TEST: Mini Cabrio

TEST: Mini Cabrio

Εάν νομίζετε ότι με το «κανονικό» Mini υπάρχει περίπτωση να μην ξεχωρίζετε αρκετά, τότε η ολοκαίνουργια, ανοιχτή του έκδοση μοιάζει φτιαγμένη για εσάς
Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς Mini, μπήκε στην παραγωγή και η ανοιχτή της έκδοση που ολοκληρώνει μια γκάμα που απαρτίζεται από τα Mini και Mini Clubman.
Καθότι οι αισθητικές διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο Mini Cabrio δεν είναι σημαντικές, η σχεδίαση κερδίζει τις εντυπώσεις ανεξάρτητα από τη θέση της υφασμάτινης οροφής. Μάλιστα, τα νέα εκτινασσόμενα (σε 150 msec εάν ανιχνευθεί κίνδυνος ανατροπής) ρολ μπαρ δε φαίνονται, κάνοντας το νέο μοντέλο πιο αρμονικό όταν είναι ανοιχτό.

Ανοιχτή πρόκληση
Η οροφή είναι ποιοτική και έχει άριστη εφαρμογή ενώ μπορεί να εκτελέσει χρέη ηλιοροφής, χάρη στο συρόμενο εμπρός τμήμα της. Εάν την ανοίξετε τελείως (σε 15 sec), μπορείτε να κάνετε ακόμα και ταξίδι με υψηλή ταχύτητα χωρίς ο αέρας να σας κουράσει. Το στυλ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στο εσωτερικό με την άριστη θέση οδήγησης, έστω και εάν αυτό σημαίνει παραχωρήσεις σε χώρους, πρακτικότητα, εργονομία και ορατότητα.
Απεναντίας, το ασυνήθιστα όρθιο παρμπρίζ δημιουργεί ένα αίσθημα ευρυχωρίας που κερδίζει τις εντυπώσεις του οδηγού και του συνοδηγού. Οι πίσω θέσεις πάντως δεν ενδείκνυνται για μεγάλες αποστάσεις, αφού ο χώρος για τα γόνατα περιορισμένος. Μικρό είναι και το πορτμπαγκάζ των 170 λίτρων με την οροφή κλειστή και 125 με ανοιχτή. Βέβαια αυτό που μετράει για το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Mini Cabrio είναι το ξεχωριστό στυλ, κι εκεί δεν έχει αντίπαλο.

MINI as usual
Στην οδήγηση, το Mini Cabrio -όπως και κάθε Mini- εκπλήσσει ευχάριστα με τη συμπεριφορά του, ενώ η ακαμψία (10% αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) χωρίς να εντυπωσιάζει, ικανοποιεί ακόμα και στη γρήγορη οδήγηση σε στροφές, όπου το Mini δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Ακόμα περισσότερο μάλιστα εάν πρόκειται για την έκδοση Cooper S με τον εξαιρετικό 1.600άρη τούρμπο κινητήρα των 175 ίππων κάτω από το καπό, ο οποίος ακούγεται και αποδίδει υπέροχα. Για όσους πάλι δε συγκινούνται από το σφύριγμα του τούρμπο και τα σκασίματα από την εξάτμιση, υπάρχει και ατμοσφαιρική έκδοση 1.6 με 120 ίππους η οποία πάντως δεν ήταν διαθέσιμη για οδήγηση στην παρουσίαση του μοντέλου. Όπως και στο κλειστό Mini πάντως, το τίμημα της απόλαυσης πληρώνεται στην άνεση λόγω της σφιχτής ανάρτησης με τη μικρή διαδρομή και των σκληρών run-flat ελαστικών.
Η διάθεσή του νέου θα ξεκινήσει στη χώρα μας το Μάρτιο, σε τιμές που ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα.


Τι λέει το DRIVE
Με στυλ που μιλάει στο συναίσθημα, το νέο Mini Cabrio απευθύνεται σε όσους θέλουν να ξεχωρίζουν κάθε στιγμή και παράλληλα να ευχαριστιούνται οδήγηση
Τεχνολογία 1.598cc, 4κύλινδρος σε σειρά, compressor*, 120/175* PS / 6.000 / 5.500* rpm, 16,3 / 24,5 kgm / 4.000 / 1.600-5.000* rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9,8 / 7,4΄΄*
Τελική 198 / 222* km/h
Μέση κατανάλωση
5,7 / 6,4* lt/100 km
*Cooper S

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube