσαμε ένα πιο σπορ ρυθμισμένο GT
Τεχνολογία
1.598 cc, i4, 16v, 2EEK, 128 PS / 6.750 rpm, 15,8 kgm / 4.250 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 9,3”, τελική 197 km/h
Μέση κατανάλωση
6,9 lt./100 km[/blockquote]



Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube