Test: Porsche 911 Turbo S

Test: Porsche 911 Turbo S

Overkill. Δεν σας έφταναν τα 500 άλογα; Ορίστε άλλα 30! Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 3.8 της νορμάλ 911 Turbo έχει ελαφρά «πειραχτεί» για να αυξηθούν οι επιδόσεις. Όχι πολύ, αλλά αρκετά ώστε να δώσει στην Turbo S ένα μικρό πλεονέκτημα στην επιτάχυνση από στάση και περισσότερη δύναμη ψηλά. Η ονομαστική πίεση υπερπλήρωσης ανεβαίνει από τo 1,0 στα 1,2 bar, η φτερωτή της τουρμπίνας είναι λίγο διαφορετική και η πολλαπλή εισαγωγή είναι από ανθρακονήματα. Όλα αυτά μαζί αυξάνουν την ιπποδύναμη στα 530 PS και τη ροπή στα 71,4 kgm – 30 PS και 5,1 kgm παραπάνω από την απλή Turbo.
Η S επίσης έχει στάνταρ το εξαιρετικό 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, με paddles αλλαγής πίσω από το τιμόνι, καθώς και το πακέτο SportChrono για πιο επιθετικές ρυθμίσεις σε γκάζι, αμορτισέρ και σύστημα ευστάθειας, με το πάτημα ενός κουμπιού. Φυσικά υπάρχει η τετρακίνηση της Turbo και το σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring) που μεταβάλλει τη ροπή σε κάθε πίσω τροχό για πιο ουδέτερη συμπεριφορά και θεαματική ελκτική πρόσφυση.
Υποκειμενικά, οι διαφορές της S από την ήδη εξαιρετική Turbo είναι μικρές. Πέρα από λίγο παραπάνω θόρυβο εξαγωγής στις μεσαίες και ελαφρά δυνατότερο τράβηγμα από τις 5.000 rpm και πάνω, η S δείχνει όπως και η νορμάλ αδελφή της: γρήγορη, σταθερή και έτοιμη να καταπιεί οποιονδήποτε δρόμο. Παρόλα αυτά, οι αριθμοί έχουν ενδιαφέρον:
Η Porsche δίνει ένα 0-100 στα 3,3”, που απονέμει στην Turbo S τον τίτλο της πιο γρήγορης Porsche παραγωγής ever. Ο χρόνος της για τα 0-160 είναι 7,1”, δηλαδή 0,3” ταχύτερος από της αντίστοιχης Turbo. Και η τελική της, 3 km/h υψηλότερη.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι, παρά τις εξωφρενικές επιδόσεις της, η Turbo S είναι εύκολη στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Ως μέσο καθημερινής μετακίνησης όλο το χρόνο, δεν νομίζουμε πως έχει ανταγωνισμό.  
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Συντριπτικές επιδόσεις, ευκολία οδήγησης και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες – αλλά στην τιμή τριών Boxster…
Κινητήρας
3.800 cc, 6κύλινδρος boxer, δύο turbo, 2x2 EEK 24v, 530 PS/6.250 6.750 rpm, 71,4 kgm/2.100-4.250 rpm
Μετάδοση
Αυτόματη 4x4, 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενεργό πίσω διαφορικό PTV
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 3,3”, τελική 315 km/h
Μέση κατανάλωση 11,4 lt/100 km, CO2 268 gr/km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube