Μιάμιση γενιά μπροστά... Ασύγκριτα πιο εξελιγμένο και πολιτισμένο από το αντίστοιχο 307
H Peugeot περιγράφει το 308 CC ως «όχημα απόλαυσης», και δεν πέφτει έξω. Το αυτοκίνητο σε εντυπωσιάζει με το που θα μπεις μέσα. Τα μαλακά πλαστικά, η στιλπνή μαύρη κεντρική κονσόλα και οι χρωμέ λεπτομέρειες δίνουν στην καμπίνα αριστοκρατική αίσθηση. Τα ογκώδη αλλά αναπαυτικά μπροστινά καθίσματα μπορούν να εφοδιαστούν με ενσωματωμένους «αερόσακους κεφαλής» ή και σύστημα θερμού αέρα για τον αυχένα.
Μόνο, μην περιμένετε αντίστοιχη άνεση και πίσω. Η Peugeot μιλάει για κανονικό τετραθέσιο, αλλά αυτό ισχύει μόνο αν οι επιβάτες είναι μικροσκοπικοί. Aν μεταφέρετε συχνά ενήλικες ή μεγάλα παιδιά, το CC δεν είναι για σας.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες στο λανσάρισμα είναι ο 1.6 turbo των 150 PS κι ένας 2λιτρος diesel, με στάνταρ 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και στις δύο περιπτώσεις. Στο πλούσια εξοπλισμένο 1.6 THP που οδηγήσαμε, η εμπειρία συνοψίζεται σε δύο λέξεις: άνεση και πολιτισμός. Το 308 CC δείχνει πάνω από μια γενιά μπροστά από το 307 σε εξέλιξη. Με την οροφή κλειστή, ο θόρυβος από τον άνεμο και τον κινητήρα περνάει απαρατήρητος στον αυτοκινητόδρομο. Η υψηλή ταχύτητα δεν είναι απαγορευτική ούτε με την οροφή ανοιχτή, αλλά αντί για «τον άνεμο στα μαλλιά», έχεις «τα μαλλιά στα μούτρα» αν αφαιρέσεις τον ογκώδη ανεμοφράκτη (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνον όταν δεν υπάρχουν πίσω επιβάτες).
Με ζωηρή οδήγηση σε στριφτερούς δρόμους, το βάρος των 1.512 kg γίνεται αισθητό, αφήνοντας κάποιες φορές τον κινητήρα εκτός ωφέλιμης περιοχής λειτουργίας. Το κιβώτιο με τις μεγάλες διαδρομές επίσης αφαιρεί από την οδηγική απόλαυση. Πάντως, το 308 δεν παύει να είναι ένα ικανό cabrio. Η άνεση της ανάρτησης είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία και οι στρεβλώσεις του αμαξώματος γίνονται αισθητές μόνο σε πολύ σοβαρές ανωμαλίες του δρόμου. Ο έλεγχος του αμαξώματος και η απόσβεση έδειχναν σωστά μελετημένα στην ομαλή γαλλική άσφαλτο, αν και πρέπει να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στους ελληνικούς δρόμους για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
Το 308 CC μπορεί να μην είναι το φθηνότερο cabrio και η έλλειψη χώρου για τέσσερις δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Αν όμως σας αρέσει η εμφάνιση και ζητάτε περισσότερο απόλαυση παρά επιδόσεις, δεν θα απογοητευτείτε.


Τι λέει το DRIVE
Πολιτισμένο και με ποιοτικό εσωτερικό, αλλά στενόχωρο για τέσσερις, βαρύ και πιθανότατα όχι φθηνό
Τεχνολογία 1.598 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, turbo, 150 PS / 5.800 rpm, 24,5 kgm / 1.400 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9.8’’
Τελική 219 km/h
Μέση κατανάλωση
7,5 lt/100 km