Test: Mercedes-Benz S63 AMG 2009

Test: Mercedes-Benz S63 AMG 2009

Η AMG φορτώνει τη μεγάλη hot Mercedes με ηλεκτρονικά βοηθήματα για να μπορείς και να τη στρίβεις με σιγουριά

Οι αλλαγές στην ανανεωμένη S63 AMG που ήδη κυκλοφορεί και στην ελληνική αγορά είναι κυρίως αισθητικής φύσεως. Η εμπρός γρίλια είναι ελαφρώς ανα-σχεδιασμένη, τα φώτα ημέρας είναι LED, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα  και τοποθετήθηκε αεροδυναμικός διαχύτης στο χρώμα του αμαξώματος. Οι ζάντες αλουμινίου 19” είναι και αυτές ανασχεδιασμένες. Παρόλα αυτά η εμφά-νιση της S63 AMG διατηρεί χαμηλά τους τόνους.

Τσαμπουκάς
Στον τομέα του μοτέρ, η ισχύς είναι διαθέσιμη για όποιον τη ζητήσει. Ο V8 πα-ραμένει στα 6,2 λίτρα και αποδίδει 525 ίππους και 64,2 kgm. Νούμερα που φτάνουν και με το παραπάνω για να εκτοξεύσουν τη Mercedes των δύο τόνων στα πρώτα 100 km/h σε 4,6 sec. Συγκρινόμενη με την πιο ραφιναρισμένη και αρχοντάδικη S65 V12, η S63 είναι ο τσαμπουκάς της οικογένειας.  
Το αφεντικό της AMG Volker Mornhinweg περιγράφει τη νέα S63 AMG ως «πιο σπορ, πιο καθαρόαιμη, πιο ηχηρή». Μια πιο εύγλωττη ερμηνεία θα σας δώσει το στίγμα: Με το που πατάς το γκάζι στο πάτωμα, ο V8 αλλάζει το υπό-κωφο αργόσυρτο μούγκρισμά του σε στριγγό κροτάλισμα, με τη βελόνα να καρφώνεται στις 7.200 του κόφτη. Αλλάζοντας ταχύτητες στο βελούδινο (και γρήγορο) αυτόματο 7άρι από τα paddles, η επίδοση της S63 στην ευθεία είναι τιτάνια. Γεγονός που μας φέρνει με τον πιο βολικό τρόπο στην απάντηση της πιο σημαντικής ερώτησης. Μπορείς να ζητήσεις από μια σιδεριά δύο τόνων να στρίψει γρήγορα; Να στρίψει πατώντας σαν supercar και να μην χάσει τη μάχη με τους νόμους της Φυσικής;

Στρίβειν διά του TVB

Η AMG, το τμήμα βελτιώσεων της Mercedes-Benz που είχε βρει τον μπελά της με το θέμα φαίνεται να κατάφερε το ακατόρθωτο. Έβαλε σε αυτή την S-class το Torque Vectoring Brake. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα που φρενάρει τον πίσω εσωτερικό τροχό κατά τη διάρκεια μιας στροφής, προκειμένου να στρίψει με περισσότερη ακρίβεια και σιγουριά. Αλλά ενόσω η μεγάλη S στρίβει με κάποιο βαθμό ακρίβειας και ασφάλειας, πάντα έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου: «Μην ξεχνάς του δύο τόνους!».
Άλλα συστήματα νέας εσοδείας είναι μια λειτουργία σταθεροποίησης για πλά-γιους ανέμους που βασίζεται στο Active Body Control. Λυπούμαστε που δεν συναντήσαμε ανάλογα δυνατό πλάγιο άνεμο για να το τεστάρουμε! Και το τι-μόνι με την κρεμαγέρα μεταβλητού βήματος που το αισθάνεσαι πολύ φυσικό και σου δίνει πρώτης τάξης πληροφόρηση.
Για τα ρέστα, η S-Class είναι ό,τι θα περίμενες από ναυαρχίδα της Mercedes: Εξαιρετικά ήσυχη όσο δεν ψάχνεσαι με το γκάζι της και με μπόλικο  στάνταρ εξοπλισμό, που πάντως δεν δικαιολογεί τα 160.000 ευρώ της.
[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Τα διαστημικά νούμερα στις επιδόσεις παραμένουν, αλλά τώρα η S63 παίρνει καλύτερο βαθμό στα δυναμικά χαρακτηριστικά και μια δόση φρεσκάδας στην όψη
Τεχνολογία: V8, 6.208 cc, 525 PS/6.800 rpm, 64,2 kgm/5.200 rpm
Επιδόσεις:  0-100 km/h 4,6”, τελική ταχύτητα: 250 km/h
Μέση κατανάλωση: 14,9 lt/100 km[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube