TEST: PEUGEOT 308 CC 1.6 THP

TEST: PEUGEOT 308 CC 1.6 THP

Το νέο κουπέ-κάμπριο της Peugeot, είναι ένα εξαιρετικά βελτιωμένο αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά
Μετά την χάτσμπακ και τη στέισον έκδοση, ήρθε η σειρά της κουπέ-κάμπριο έκδοσης του 308.
Σε σχέση με το προηγούμενο, το 308 έχει μεγαλώσει σε όλες τις διαστάσεις. Κέρδισε 40 mm σε μήκος, 58 σε πλάτος και 2 σε ύψος, ενώ το μήκος είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το χάτσμπακ 308 (+125 mm συγκεκριμένα).
Επίσης είναι σημαντικό το ότι πλέον η οροφή κατασκευάζεται από την ίδια την Peugeot και όχι από εξωτερικό συνεργάτη, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει.

Silance
Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο στην οδήγηση του 308 CC είναι η ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση. Ανεξαρτήτως ταχύτητας σχεδόν τίποτα δεν ακούγεται στην καμπίνα και οι μεγάλες αποστάσεις καλύπτονται γρήγορα και άνετα. Σε αυτό βοηθά και η ρύθμιση της ανάρτησης που παρότι σφιχτή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου παρά το 45άρι προφίλ των ελαστικών. Παράλληλα δεν ταλαιπωρεί το ανοιχτό αμάξωμα, η στιβαρότητα του οποίου είναι εντυπωσιακά καλύτερη από του 307 CC. Αυτό ισχύει τόσο με την οροφή κλειστή (θυμίζει χάτσμπακ) όσο και -πολύ περισσότερο- όταν ανοίξει.
Η γρήγορη οδήγηση δεν προβληματίζει το 308 CC, το κράτημα του οποίου χαρακτηρίζεται από το υψηλό περιθώριο πρόσφυσης. Όταν το τελευταίο ξεπεραστεί, τότε το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας επεμβαίνει αποφασιστικά ενώ στα υπέρ συγκαταλέγεται και το ακριβέστατο τιμόνι.
Οι επιδόσεις είναι σβέλτες, χάρη στους 150 ίππους του γραμμικού σε απόδοση 1.600άρη τούρμπο κινητήρα. Σημαντική βοήθεια δίνει και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο, που διαθέτει ακριβή επιλογέα με θετικό κούμπωμα.
Κορυφαία είναι τα φρένα, που ακινητοποιούν τον 1,5 τόνο του αμαξώματος από τα 100 km/h σε μόλις 36,7 m.

Qualite
Το όμορφο και καλοφτιαγμένο ταμπλό κερδίζει τις εντυπώσεις στο εσωτερικό του 308 CC, όπως και η καλά μελετημένη εργονομία. H λειτουργία της οροφής είναι εντελώς αυτόματη και διαρκεί 20 sec, αρκεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου να είναι έως 12 km/h. Καλύτερη θα θέλαμε την ορατότητα προς τα πίσω, η οποία περιορίζεται σημαντικά από τα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος.
Μέτριοι είναι και οι χώροι πίσω αφού ούτε ο χώρος για το κεφάλι ούτε για τα πόδια είναι μεγάλος. Καλύτερο είναι το πορτμπαγκάζ, που με χωρητικότητα 403 λίτρα κλειστό και 226 ανοιχτό, βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. H θέση οδήγησης δεν κουράζει ούτε μετά από πολύωρη οδήγηση, αν και το κάθισμα προσφέρει λιγότερη πλευρική στήριξη από αυτή που υπόσχεται η εντυπωσιακή του σχεδίαση.
Πολύ χρήσιμο είναι το AIRWAVE, ένα σύστημα που στέλνει ζεστό αέρα γύρω από το λαιμό των εμπρός επιβατών, ώστε να μπορείτε να ανοίγετε την οροφή ακόμα και με χαμηλές θερμοκρασίες. Η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας των 4θέσιων κάμπριο, εάν όμως θέλετε ακόμα καλύτερη θα πρέπει να επιλέξετε την ακριβότερη έκδοση Feline (€ 29.280) που έχει στάνταρ ανεμοθώρακα.
Με βασική τιμή τα 26.200 ευρώ, η έκδοση Sport Pack του 308 CC 1.6 THP είναι μια συμφέρουσα αγορά με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η κατανάλωση του κινητήρα είναι λογική, αφού κατά μέσο όρο χρειάζεται 11,9 λίτρα/100 km.

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Εντυπωσιακά βελτιωμένο σε κάθε τομέα από το μοντέλο που αντικατέστησε, το 308 CC είναι ένα από καλύτερα 4θέσια κουπέ-κάμπριο. Στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με ικανοποιητική τιμή.
Τεχνολογία
1.598 cc, i54, άμεσος ψεκασμός, twin scroll turbo, 150 PS/5.800 rpm, 24,5 kgm/1.400 rpm
Επιδόσεις
100 km/h 9.9’’, τελική 215 km/h
Μέση κατανάλωση
11,9 λίτρα/100 km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube