Test: Mercedes-Benz CLS 280

Test: Mercedes-Benz CLS 280

Γιατί V6 μας αρέσει. Με τον 3λιτρο V6 κάτω από το καπό, η CLS παραμένει ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο καίγοντας αισθητά λιγότερο
Η CLS είναι ένα αυτοκίνητο που πολλοί από εμάς δεν θα αγόραζαν. Άλλοι δεν μπορούν να την πληρώσουν, άλλοι δεν θέλουν να την πληρώσουν, σε άλλους δεν αρέσει και άλλοι τη θεωρούν υπερβολική. Αν αντιστρέψετε όλες αυτές τις αιτίες έχετε το αγοραστικό κοινό της. Ένα κοινό που συγκινείται με το όνομα Mercedes αλλά θέλει να οδηγεί κάτι που διαφέρει από τα συμβατικά sedan της γερμανικής φίρμας. Ένα κοινό που δεν το ενοχλούν οι τέσσερις μόνο θέσεις και πετάει τη σκούφια του για το επιμηκυσμένο και επιβλητικό σουλούπι της CLS. Μετά την πρόσφατη ανανέωση μάλιστα, το κοινό αυτό μεγάλωσε ακόμα περισσότερο αφού το πρώτο τετράθυρο coupe έγινε ακόμα πιο προσιτό. Στο πλαίσιο ενός πρώιμου facelift με σχεδόν ανύπαρκτες εμφανείς αλλαγές, παρουσιάστηκε μια νέα «βασική» έκδοση –κάθε άλλο παρά βασική από πλευράς εξοπλισμού– με σαφώς μικρότερο κόστος χρήσης.

Άσπρη μέρα και για μας
Σε περίοδο ισχνών αγελάδων, το να παρουσιάζεις ένα φθηνότερο μοντέλο είναι σημαντικό. . Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι και η CLS 280 έχει στάνταρ το αυτόματο 7G-Tronic και πως ο V6 ακούγεται ωραία και αποδίδει ακόμα καλύτερα, είναι γραμμικός και γεμάτος, και τα 231 άλογά του είναι υπεραρκετά για να πηγαίνεις στο Μέγαρο αλλά και για να ταξιδεύεις βασιλικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Επιπλέον αυτών η κατανάλωσή του είναι συγκρατημένη αν δεν πιεστεί, πάντα στο πλαίσιο των κυβικών του φυσικά.


Τι λέει το DRIVE
Αν ενδιαφέρεστε για αυτοκίνητα τύπου CLS, η 280 είναι μια εξαιρετική πρόταση. Οτιδήποτε παραπάνω είναι απλά καπρίτσιο...
Τεχνολογία
2.996 cc, 24V, 2 EEK, 231 PS / 6.000 rpm, 30,6 kgm / 2.500-5.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 7,7”
Τελική 245 km/h
Μέση κατανάλωση
9,8 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube