Test: Mercedes-Benz E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet

Test: Mercedes-Benz E 250 CGI BlueEFFICIENCY Cabriolet

Με βάση την εξαιρετική E-Class Coupe, η Mercedes-Benz δημιούργησε ένα αντίστοιχα καλό τετραθέσιο κάμπριο. Η E-Class Cabriolet είναι το τέταρτο μέλος της οικογένειας «Ε». Βασίζεται στην Coupe και χρησιμοποιεί -σε πείσμα των καιρών- υφασμάτινη κουκούλα. Η τελευταία έχει ό,τι ακριβώς περιμένεις από ένα τέτοιο μοντέλο: Διαπρεπή ποιότητα, εφαρμογή και ηχομόνωση.


Cabrio, ποιο cabrio;
Για το άνοιγμα-κλείσιμο αναλαμβάνει δράση ένα σύμπλεγμα μηχανισμών που εκτελεί εντελώς αυτόματα τη διαδικασία. Η ολοκλήρωσή της γίνεται σε 20 sec και με ταχύτητα μέχρι τα 40 km/h. Σε κορυφαίο επίπεδο για τα δεδομένα των 4θέσιων κάμπριο είναι και η στιβαρότητα του αμαξώματος. Μόνο κατά το πέρασμα πάνω από έντονες ανωμαλίες υπάρχει μια υποψία κραδασμών στο κάθισμα.
Θα εκτιμήσετε την πολύ καλή προστασία από τον αέρα, ακόμα και για τους πίσω επιβάτες που γίνεται ακόμα καλύτερη με τα επιπλέον 1.600 ευρώ του συστήματος AIRCAP.
Στην καμπίνα, πλην της κουκούλας με την ποιοτικότατη εσωτερική επένδυση, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την Ε coupe. Αυτό βέβαια, κάθε άλλο παρά κακό είναι, αφού η ποιότητα υλικών, συναρμογής και φινιρίσματος είναι εξαιρετική.

Αρχοντική
Στην αποστολή μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε την E 250 CGI BlueEFFICIENCY με τον 1.800άρη turbo των 204 ίππων που ταιριάζει γάντι στην Cabriolet. Είναι πολιτισμένος, ελαστικός, οικονομικός και συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα 5άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο  χωρίς να είναι ιδιαίτερα γρήγορο στις αλλαγές ταχυτήτων, είναι ωστόσο ομαλό. Εύσημα κερδίζει και η ανάρτηση για τον τρόπο που λειτουργεί: Αποτελεσματικά και αθόρυβα, εξασφαλίζει αρχοντική ποιότητα κύλισης και κάνει απολαυστική την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Ο 1.800άρης αυτός υπάρχει και σε έκδοση με 184 ίππους (Ε 200) που συνδυάζεται και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και σύστημα Start&Stop.
Το μόνο κακό για την E-Class Cabriolet είναι ότι το λανσάρισμά της συμπίπτει με τα νέα οικονομικά μέτρα. Κάτι λοιπόν ο ΦΠΑ 21%, κάτι ο φόρος πολυτελείας έφτασαν την τιμή της E 250 CGI BlueEFFICIENCY στα 75.626 ευρώ και της βασικής Ε 200 CGI BlueEFFICIENCY στα 67.578. Εάν αυτός ο σκόπελος μπορεί να ξεπεραστεί, μπορείτε απλώς να πάτε σε μια από τις εκθέσεις την Mercedes-Benz.


[blockquote]Τι εστί AIRCAP;
Highlight της E-Class Cabriolet είναι το –προαιρετικό- σύστημα AIRCAP. Πρόκειται για ένα φιλέτο στο επάνω μέρος του παρμπρίζ που ανασηκώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού και απομακρύνει τη ροή του αέρα από το κεφάλι των επιβατών. Έτσι ακόμα και κοντά στα 100 km/h, οι πίσω επιβάτες δεν ταλαιπωρούνται από τον αέρα και η θερμοκρασία στην καμπίνα διατηρείται στο επιθυμητό επίπεδο από το κλιματιστικό σύστημα.
Ακόμα καλύτερο είναι το αποτέλεσμα όταν το AIRCAP χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το AIRSCARF, το οποίο οδηγεί μέσω ενός αεραγωγού τον αέρα πίσω από το λαιμό του οδηγού και του συνοδηγού. Ποιος είπε ότι απαγορεύονται οι ανοιχτές βόλτες το χειμώνα;[/blockquote]

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Ο συνδυασμός κύρους, ακαμψίας και τεχνολογίας, και ο εξαιρετικός 1.800άρης turbo προμηνύoυν αλλαγές στις ισορροπίες των 4θέσιων κάμπριο.
Τεχνολογία
1.796cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16v, με turbo και άμεσο ψεκασμό 204 PS/5.500 rpm, 31,6 kgm/2.000 - 4.300 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 7,8”, τελική ταχύτητα 240 km/h
Μέση κατανάλωση
8,2 lt/100 km
Εργοστασιακές τιμές[/blockquote]
 

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube