Test: Nissan Micra

Test: Nissan Micra

Ένα μανιτζέβελο αυτοκίνητο για την πόλη, περισσότερο για τον χρήστη παρά για τον ενθουσιώδη οδηγό. Από την τιμή του παγκόσμιου αυτοκινήτου της Nissan θα εξαρτηθεί και η επιτυχία του. Μπορεί να πρόκειται για ένα supermini, αλλά κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τη σπουδαιότητα του νέου Micra: Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan που χρησιμοποιεί τη ολοκαίνουργια πλατφόρμα «V». Και η παγκόσμια σπουδαιότητά της υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι από την αρχή θα κατασκευάζεται ταυτόχρονα σε Ταϊλάνδη, Ινδία, Μεξικό και Κίνα.
Το Micra ξεκίνησε τον προηγούμενο τον μήνα τις πωλήσεις του στην Ταϊλάνδη και έτσι καταφέραμε να το οδηγήσουμε, στην έκδοση των 1.200 κυβικών με τα 80 άλογα. Το ίδιο μοτέρ θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, όταν το Micra διατεθεί προς πώληση το προσεχές φθινόπωρο. Μαζί θα διατίθεται και ένα μοτέρ turbo επίσης 1.200 κυβικά.
Ανάβοντας τον 3κύλινδρο κινητήρα αισθάνεσαι αμέσως ότι υπάρχει ο γνώριμος αισθητός κραδασμός στο ραλαντί. Μπορείς να τον νιώσεις ακόμα και στο τιμόνι, αλλά απαλύνεται όσο ανεβάζεις στροφές.

Ραπτομηχανή
Το Micra είναι αποδεκτά γρήγορο, βοηθούμενο και από τα 945 κιλά του. Έτσι η επιτάχυνση είναι αρκούντως εντυπωσιακή, οπότε το μικρό Nissan ικανοποιεί τον οδηγό σε αυτόν τον τομέα. Το μοτέρ ανεβάζει πρόθυμα μέχρι τις 6.000 και η απόκρισή του εκεί γύρω στις 5.000 rpm είναι ιδιαίτερα ζωντανή.
Και η σταθερότητα του Micra στο δρόμο είναι αξιοσημείωτη. Στις στροφές, ζυγίζει καλά το βάρος του ανάμεσα στους τροχούς και δείχνει στο πάτημά του μεγαλύτερο αυτοκίνητο από ό,τι στην πραγματικότητα.
Ωστόσο, το τιμόνι δεν παρέχει πολλή αίσθηση. Η ρύθμιση στην ηλεκτρική υποβοήθηση είναι τέτοια που κάνει το τιμόνι ασαφές και χωρίς ζωντάνια. Τουλάχιστον όσοι κυκλοφορούν πολύ στην πόλη θα εκτιμήσουν το πόσο πολύ κόβει.
Η καμπίνα είναι πρακτική, αλλά απέχει πολύ από το να ανησυχήσει τους κορυφαίους της κατηγορίας όσον αφορά τα υλικά της. Στο ευάερο εσωτερικό ο χώρος είναι καλός: Τα μπροστινά καθίσματα είναι αναπαυτικά και η Nissan έκανε το περισσότερο από το καπό του Micra να είναι ορατό από τον οδηγό. Ένα κοινό παράπονο από τους οδηγούς μόλις έμπαιναν στο προηγούμενο Micra για πρώτη φορά.
Πίσω, ο χώρος για το κεφάλι και τα πόδια είναι γενναιόδωρος. Το έδρανο του καθίσματος όμως είναι χαμηλό και επίπεδο, παρέχοντας μικρή υποστήριξη. Καλό είναι και το πορτμπαγκάζ, αν και δεν χωρίζεται. Θα εκπλησσόμαστε αν οι εκδόσεις για την Ευρώπη δεν θα έρθουν με αυτή τη δυνατότητα.
Είναι προφανές ότι το Micra επιβάλλεται να παίξει με ανταγωνιστικό χαρτί την τιμή, καθώς δεν πρόκειται να κάψει την καρδιά του ενθουσιώδους οδηγού. Αντ’ αυτού προβάλλει τη θεωρία και την ουσία του που δεν είναι άλλες από ένα άνετο αυτοκίνητο για την πόλη.
[blockquote]Τι λέει το Drive
H Nissan ορθολογικά σκεπτόμενη φίμωσε το το χαριτωμένο στιλ του Micra για να ανοίξει το δρόμο σε ένα «παγκόσμιο» αυτοκίνητο.   
Τεχνολογία
1.1198 cc 80 PS/6.000 rpm, 11,06 kgm/2.000 rpm[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube