Test: Opel Insignia Sports Tourer 4x4

Test: Opel Insignia Sports Tourer 4x4

Στην Ευρώπη εδώ και δεκαετίες εκατομμύρια οδηγοί προτιμούν τα στέισον βάγκον για την πρακτικότητά τους. Αντίθετα με την Ελλάδα που έχουν ελάχιστο ποσοστό της αγοράς.
Το Insignia Tourer είναι όμορφο από όποια γωνία κι αν το κοιτάξεις. Η πέμπτη πόρτα δένει ωραία με το υπόλοιπο σφηνοειδές σχήμα, δίνοντας την τελική εικόνα ενός αυτοκινήτου με έντονα δυναμικό χαρακτήρα. Με το μήκος του να ξεπερνά ελαφρώς τα 4,9 μέτρα, οι μεγάλοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι εξασφαλισμένοι. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 540 λίτρα μέχρι το συρόμενο κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Διπλώνοντας το διαιρούμενο πίσω κάθισμα, η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί μέχρι τα 1.530 λίτρα. Στα υπέρ συγκαταλέγεται και το ηλεκτρικό άνοιγμα και κλείσιμο της πέμπτης πόρτας, τόσο από τη θέση του οδηγού όσο και με διακόπτη επάνω στην πόρτα.

Opel Insignia Sports Tourer 4x4Όσον αφορά την τετρακίνηση, είναι μόνιμη τύπου Haldex τέταρτης γενιάς. Το στάνταρ ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα αναλαμβάνει να κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο πίσω τροχών, ανάλογα με το ποσοστό πρόσφυσης που έχει ο καθένας. Όλα τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με αποσπώμενο κοτσαδόρο διαθέτουν και έλεγχο ευστάθειας του ρυμουλκούμενου οχήματος. Το Insignia Tourer 4x4 διατίθεται ήδη και στην Ελλάδα. Οι επιλογές κινητήρα είναι ο 2λιτρος τούρμπο με 220 ίππους, ο 2.8 με 260 ίππους και η σπορ έκδοση OPC με 325 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο ή αυτόματο 6άρι πλην του OPC που είναι μόνο χειροκίνητο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube