Test: Mercedes-Benz CL 63AMG

Test: Mercedes-Benz CL 63AMG

Μοιάζει με καρφί στο μάτι μιας κοινωνίας που στενάζει από την οικονομική κρίση. Κι όμως πιο οικολογικό (και οικονομικό) μεγάλο Coupe από η CL 63 AMG δεν υπάρχει.
Εντάξει, το ξέρω πως επί της ουσίας ελάχιστους ανθρώπους αφορά. Μπορεί μάλιστα κάποιους να τους εκνευρίζει ένα πολυτελές coupe με τεράστιες διαστάσεις που κοστίζει κοντά στα €200.000. Κι όμως η CL 63AMG είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει την προσοχή και το σεβασμό των γνήσιων φίλων της αυτοκίνησης.

Υπάρχει λόγος

Διότι πρώτον, διτούρμπινο, άμεσου ψεκασμού V8 5,5 λίτρων με απόδοση 571 PS (στο sport pack) και την κτηνώδη ροπή των 91,7 kgm (!!!) με το εργοστάσιο να τολμά να ανακοινώνει 10,4 lt/100 km κατανάλωση, δεν υπάρχει. Και με Start-Stop παρακαλώ.
Δεύτερον, διότι ο νέος, εξολοκλήρου εξελιγμένος από AMG και επίσης εξολοκλήρου αλουμινένιος κινητήρας εκπέμπει 244 CO2, μια τιμή εξωφρενικά μικρή για τις προδιαγραφές του. Σκεφτείτε πως είναι χαμηλότερη από οποιοδήποτε μοντέλο των Aston Martin, Bentley, Ferrari, Jaguar, Maserati, από όλες τις Porsche Panamera, από μοντέλα με το ¼ της τιμής της, όπως το Insignia 2.8T.
Τρίτον. Αυτή η CL 63 AMG είναι αρκούντως εντυπωσιακή, αρχοντική με σχεδιαστικά «σημάδια» πως πρόκειται για μια άγρια έκδοση. Όμως κανείς δεν σε προετοιμάζει για τον ήχο της κόλασης που ξερνάνε οι εξατμίσεις. Αυτή τη συμφωνική με τα κύμβαλα του V8 και τα... πνευστά των δύο turbo, ένα σε κάθε όχθη του V, μόνο με ιταλικά supercars μπορώ να τη συγκρίνω.

And so on…
Τέταρτον, η επιτάχυνση. Είναι σαν να βρίσκεσαι στον άδειο (λόγω διακοπής) κεντρικό αγωγό ύδρευσης της Αθήνας και ξαφνικά η ΕΥΔΑΠ να ανοίγει φουλ τις βάνες...
Πέμπτον, διότι στα στροφιλίκια πάνω από τις Κάννες έστριβε με χιλιόμετρα που έκαναν ακόμα και το ταχύμετρο να ιδρώνει με χαρακτηριστική άνεση. Καλά, δεν είναι κοφτερό όσο μια 599 ή μια Panamera, αλλά πλαδαρό δεν θα το πεις ποτέ. Η ηλεκτρονική ανάρτηση με τις ενεργές αντιστρεπτικές δουλεύει υποδειγματικά στη σπορ ρύθμιση . Ακόμα καλύτερη είναι η αίσθηση του αυτόματου κιβωτίου της AMG, Speedshift MCT, που κάνει πολλά κιβώτια διπλού συμπλέκτη να κοκκινίζουν τα γρανάζια τους από ντροπή. Τόσο γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές είναι.
Μπορεί να μην βλέπω με καλό μάτι τις εξτραβαγκάνζες του εξοπλισμού, με αποκορύφωμα τα έξι προγράμματα μασάζ των καθισμάτων (!), μπορεί η ίδια η CL 63 AMG να απευθύνεται στους 50 plus που ποτέ δεν θα ανακαλύψουν τις πραγματικές της δυνατότητες, ωστόσο δεν μπορώ να μην τη σεβαστώ ως μηχάνημα.[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Κανονικά δεν μας πολυαρέσουν τα μεγάλα, πομπώδη, πανάκριβα coupe. Γι’ αυτήν εδώ θα κάνουμε μια εξαίρεση
Τεχνολογία: 5.461 cc, V8 με δύο turbo 571 PS/5.500 rpm, 90.7 kgm/2.250-3.750 rpm, αυτόματο 7 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 4,4”, τελική 300 km/h
Μέση κατανάλωση: 10,5 lt/100km
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube